Gå til innhold

Murmeldyret sin dagbok

murmeldyret

Anbefalte innlegg

GOD HELG VENNEN!!! :kyss:

Håper du får kost deg

skikkelig og slappet godt av

slik at du er klar for ny uke!!

Klem Magnhild

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, Murmel.

Denne måneden har du fått så mange lykkeønskinger og blå vibber, at egget ikke hadde noe valg. Det måtte feste seg, og nå ligger det der og vokser og trives. :Nikke:

Lykke til på onsdag.

Go`klem fra Tiny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsner Magnhild, Tiny og Hanni! :D

Jeg har formidlet alle vibber og lykkeønskninger videre til egget, så nå må det da høre etter!!! :ler:

Vi har vært hos svigers i helga. De har vært litt forsømt i det siste siden jeg har jobbet så mye. Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg ikke heller brukte min første frihelg i år til å slappe av hjemme (jeg er nå råtrøtt på nattevakt :Gjesp: ). Men det vil bli en god stund til neste gang vi har anledning til å besøke dem. Og neste helg vil jeg forhåpentligvis få slappet av MYE :P

Mine innbildte graviditets symptomer begynner å gå over :-? og optimismen er sterkt fallende :(

De vonde puppene begynner nemmelig nå å bli litt bedre, akkurat som det bruker rett før mensen kommer... Det synes jeg er litt lite oppløftende. Og ikke er jeg uggen lengere heller :-?

Fredag innbildte jeg meg veldig sterkt at jeg hadde festesmerter pga mye stikking/murring på høyre side i underlivet. Men når jeg tenker etter, så har all stikking og murring vært på høyre side alle 4 pp. Både mine mulige EL-smerter og innbildte festesmerter. Kan det være noe galt som ikke er helt rett med min høyre eggleder e.l. :roll:

Tror jeg får innkalling til GU i løpet av februar. Mamma har hatt kreft i underlivet, så jeg blir nå heldigvis fulgt opp med celleprøver og ultralyd 1 gang i året. Vi går til samme gynekolog. Tror det var i februar/mars jeg var i fjor. Hadde jo egentlig håpet jeg at skulle være gravid ved den undersøkelsen :wink:

Tror ikke jeg tester onsdag. Da har jeg dagvakt og alt er bare stress om morgenen. Torsdag har jeg derimot fri...

4 dager igjen!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å!!!

Nå har jeg plutselig fått mensen. :kjempesinna:

Nei, det er ikke spotting.

Det er rene syndefloden! :frustrert:

Syklusen min er fullstendig på bærtur!

Dette skulle IKKE skje nå!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :kjempesinna: Jeg er med på banninga! Det var jo 4 dager til. Nå blir jeg forbanna på dine vegne!!! :kjempesinna:

Huff og æsj, Murmel. Jeg føler VELDIG med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da :( Teite mensen! Skulle ikke komme nå vel! :trøste:

Tusen takk for blå vinder - håper de blåser litt på deg også!

Også håper jeg dagen blir litt god,

til tross for den dumme tanta :evil:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råteit! :roll:

:trøste:

EN positiv ting: kanskje syklusene er blirr kortere?

Så lenge lutealfasen er den samme, så betyr jo dette bare at det blir mindre "vente-dager" på deg! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det var jo ikke dette vi ville lese hos deg...

Onsdag skulle jo være IKM... :evil:

Men - ok ny periode med nye muligheter...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Så trist da. Det var jo ikke dette som skulle skje...

Men ny syklus, er jo nye sjanser da :sjarmor:

Krysser fingrene for at klaffer for deg denne syklusen!

Mange klemmer fra Capricorn :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte jenter!

Dere er veldig gode å ha!

Akkurat nå er jeg bare deppa.

I forhold til EL-testen, så kom mensen for tidlig. Dvs at min vanligvis så stabile lutealfase nå er på bærtur :(

Får besøk av en venninne fra torsdag til søndag, så det er godt mulig jeg blir litt fraværende en stund. Får ihvertfall litt annet å tenke på noen dager. Hun vet ingenting om prøvingen vår ennå.

