Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok


murmeldyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en liten klem før jeg løper til sengs!

Jeg skal oppdatere meg i dagboka ved en senere anledning, har visst ikke vært her på en stund.. :oops:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevakt? :o

Ble det noe puling da da?? :o

Håper du er ladet med soldater! :P

Du har nok el imorgen ja...

Når du skal lage kodet skrift (farget, størrelse, sitere osv) så kan du først skrive et helt innlegg. Så merker du de setningene/avsnittene/ordene du vil ha i en spesiell farge, og velger farge fra liste mens teksten er merket...

Etterpå kan du merke den omigjen, for å velge størrelse...

(da må du merke på utsiden eller innsiden av forrige kode...altså ikke mitt inni eller på utsiden av den ene og innsiden av den andre...)

Ble rotete, men håper du forsto. Du behøver altså ikke å velge farger FØR du skriver! Det gjorde nemlig Lillen før... :wink:

[b][size=18][color=red]Lykke til![/color][/size][/b]

Lykke til!

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen,

Testa litt på testesidene og fikk til både farge og stor skrift samtidig :D

Også jeg som trodde man måtte velge farge og skrift først... :oops:

Tusen takk for lykkeønskning Gadget Girl! Føler at vi trenger det veldig :wink:

Stemninga ble ganske bra den Mayamor :hjerter:

Selv om Lillepia gjorde sitt beste for å spolere mor og fars kvalitetstid sammen :ler: Hun ville bare ikke sove. Og hun vil ihvertfall ikke være alene på rommet når hun ikke vil sove :roll:

Etter 1 time slukna hun omsider

Så ja Lillen, det ble tid til litt puling før jeg dro på jobb :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Lillepia har lyst på søsken :roll:

Hun har ihvertfall gjort sitt beste for å spolere mor og fars "kvalitetstid" sammen i det siste :wink:

Vil IKKE legge seg.

Vil ihvertfall IKKE sove alene.

Vil asolutt IKKE sove ei hel natt uten å våkne med et vræl 1-3 ganger.

Mamma og pappa er ganske så slitne nå.

Mamma og pappa føler igrunn ikke for å mekke baby for tida.

Mamma og pappa vil BARE sove.

På dagtid er vi alle trøtte og kranglete (og tenker at vi IKKE har lyst på flere kranglete overtrøtte sutrende barn... :ler: )

:roll::Gjesp:

Ellers er jeg utrolig hormonell denne måneden. Kan det være et godt utgangspunkt for befruktning kanskje? Brystene ble ømme samtidig med EL. Vanligvis er det kun siste uke av syklusen det skjer. Også har jeg fått kviser :o . Æsj og uff! Det har jeg da aldri rundt EL. Til nød rundt mensen (og det er sjeldent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Nei - disse barna vet nøyktig hva de driver med... :evil: :lol:

Får håpe dere lurer likevell da...

En liten kjappis på badet kanskje...?

Det blir en historie å fortelle babyen om hvordan h*n ble unnfanget... :lol:

Lykke til med kreativiteten... :wink:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskning Mayamor! Det trengs for tida :wink:

Tror aldri vi har "forsøkt" så lite som denne måneden. Men vi har da truffet rett på tidspunktet i følge EL-testing, så sjangsene burde absolutt være tilstede. Men hæren av småsoldater som har brukt å ligge på lur litt i forveien, mangler denne gangen :ler:

Er litt frustrert for tida :-?

Både jeg og andre på jobb har jobbet veldig mye i det siste pga at en person er sykemeldt. Det er en liten arbeidsplass med turnusjobbing, og det er veldig sårbart ved sykdom. Den syke er en person som gav oss alle veldig dårlig magefølelse ved ansettelse, uten at jeg ønsker å gå i detaljer. Det har skjedd mye underlig i forhold til denne personen, og det har stort sett ikke vært av positiv karakter. I forhold til sykdommen, som heter seg å være "vondt i en kroppsdel", så får vi gjerne beskjed få timer før vakten starter om fravær. Kun sykemeldt 1 uke av gangen. Alt er med andre ord veldig usikkert videre.

