Gå til innhold

diane/feminil p-piller mot kviser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på de i starten av juni, og huden min er bare blitt verre... Har gått på de før men stor suksess, fikk helt ren hud både i ansikt og på ryggen/brystet, men husker ikke hvor lang tid det tok? Dere som har gått/går på det, hvor lang tid tok det før dere så bedring?

Hilsen en jente som er lei av å måtte bruke mye concealer og foundation i varmen for å ikke se ut som en pizza... Og ikke minst dekke til skuldre når solen skinner :sukk: Man føler seg virkelig ikke noe fin når det er sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok ca 2-3 mnd før jeg merket bedring, men det var ille før det..føler med deg. :klem:

Skrevet

Jeg har gådd på de nå siden midten av april. Huden min var da ikke så plaget siden jeg hadde gått på yasmin pillene i 9 år, men jeg hadde bestandig 2-3 kviser rundt haka. De forsvant ganske raskt, en måned etterpå var huden min kvisefri for første gang på 14 år. Men det varte nå ikke lenge, å det har dukket opp 1-2 av og til. Før jeg begynte på diane hadde jeg kun på haka,men nå får jeg de på andre plasser i ansiktet og. Så vet ikke om jeg får nå full effekt av de.. Men skal prøve en stund til.

AnonymBruker
Skrevet

3 mnd, så var jeg kvisefri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...