Krysser fingre for at det går bedre med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Jeg var helt klar for å lese gla`nyhet i dagboken din denne uken, men nei.. :cry:

Kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men tenker på deg og håper du klarer å holde motet oppe. Fordelen med for tidlig mens er jo at det er kortere å vente til neste el. Kanskje ikke så mye trøst akkuratt nå, men likevel..

Prøv å kose deg en haug i helgen i allefall. Koselig med venninner en ikke har sett på lenge. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit at det ikke klaffet denne gangen heller :trøste: Husker så godt hvordan verden raste sammen en liten stund når mensen kom.. :(

Men ikke gi opp, jeg har tro på alle dere prøvere her inne jeg!! :tommelsmil:

- og så tror jeg at om jeg, som hverken er prøver eller gravid kommer meg over til den generelle dagboka, da er det plass for nye gravide. Ja, så jeg tror det er på tide å gjøre det nå- eller i morgen da...

Tusen takk for gratulasjoner da Lukas kom til verden!

- og jeg skal nok følge med på deg og gratulere deg når den dagen kommer!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tanta :evil: Det var jo ikke sånn det skulle gå :(

Jeg vet hvordan det er.. Prøving er den største berg og dalbanen som finnes tror jeg.. Utrolig slitsomt..

Jeg krysser fingrene for deg neste syklus også jeg :tommelsmil:

God helg!

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for støtte og koselige hilsner jenter! :D

Nå er humøret bedre igjen :wink:

Det har nesten vært godt å ha en liten pause herfra. Ihvertfall i denne fasen av syklusen der det meste er litt svart liksom...

Innser at fortsettelsen kan bli litt vanskelig med en ukes variasjon i syklusen. Foretrekker selvsagt at den i disse prøveperioder forholder seg rimelig kort, men ikke hvis det er fordi lutealfasen blir for kort :-?

Jeg må jo starte tidlig med EL-testing for sikkerhetsskyld, men kan risikere å bruke opp 2 pakker før positiv test. Tror dette blir siste pp jeg gidder teste.

Nå er jeg litt sånn at det får bare gå som det går...

Skulle denne syklusen bli like kort som forrige, så vil mannen min uansett være bortreist ved beregnet EL :roll:

Nei, heretter får det bli regelmessig sex, innkludert kjappiser på badet :sjarmor:

Lillepia er fortsatt iherdig motstander av mamma og pappas kvalitetstid. Vi sliter ennå med alt for lite søvn og urolige netter :-?

Vi spurte henne i kveld om hun ville ha en søster eller bror (noe hun neppe forstår betydningen av ennå). Det kom et klart NEI! Baby vet hun godt hva er, men hun ville ikke at vi skulle få oss en sånn heller :ler:

Mannen min mente at da kunne han jo bare reise bort under EL med god samvittighet. Sjefen har talt (Lillepia altså) :wink:

Dag 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei murmel. Godt å se deg igjen. Takk for oppmuntrende hilsen i dagboka mi :klem2:

Jeg vet veldig godt hvordan de første syklusdagene er. Men snart er du på høyden igjen. Dropp alle tester. Jeg gidder ikke det der. Og jeg er faktisk litt mindre stressa. Håper dere greier å lage barn selv om mannen skal være borte ved beregna EL - husk det der med 4-5 dager og sånn. Jeg satser på at de lever lenge denne gangen jeg også :ler: Vi kan jo ikke slutte å leve og gjøre ting vi ellers ville gjort fordi vi er prøvere. Men jeg skjønner følelsen. Igjen: Godt at du er på plass her inne igjen.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt Lillepia da :ler: Babyer er jo ikke noe spennende!

Jeg syns også det var best å holde seg unna kg de første tøffe dagene. Prøving er rett og slett verdens værste psykiske berg og dalbane!! Håper det klaffer bedre denne syklusen :blomst:

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...