Nå har jeg fått høre via en utenforstående at denne personen er manisk-depressiv. Dette vet ledelsen ingen ting om. Jeg har pratet med 2 andre her om det, og vi er enige om av vi har sett klare trekk. Nå er det den depressive fasen som er sterkt gjeldende. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det videre. Jeg føler ikke at jeg kan gå til ledelsen og si at jeg har hørt at...osv. Og det vil neppe komme noe godt ut av å konfrontere vedkommende med dette heller.

Redd vi har et langvarig problem her :roll:

Dag 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige hilsener du legger igjen hos meg! Det setter jeg veldig stor pris på :D Håper dere har fått lurt Lillepia nok til at det klaffer denne syklusen da :Nikke:

Krysser fingrene for deg!

Håper det snart ordner seg på jobben. Er ikke greit å vite noe man helst ikke skal snakke med så veldig mange andre om.

Klemmer fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!! :lol:

Ville bare ønske deg LYKKE TIL med prøvingen- jeg syns en kjapp en på badet var en god plan jeg- viss jenta di er aldeles vanskelig :)

Kan jo godt hende dere lykkes denne syklusen- selv om det ikke er blitt så mye kos !

Jeg skal krysse alt jeg har! :wink:

Håper det ordner seg på jobben din. Det er ikke rett at en person skal slite alle de andre ut- fordi den er syk hele tiden.

Kanskje dere skal gå sammen til ledelsen- å si hva dere mener om saken- så det ikke blir så forferdlig mye jobb på dere! De dagene dere skal ha fri er det jo kjipt å bli oppringt en time før- og få spørsmål om jobb.. Å det er jo ikke alltid like lett å si nei!

STÅ PÅ :)

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he,kjappis på badet ja. Du skal se at det er der det blir barn he he. Jeg håper det løser seg på jobben for dere. Det er ikke noe morsomt når det blir sånn. Jeg jobber også i turnus jobb,og vi leier ikke inn ved sykdom(vis det er bare 1 som er syk) Men det tærer sånn på de andre,og man vegrer seg faktisk for å ringe å si at man er sjuk,fordi man vet at det blir mere å gjøre på de andre!

Lykketil i "lagebarn"prosesen!

Stor klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange koselige hilsner her var! :D

Tusen takk for klemmen Tiny! Jeg savner deg fortsatt på nattevaktene :wink:

Ja Mayamor, det er ikke lett å "bli kvitt" en slik person :roll: . Det er jo fryktelig stygt av meg å si, men jeg håper hun blir langtidssykemeldt, og at vi får vite det i god tid... Fremskritt at hun denne gangen gav beskjed om videre sykemelding 2 dager i forveien.

Veldig hyggelig med hilsner fra deg også Capricorn! :D Det må vi fortsette med! Nei det er ikke lett når man egentlig ikke kan fortelle noe om det man vet ang denne personen. Jeg kan rett og slett ikke gå til ledelsen med det. Vedkommende har ingen opplysningsplikt ang sykdommen. Det eneste man kan gripe tak i er situasjoner som skjer på jobb. Og ledelsen har sagt i fra at 2 timers varsel på sykdom er uholdbart.

Takk for lykkeønskningen Diddl! Det ble ingen kjappis på badet denne gangen, men det skal absolutt vurderes hvis det ikke klaffer denne gangen :ler: Og det er vel ikke mengden (småsoldater altså) det kommer ann på, bare det skjer på rett tidspunkt :wink:

Takk for hilsen Lilletrollet! Vi er bare 1 på vakt, så her MÅ vi gå ekstra ved sykdom :-? Men nå skal vi få noen nye ekstravakter på opplæring, så det blir nok bedre forhold her etterhvert :wink:

Ellers så innbiller jeg meg at jeg har kjent at egget har festet seg :ler:

Veldig flink til å innbille meg ting :roll:

Men det er jo positivt at man klarer være optimistisk etter hver nedtur... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Heidi 25! Trodde jeg hadde fått hilst tilbake til alle i forrige innlegg, men så hadde jeg hoppet over deg :oops:

Det var ikke meningen! Takk for at du skiftet Avatar. Det var veldig snilt av deg. Den er nå ganske så søt den du har nå også :wink:

