Lilletrollet Skrevet 10. februar 2004 #141 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei Murmeldyret! Her får du en oppmuntrende klem og et smil fra meg! Og en liten hilsen sånn siden det er tirsdag!! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 14. februar 2004 Tror jeg hopper over denne måneden jeg Vil aller helst bare legge meg ned og vente til neste EL. Man kan jo ikke bli gravid når man ikke har sex. Av alle tenkelige problemer, så hadde jeg ikke forventet at det skulle bli det største Først hadde jeg 2 kveldsvakter, og var så på syforening kvelden etterpå. Min kjære mann var som vanlig kveldstrøtt og sov da jeg kom hjem alle kveldene Prøvde å pirke i han i går kveld, men fikk bare noen grynt til svar. Nå er han bortreist til søndags kveld, og jeg er rimelig sikker på at EL er nå Puppene er allerede begynt å bli vonde, og det ble de siste under EL (aldri tildligere enn EL). Han skal selvsagt få prestere det han er god for på søndag, men det er nok i seneste laget :-? Ja, ja, da får jeg jo konsentrert meg om andre ting den neste måneden Det skader vel ikke... Takk for hilsen Hanni!!! Håper du har det fint på tur, og at Pergotime er tingen for deg! Jeg har også fått innkallelse til gynekologen min. Kanskje jeg skal spørre han litt ut om Pergotime, om det kan være noe for meg? Takk for koselige hilsner Meta, Mayamor og Lilletrollet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. februar 2004 #143 Del Skrevet 14. februar 2004 Ellers kan det godt være at du alltid har vært mer øm i brystene under el. Da har gjerne ikke lagt merke til det før...? Utrolig hva vi legger merke til når vi er prøvere... :oops: Pergotime hjelper til med flere og bedre egg etc. Men jeg vet at noen leger er restriktive - andre ikke... Vet ikke hvorfor - men det er sikkert fordi legene er forskjellige i sin oppfatning. Lykke til. Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 16. februar 2004 Så var mannen kommet hjem igjen. Godt! Da jeg kom hjem fra nattevekt lørdags morgen, lå det en søt kosekanin med et hjerte og et koselig kort på hodeputa mi. Det var så koselig og uventet Vi har ikke fast gitt hverandre Valentinegave, og nå var har jo også bortreist. Mulig du har rett Mayamor, i at jeg tidligere har hatt vonde pupper også under EL. Jeg har jo bare kjent etter i 5 pp denne gangen. Men jeg er rimelig sikker på at det som oftest kommer litt etterpå. Uansett var da sannsynligvis EL fredag/lørdag, og da er det nok ikke så store sjangser for at det ble klaff i kveld Så slipper jeg unna den store spenningen og skuffelsen ved IKM Det har jeg sikkert bare godt av. Dessuten er jo syklusen endelig rimelig kort nå, og det blir ikke fult så lenge til neste EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. februar 2004 #145 Del Skrevet 17. februar 2004 Kjenner jeg kvinnekroppen rett, så vil den nok prøve å lure på deg optimisme denne måneden også. Vær forberedt; vær på vakt! + det er alltid lov til å håpe litt! Oops, det der skulle jeg aldri ha sagt... Hurra for korte sykluser! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. februar 2004 #146 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvor er Murmel? Alt bra? Hektisk? Håper du bare har glamt at du prøver...da blir dagene mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #147 Del Skrevet 22. februar 2004 Titt tei! Her er jeg :D Har ikke glemt dere Lillen Jeg har litt sånn frimåned nå. Og ja, det har vært litt hektisk. I tillegg er Lillepia blitt syk. Akkurat det er litt kipt, men ellers står det bra til. Det er litt godt og ikke fokusere på prøving. Ikke meninga å være så pesimistisk. Det er alltid et håp, og mirakler skjer. Men sannsynligheten for at denne måneden blir fruktsommelig, er særdeles liten :-? Tanta kan godt komme alt for tidlig (ventes til helga). Jeg er klar for Mars med full klaff og Julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. februar 2004 #148 Del Skrevet 22. februar 2004 Håper Lillepia snart blir frisk da. Satser på julegave jeg også....for sjansen denne syklusen er så liten som den kan få blitt.... Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. februar 2004 #149 Del Skrevet 24. februar 2004 Men sannsynligheten for at denne måneden blir fruktsommelig, er særdeles liten Fruktsommelig = Gravid bare så du vet det Tilfelle du forvekslet med fruktbar bare Hilsen perfeksjonisten Ha en fin kveld, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. februar 2004 #150 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde siste mens 7 februar i fjor. Andreas er født 19 november. Med Aleksander hadde jeg siste mens 28 februar og han er født 23.desember. Kanskje det er din tur å mimre slik om et års tid...