Gå til innhold

Forelsket, men..


Gjest tomisse

Anbefalte innlegg

Gjest tomisse

Så jeg er stormforelsket :rodmer: i en gutt, men jeg vet ikke om han liker meg tilbake, eller om han liker meg i det hele tatt. Hva kan jeg gjøre for å få han til å like meg? Evt. få et mer romantisk forhold til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør på f.eks Klara Klok eller sol. Der er de mer interessert i tenåringsproblematikk enn vi voksne her er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du kan jo f.eks. prate med ham.

Deretter kan du prate litt mer med ham, og faktisk flørte med ham!(!!!)

Så kan du blir mer og mer fysisk med ham. Så kan du kysse med ham.

Er forsåvidt en fordel å prate med ham underveis òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel kan man ikke kontrollere hvem en gutt liker eller ikke liker. Som Katten sier så må du faktisk fysisk snakke med han og la han bli kjent med deg. Når dere snakker sammen vil ha umiddelbart finne ut om at han kanskje er interessert i deg også eller om han ser på deg mer som en venn. Det er ingenting i veien for at du kan ta første steget med flørtingen. Når dere sitter sammen alene og snakker sammen kan du f.eks. pjuske litt på hånda hans eller prøv å gi han en klem og se hvordan han reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomisse

Problemet er at vi ofte bare snakkes på tlf og IM, vi ser ikke hverandre så ofte som jeg skulle ønske. Vi prater mye og ofte, men vet ikke om han er dårlig på og vise følelser eller om han ikke er interessert.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at vi ofte bare snakkes på tlf og IM, vi ser ikke hverandre så ofte som jeg skulle ønske. Vi prater mye og ofte, men vet ikke om han er dårlig på og vise følelser eller om han ikke er interessert.. :murvegg:

Hvis han tar dine ting og springer rundt med dem i klasserommet eller skolegården, er han sikkert interessert. Eller du kan følge med om han ser på deg fra andre kanten av skolegården. Du kan også be en venninne spørre han om han vil være sammen med deg. Sånt funker ofte når man er rundt 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at vi ofte bare snakkes på tlf og IM, vi ser ikke hverandre så ofte som jeg skulle ønske. Vi prater mye og ofte, men vet ikke om han er dårlig på og vise følelser eller om han ikke er interessert.. :murvegg:

Å HERREGUD nå følte jeg meg gammel, jeg vet ikke hva IM er. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neroguilt

Hvis han tar dine ting og springer rundt med dem i klasserommet eller skolegården, er han sikkert interessert. Eller du kan følge med om han ser på deg fra andre kanten av skolegården. Du kan også be en venninne spørre han om han vil være sammen med deg. Sånt funker ofte når man er rundt 12 år.

Hva er greie med å være så "ekkel"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomisse

Til informasjon er vi faktisk ikke 12 hverken han eller jeg, grunnen til at jeg spør et slikt åpenbart spørsmål, tydligvis, er at jeg ikke har så særlig god erfaring med å få en gutt romantisk interessert. Har alltid bare vært kompiser, det er sånn jeg er vant til å være, en av gutta.

Vi møttes på en LAN en stund tilbake og har holdt kontakten, vi har også hengt litt sammen med andre felles bekjente. Så jeg lurer jo egentlig bare på hvordan jeg kan justere fokuset fra 'kompis' til kanskje noe mer. :biggrin:

IM er det samme som MSN eller Skype btw. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...