Gå til innhold

Lettere med mindre pene jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lettere å være i et forhold med mindre pene jenter?

- De har ikke mange andre gutter som er interesserte i dem.

- Man blir ikke så fort sjalu.

- Mindre pene jenter er mindre kravstore?

- Man trenger ikke bekymre seg for at det er flere kåte gutter som er interesserte i jenta.

Tanker om dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig.. Men fy faen så respektløst å bli sammen med noe på grunn av noe sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor vanskelig det må være å være i et forhold med deg; en gjøk som deler mennesker inn i skjønnhetskategorier og som er totalt blottet for evnen til å se den ekte skjønnheten i en spesiell person.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommar jo ann på personligheten til jenta og da. er ikke alle pene jenter som er kravstore.

De fleste jenter har noe de vil forandre på seg selv, og er gjerne ikke så selvsikkre som de gir utrykk for. og dermed gjerne ikke så kravstore.

eller tar jeg helt feil her jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Er det lettere å være i et forhold med mindre pene jenter?

- De har ikke mange andre gutter som er interesserte i dem.

- Man blir ikke så fort sjalu.

- Mindre pene jenter er mindre kravstore?

- Man trenger ikke bekymre seg for at det er flere kåte gutter som er interesserte i jenta.

Tanker om dette?

Mindre kravstore ? Når det gjelder hva ?

Hun skal sannelig være STYGG om det ikke finnes noen gutter som kan bli kåte ellerc interesert i henne , slik jeg ser det er det utrolig hva menn kan tenne på .... Klarer du selv å tenne på henne da tror du ? Vil du bli lykkelig av å ha en partner hverken du selv eller andre synes er attraktiv ?

Du må ha helt ræva dårlig selvtillitt som tenker slik .

Og pene jenter vil ikke ha menn med elendig selvbilde og selvtillitt .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mindre kravstore ? Når det gjelder hva ?

Hun skal sannelig være STYGG om det ikke finnes noen gutter som kan bli kåte ellerc interesert i henne , slik jeg ser det er det utrolig hva menn kan tenne på .... Klarer du selv å tenne på henne da tror du ? Vil du bli lykkelig av å ha en partner hverken du selv eller andre synes er attraktiv ?

Du må ha helt ræva dårlig selvtillitt som tenker slik .

Og pene jenter vil ikke ha menn med elendig selvbilde og selvtillitt .

Nei, men pene menn vil heller ikke ha kvinner med elendig selvtillit, og det er poenget for TS. Han bør velge seg ei han tenner på, selvsagt. Ikke ei som kanskje har dårlig selvtillit fordi hun er mindre pen. Han bør ikke frykte konkurransen, for som du sier så tar menn hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mindre pene jenter er mer sjalu og anser penere jenter som en trussel, så du må nok kvitte deg med alle venner av hunkjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre penere jenter elsker oppmerksomhet uansett hva, fra det annet kjønn. Siden de får så lite, suger de til seg det lille de får fordi de er så utsulta på det. Derfor kan sjalusi oppstå likevel.

Hvorfor skulle ikke mindre pene jenter være like kravstore som pene jenter? Er ikke sikkert at de vet selv at de er mindre pene?

Og har ikke de mindre pene like mye rett på en god og snill kjæreste som pene jenter? Skal utseendet og ikke hvordan de er på innsiden, avgjøre noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror mindre pene jenter er mer sjalu og anser penere jenter som en trussel, så du må nok kvitte deg med alle venner av hunkjønn!

Det kan slå begge veier, tror mange mindre pene jenter lar være å knytte så mye av sin egenverdi til utseendet og og får dermed god selvtillit en gnistrende fin personlighet som både drar menn til seg og holder på dem.

Til syvende og sist er det bare å gå etter den en føler seg tiltrukket av men være litt på vakt hvis hun har for mye nykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre penere jenter elsker oppmerksomhet uansett hva, fra det annet kjønn. Siden de får så lite, suger de til seg det lille de får fordi de er så utsulta på det. Derfor kan sjalusi oppstå likevel.

Hvorfor skulle ikke mindre pene jenter være like kravstore som pene jenter? Er ikke sikkert at de vet selv at de er mindre pene?

Og har ikke de mindre pene like mye rett på en god og snill kjæreste som pene jenter? Skal utseendet og ikke hvordan de er på innsiden, avgjøre noe sånt?

Har ikke noe med rettigheter å gjøre. Er man pen har man bedre odds for å treffe mange. Det øker igjen oddsen for å treffe noen man passer med, som er "god og snill". Sånn er det.

Det er uansett ikke de mindre pene jentene som sliter mest, men de mindre pene gutta. De sliter de. Jentene får stort sett alltid en eller annen fyr etter seg uansett hvordan de ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor skulle ikke andre tenne på dama di, om du gjør det selv?

Men det kan være færre som gjør det enn om dama var knallpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor attraktive damer er jo en risiko bare i seg selv. Da må man forbruke hele tiden sin på tilfredstille hennes ego, om ikke finner hun jo bare en annen mannen, - hun er jo så attraktiv at noen må vel sette pris på henne tenker hun? Sånne kvinner er utroskapsrisikoer de luxe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det at de jentene som føler seg mindre pene er mer sjalu i forholdt til guttens venner. De trenger nok også mer oppmerksomhet for å føle seg pen nok for kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeeller vil "mindre pene" jenter hoppe på alt de får, da de trenger bekreftelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta

Jeg er ikke enig i at mindre pener er de som er mest sjalu osv. Jeg har alltid hatt masse gutter etter meg og vet at jeg er poppulær jente og har tidligere funnet meg fort kjæreste, men jeg ser ikke det selv. Ser en helt vanlig jente i speilet og har ikke høy selvtilitt. Dette sliter på meg og forholdet. Jeg er trygg på meg selv som person og ikke usikker på meg selv, men har lett for å kjenne på sjalusi følesen som er helt j....Jeg ser jo at jeg er pen, men hva hjelper det når selvtilitten/bilde er forvrengt. For meg holder det med oppmerksomhet fra en mann, men klart alle liker oppmerksomhet og får boots til selvfølesen av det, men jeg kunne aldri vært utro ol. Jeg har en kjæreste som ikke gir så mye oppmerksomhet og er lukket + har masse kvinnelige bekjennte/ venniner som jeg aldri har møtt. Derfor blir man usikker så det kommer an på hviken kjæreste man har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeeller vil "mindre pene" jenter hoppe på alt de får, da de trenger bekreftelse?

Mange jenter med dårlig seltillit hopper på det første de finner, men har de nok å gi i forhold? Jeg tror det er sånn at i forhold tar de mer enn de gir, fordi de stadig trenger bekreftelse. Mange jenter med dårlig selvtillit som jeg kjenner puler mye rundt istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...