Nå er jeg på nattevakt og sliter fælt :Gjesp:

Jeg hadde kveldsvakt tirsdag. Da glemte jeg å legge igjen hovednøkkelen til jobben (den går til absolutt alle dørene). Den lå godt i jakkelomma mi i skapet på jobb. Nattevakta oppdaget at nøkkelen var borte, og ringte meg ca 01. :frustrert: Det var ikke det at hun trengte nøkkelen, men hun ville gjerne ha den for sikkerhets skyld... Hun prøvde å finne en universalnøkkel til skapene uten hell, og ringte tilbake kl 01.30. Da hadde hun t.o.m ringt sjefen, som mente det kunne vente til morgenen (takk sjefen!).

I tillegg til at jeg ble vekt av telefonen, så våknet selvsagt Lillepia :roll: Hun var bare lys våken, og holdt det gående til ca 06. Jeg prøvde å sove litt i ettermiddag før jobb, men det er vanskelig fordi det er så lytt i huset. Jeg får prøve å overleve vakta. Får ihvertfall sove i fred etter nattevakta :wink:

Stakkars mannen, jeg blir liksom litt grinete når jeg har sovet så lite. Men han var så søt og tilbød seg å massere føttene mine. Da ble alt så mye bedre :hjerter:

Murmeldyr tenger MYE søvn :ler:

Jeg har vært litt småkvalm til og fra helt siden lørdag. Men man får da ikke slike symptomer bare 3 dager etter EL :-? . Jeg innbiller meg jo mye rart, men nå tror jeg faktisk heller det er magen som er litt ulykkelig over så mye nattjobbing. Sur mage! :( Nattjobbing er IKKE bra for kroppen.

Dag 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nattjobbingen blir jo bare midlertidig, for snart blir du gravid og må gå ut i permisjon :Nikke:

Ihvertfall hvis du får noen

((((((((((((((((((((((( BLÅ vibber ))))))))))))))))))))))))))))))))) fra meg :D

Lykke til :tommelsmil:

Ps.. Kjappiser på badet er ALDRI bortkastet :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Husker da vi var "hardprøvere" forrige gang...

Skulle reise til England en helg fra torsdag til søndag.

Regnet ut at el ville være mens jeg var borte.

Da gikk vi begge hjem fra jobb i lunsjen og hadde en kjappis... :oops:

Men det var ikke da Andreas ble unnfanget...

Vi lo godt da vi lå der...:

Like tente (not...) begge to... :ler:

Lykke til...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for blå vibber ! Håper virkelig det hjelper :D

I vår iver etter å bli gravid, så kan man ikke misse en eggløsning nei. Kjenner meg igjen i historien din Mayamor, selv om vi ikke akkurat har fått oss en kjappis i lunsjen :ler: Og man er vel kanskje ikke like tente i utgangspunket hver gang nei :oops:

Jeg er fryktelig innbildt gravid denne måneden :roll:

Ihvertfall mer hormonell enn vanlig (men det var jeg jo forsåvid allerede ved EL)

Kviser :roll:

Enda vondere pupper enn vanlig (tror jeg)

Til tider småuggen (men like fult et matvrak)

Og litt sånn rart down under (bla svake festesmerter :ler: )

Men siden jeg ikke hadde symptomer på noe sist jeg var gravid (bortsett fra ett tilfelle av festesmerter), så er vel dette bare enda et tilfelle av overdreven innbilling :ler:

IKM er onsdag 4/2.

Dagen etter får vi besøk som skal være hos oss til søndag. Det blir litt vanskelig hvis jeg skulle teste positivt da, å late som ingen ting liksom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er IKM så snart!

Jeg klarer ikke å følge med for tiden!

Det er så mange sykluser her inne! :blunke:

Da har du vel allerede hatt festesmerter du da :Nikke:

Men jeg krysser fingrene for at det lille vidunderet

holder seg på plassen sin, og håper den gravde seg

skikkelig til, siden den skal bo der i ca 9 mnd... :Nikke:

Alle svangerskap kan være ulike...

Du kan være kvalm i ett og ikke kjenne noe i et annet vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...