Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok


murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste vakt før Jul! Da har jeg snart 2 uker Juleferie.

Hurra, hurra, hurra!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Nå er første bataljon med småsoldater på plass, klare til å invadere egget. Flere vil bli sendt inn fortløpende :sjarmor:

Denne gangen slipper ikke egget unna nei!

Om ca ei uke skal vi ha eggfest (da skal egget feste seg).

Og ca 5. januar skal det blå krysset LYSE mot meg

:Nikke:

Det er ihvertfall mine hovedplaner for Jul og Nyttår :ler:

Jeg har ikke sikkert kjent EL ennå. På nattvakt kjenner jeg jo så mye rart nedi der. Alt stammer sikkert fra urolig nattmage :roll: .

Men jeg satser på EL i dag eller i morgen. Og da skjer det store :Nikke:

Og nå er jeg fryktelig trøtt og euforisk :wink:

Dag 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går som det skal nå. Må le litt av din beordring av at mannen må innfinne seg :D Men jeg skjønner deg godt. Egentlig er det ramme alvor! Håper du har hatt en fin helg. Og at eggfesten blir bra. Ro og fred i jula skulle jo være bra omgivelser. Kos deg i jula, masse!! God jul!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første bataljon med småsoldater på plass, klare til å invadere egget. Flere vil bli sendt inn fortløpende  :sjarmor:  

:lol: Du er ganske morsom du, murmeldyret... :lol:

Koselig dagbok du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Lo litt av orderen du ga din mann. Men siden det sikkert resulterer i et ekstra barnebarn så blir de nok ikke fornærma så lenge i allefall :blunke: Gleder meg til å lese om det blå krysset like over nyttår :hoppe:

God Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var Julaften over og det er 1. Juledag. Vi hadde en rolig og fin Julaften med besøk av mine foreldre. Mange fine julegaver og god mat. Det er nesten mest spennende med Lillepias gaver nå. Masse fine klær og leker. :wink:

Hun er ennå litt for lita til å forstå alt, men hun var veldig flink til å hente pakker til oss. Nissen er litt skummel, så vi droppet besøk av han i år. :nisse:

Tusen takk for hilsner i dagboka mi Meta, Hanni Tilde, Ionaa, Pia og Lillen. Så koselig at dere liker dagboka mi da :ler:

Etter å ha lest gjennom hva jeg har skrevet i sene nattetimer, så innser jeg jo at prosjektet mitt kan virke en smule uromantisk og lite lidenskapelig. :oops: Men ennå har vi det ganske så morsomt i EL-perioden :sjarmor: Skulle imidlertid det hele drøye leeenge, så vil nok både lyst og motivasjon avta betraktelig.

Denne pp har jeg IKKE kjent noe sikkert til min EL :roll:

Jeg satser på at den har vært sånn ca når den skulle. Jeg er ennå ikke så veldig trygg på hva jeg egentlig kjenner der nede i underlivet mitt. Sist vi var prøvere var jeg sikker på at jeg kjente EL hver gang. Murringen/stikkingen brukte å vare ca 1 døgn. Trodde jo jeg kjente EL sist pp også. Det er nok ikke sundt å kjenne så mye etter :-?

Fortsatt GOD JUL til alle sammen!

:nisse:

Dag 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus på bærtur? :roll:

Rett etter forrige innlegg var skrevet kom symptomene på EL. Ihvertfall noe som lignet, med lengere periode murring/stikking, samt noe som lignet mistenkelig på EL-slim. Det er isåfall 4 dager forsinket fra min gjennomsnittlige syklus :-?

Men nå vet jeg egentlig ikke om jeg stoler på alt jeg kjenner lengere.

Likevel er det jo greit å ha i minnet om mensen (eller helst positiv test) blir 4 dager forsinket.

Trenger liksom ikke ta 4-5 tester unødvendig :wink:

Det var så godt å ha stabil syklus som sist vi var prøvere, sukk :roll:

Da var jeg jammen bortskjemt sammenlignet med alle de som ikke har noe system i EL og IKM (slutt å klag!)