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 26. februar 2004 Eh, vet ikke helt om jeg forstår deg rett Lillen. Men jeg mente altså at det er liten sjanse for graviditet denne måneden. Håper du har rett Mayamor! Jeg har faktisk flere venninner som bare blir gravide 1 gang i året. De ble gravide samme måned, og fødte samme måned som første gangen. I såfall blir ikke jeg gravid før i april/mai... :-? Ikke så mye nytt å berette. Lillepia fortsatt syk. Blir litt bekymra hønemor når all næring kommer ut enten den ene eller den andre veien. Men nå tror jeg hun er i bedring. Mensen burde komme i løpet av helga. Mener å kjenne at det er på gang. Så hopper vi fort over i 6. pp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. februar 2004 #152 Del Skrevet 26. februar 2004 Eh...jeg bare rettet på ordet, tilfelle du hadde misforstått betydningen av det, Murmel! That's it! Trodde kanskje du mente at "sannsynligheten for at denne måneden blir fruktbar, er særdeles liten" Det er bare perfeksjonister som bryr seg, så vet du det! Jasså, så vi har samkjørt syklusene!? Da blir det hyggelig å gå gravid "sammen" Jeg krysser for harde livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. februar 2004 #153 Del Skrevet 27. februar 2004 Er ikke så ofte innom å legger igjen livstegn, men følger med altså GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. februar 2004 #154 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg så du skrev om neste pp i en eller annen bok...!? Betyr det at mensen har kommet?? Hvis ikke krysser jeg fortsatt fingrene mine for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. februar 2004 Forfatter #155 Del Skrevet 29. februar 2004 Nå er mensen kommet... Dag 2 6. pp Det var jo helt som forventet. Da jeg trodde jeg hadde EL, reiste mannen bort. Null sex= null baby Så nå starter jakta på den perfekte julegave. Det er bare det at en evt graviditet nå vil resultere i en ganske tildig julegave. Tror jeg kaller denne pp for jakten på Julestjerna! Ellers sliter jeg litt med bihulebetennelse. Måtte på legevakta i går pga smerter i venstre kinn som ikke engang gikk over etter inntak av Paralgin Forte. Litt bedre i dag, men svimmel og uvel. Mensen ble liksom bare en bagatell. Mars er sikkert en veldig fin måned å bli gravid i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 29. februar 2004 #156 Del Skrevet 29. februar 2004 Null sex= null baby Jeg skjønner ikke dette.. Alltid like trist når mensen kommer, uansett hva man vet om sjansene og ikke. Selv om jeg VET at vi har bomma, så sitter håpet på lur og.. håper. Og nedturen er der hver gang. Men toget har jo ikke gått fra oss selv om tanta kom! Åneida, det må bare ta en runde eller to til på denne banen sin før det er tilbake hos oss Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. februar 2004 #157 Del Skrevet 29. februar 2004 Gå på apoteket og kjøp deg et "blåsehorn"... Fyll det med saltvann og klem i vei... Litt ubehagelig - men jøsses så myyye bedre enn bihulebetennelse... :trøste: Kroppen din var sikkert ikke i form til å ha en baby boende denne måneden... Mars er en fin måned å bli gravid... Been there done that (Aleksander er født 23.12.96.) Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #158 Del Skrevet 1. mars 2004 Takk for trøst og lykkeønskninger jenter! Ja, toget kommer nok til oss også snart Jolie Hadde bare håpet det ikke ble så veldig mange flere runder på denne banen. Føles som om vi deltar i en never ending turnering Har ikke du enda en sjangse i denne omgangen? Blåsehorn til bilhulene mine :o Hørtes skummelt ut. I dag er jeg mye bedre, men lørdag hadde jeg sikkert prøvt alt. Takk for gode råd Mayamor Jeg er hjemme fra jobb i dag pga bihulene mine. Jeg var veldig svimmel og kvalm i tillegg (mensen var kommet, så jeg rakk aldri å fantasere ). Trodde dette hadde sammenheng med smertene i bihuler og hodet. Men i går kveld begynte mannen å spy. Lillepia spydde jo forrige helg, så det er vel litt sen smitte :-? En venninne kaller hjemmet vårt for "ondskapens hus" fordi vi er så mye syke her. 1. året i barnehage er visst ille. Men jeg hadde kanskje ikke trodd at vi ville bli smittet av alt Lillepia får. Nå må det da være nok! Dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. mars 2004 #159 Del Skrevet 1. mars 2004 Jepps, Jakten på Julestjernen er offisielt igang! God bedring, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. mars 2004 #160 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei, Murmeldyret! Dumme tanten som kom og ødela alt... Men Jakten på julestjernen starter nå ja, og jeg er med! Ønsker deg en god uke - og god bedring til beboerne i "ondskapens hus". Spysyke er noe av det verste som finnes.... Klem fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå