Gå til innhold

Sutreinnlegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i avstandforhold med kjøresten i 2år, nå snart skal jeg flytte til han. Det her innlegget er vel mest for å få skrevet fra meg litt siden jeg ikke får konfrontert min sovende kjæreste. Vi har ingen problemer med at vi ser på hverandres mobilen. Igår fikk han en sms så han holdt mobilen uvanlig nærme seg og jeg satt helt inntil han. Det var bare en reklamemelding men det fikk meg til å begynne å fundere. Så jeg leste noen meldinger han har sendt og motatt litt senere, mens han var i rommet.

Han var på fest i helgen uten meg, som regel pleier han da og sende meg medlinger men ikke denne gangen. Jeg hadde ikke så mye penger på kortet så fikk sendt han nattamelding og fikk en nattamelding i retur. Men han hadde sendt mld til en annen jente som pleier å være på samme fester som han: " vi er på --------. Synd du kke er her og danser." Skjønner jo at det ikke er så mye å reagere på. hun skrev tilnek" Skulle gjerne vært i -------- nå" Det jeg ikke liker med dette er at han sendte den mld til henne uten at hun hadde sendt noe til han, og sånne medlinger pleier han å sende uoppfordra til meg når han er på fest og jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sevastra

Gutter som oppfører seg mistenkelig, har som regel noe å skjule. Det er min erfaring ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær på vakt! Han jeg holder på med er i et avstandsforhold, noe jeg ikke visste, og nå er jeg gravid med han. Han har vært det i to år og hatt mange elskerinner oppgjennom.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...