Gå til innhold

Jeg er ikke "typen" til kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min i godt voksen alder har hele livet sitt vært sammen med blondiner, og har bestandig kunn lagt merke til fine blondiner i blader og tv/film, på gata osv, i motsettning til jenter med brunt/mørkt/rødt hår.

Jeg har mørkt mår og ser ikke norsk ut, har hele livet mitt hørt at jeg ser fransk/italiensk/russisk ut. Jeg kan ikke sammenlignes med typiske "blonde babes" som kjæresten min liker.

Burde dette bekymre meg? At kan kanskje bare er sammen med meg siden "det var det beste han kunne få der og da" eller noe slikt. Eller er det en positiv ting, at han for første gang i sitt liv bryter mønsteret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

typen min har nesten alltid vært sammen med høye jenter, mørke og lyse, men jeg er mørk og liten. så nei. tror ikke det altså. du kan ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen min har nesten alltid vært sammen med høye jenter, mørke og lyse, men jeg er mørk og liten. så nei. tror ikke det altså. du kan ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett det slik at det er en grunn til at han har valgt deg og at han er sammen med deg. Åpenbart har det ikke fungert med disse blondinene, og han har innsett at han kanskje bør ta et steg utenfor denne boksen.

Jeg har selv gjort det samme, funnet meg en kjæreste som på alle måter er ulik det jeg tidligere har falt for. Og det funker kjempebra.

Så jeg syns du bær se det positive i det, du er det nye, det spennende og det han ikke har prøvd før. Og det er det som tiltrekker han :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skal si dette på en grei måte, men det er forskjell på å "se og røre". Eh, det ble uforståelig, men poenget mitt er at kanskje du faktisk er typen til kjæresten din, og at disse blondinene er... fantasier. Når man fantaserer, fantaserer man jo gjerne om noe ukjent og annerledes. Jeg tror også at man kan ha flere typer, eventuelt at man ikke har en type.

Samboeren min likte jenter med sort hår og svære pupper, jeg er blond og har kjempesmå pupper. Likevel har vi vært sammen i maaange herrens år og bodd sammen i fire år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det positivt! Hvis hans vanlige type jenter er blonde babes og han nå er sammen med deg som er brunette, kan du ta det som et kompliment at han fant deg så vakker at han måtte gå fra sin vanlige type jenter og til deg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet :fnise: jeg har ALLTID hatt en forkjærlighet for høye, mørke, brunøyde menn, men bortsett fra faren til min sønn(34), som var høy, har jeg aldri vært sammen med noen som passer inn i denne "båsen".

Som min gamle far pleier å si: Kjærligheten faller like gjerne på en lort som på en lilje. M.a.o. vi blir forelsket, noen ganger i Mr.Ideal, men som regel ikke....

Nei du nyt forholdet til kjæresten din, jeg mener du må være bra spesiell siden han valgte deg på tross av at du ikke stemmer med hans ideal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Alle mine ekser er blonde. Det var de blonde jeg siklet mest etter som singel. Jeg finner fortsatt blondiner mer estetisk pent enn brunetter (vet ikke hvorfor) - men Madammen er den peneste jenta jeg vet om, og hun er mørk.

Livets ironi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et kompliment at han syntes du var så flott at han brøt "mønsteret" sitt.

Selv har jeg en ting for høye, mørke menn. Har vært sammen med en lav, mørk mann, og en høy, blond mann. Begge var/er kjempefine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Menn dater blondiner, men gifter seg med brunetter."

Noe jeg har hørt. Nei, tror ikke du trenger å bekymre deg for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...