Mulig jeg er ustabil pga lite søvn og fryktelig dårlig døgnrytme for tida. Lillepia la seg til veldige dårlige vaner om natta da hun var så lenge syk. Før det sov hun hele natta gjennom. Nå er hun våken 1-2 ganger pr natt. Og NEKTER å legge seg :cry: . Vi har tatt enkleste løsning med å legge oss sammen med henne (for å unngå skriking). Men det igjen resulterer i at vi sover lite eller ingenting. Hun ligger liksom ikke rolig :roll:

Tror nok vi må ha et "oppgjør" med henne snart hvis det ikke bedrer seg.

I dag har vi hatt en rolig dag hjemme uten noe besøk. Pizza til middag, innimellom all julematen. Ikke Grandiosa, men hjemmelaget! :ler:

I morgen kommer halve slekta til mannen til middag. Han kommer fra en stor familie der mottoet er: Jo flere jo bedre! Jeg kommer imidlertid fra en liten familie der vi foretrekker mindre mer intime sammenkomster. Innser jo at jeg må føye han innimellom, men jeg synes det er et pes med så mange folk på besøk :oops:

Det blir sikkert hyggelig :wink:

Dag 20

IKM 8.januar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til svigers i kveld for å være hos dem Nyttårsaften. Av den grunn blir jeg borte fra KG til 2. januar.

Ønsker alle et riktig Godt Nyttår! :D

Dag 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Håper det blir et fantastisk år for dere alle!!

:klem:

Mange nyttårsklemmer fra

Magnhild og Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

GODT NYTTÅR.

ØNSKER DEG ET FRUKTBART 2004.

KRYSSER FINGRENE FOR AT DETTE BLIR ET BLÅTT ÅR FOR DEG... :kysse:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove!!! :roll:

Lillepias nattesøvn er fortsatt veldig ustabil, og jeg har problemer med å sove igjen etter å ha roet henne. Slitsomt!

Vi har hatt et hyggelig opphold hos svigers. Fikk visitert mange slekt og venner. Og jammen kom det ikke noen hint her og der om søsken til Lillepia. Vi holdt maska så godt vi kunne, men jeg følte det nesten som om jeg skulle vært gravid og holdt det skjult (ønsketenking!) :wink:

Men svigers fikk ihvertfall med seg at jeg drakk flere glass vin Nyttårsaften. Tippe de informerer evt lurende slektninger :ler:

Nå har jeg nedtelling til IKM for fult. :hoppe::hoppe:

Det føles veldig som vanlige PMS symptomer:

Ømme bryst, helt som vanlig, kom som vanlig ca 1 uke før IKM.

Vanlig murre-aktivitet "down under".

Periodevis irritabel, vanlig PMS-symptom.

Hetetokter, men noe værre enn vanlig.

Tror den evt forsinkete EL 1, juledag var innbilling, og at IKM er ca mandag. Skal ihvertfall teste da, hvis ikke tanta kommer meg i forkjøpet :roll:

Dag 28 (snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nytt år! :blomst:

Ser ut til at vi ligger likt i løypa ja! Håper det klaffer bedre for deg enn for meg denne måneden da.. Hehe, for her er det mens i strie strømmer snart :P

Sov godt - om du får sove! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til murmeldyret! Håper at mensen ikke kommer og at du har fått innflytter i magen!! Jeg krysser fingre! Og godt nyttår!!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt blått år, Murmeldyret!

Tusen takk for hilsener i boka mi i julen!

Følger spent med på nedtellingen din... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner i dagboka mi Jolie, Hanni og Lillen! :D

Testet negativt i dag...

:grine::grine::grine:

Akkurat nå er det ingen trøst i at mensen ennå ikke er kommet, for hele kroppen min sier meg at den vil dukke opp i løpet av de nærmeste 24 timer

:kjempesinna:

:grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...