Gjest Hulderjenta Skrevet 11. januar 2004 #81 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Murmeldyret! Takker for besøk i dagboken min, som er en generell dagbok ja - jeg skriver ikke prøverdagbok, men er i aller høyeste grad prøver! :D Stikk innom igjen hvis du vil vite mer! Og god bedring til veslepia di... Omgangssyke er GRUSOMT.... Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. januar 2004 #82 Del Skrevet 11. januar 2004 Takk for besøk i dagboka mi Synd det ikke klaffet for deg denne gang heller da. Men vi vet jo hva 2004 vil bringe ---> Klem fra Capricorn (dag 1) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 11. januar 2004 #83 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Murmel. Stikker bare innom for å gi deg en i all vaskingen din. Stakkars deg, det går jammen ikke lenge mellom hver gang hun er syk.. Stakkars henne også forresten. Håper det snart er over for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 11. januar 2004 Så koselig med så mange besøk i dagboka mi! :D Jepp, jeg er mye oppe i sene nattetimer ja. Ikke helt typisk et ekte Murmeldyr nei Men det er kun fordi jeg jobber så mye nattvakter, og da har jeg ikke så mye annet å ta meg til. VELDIG glad for KG da! Jeg er et "wannabe" Murmeldyr (ønskedrømmen) Lillepia har vært MYE syk i høst/vinter ja. Men i dag er hun nesten god igjen, bare litt redurest matlyst. Og all vaskingen er unnagjort I natt skal jeg murmle godt i senga og ikke "forstyrre" noen. Og be en stille bønn om at Lillepia også vil sove hele natta... Dag? Lenge til EL... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 13. januar 2004 Uff og huff! Dette ender snart med å bli en dagbok om sykdom... Nå har jeg gjennomgått mitt livs værste tilfelle av omgangssyke Skal spare alle for detaljerte detaljer. Det startet ca 1 time etter mitt forrige innlegg, og det føltes som jeg ikke skulle overleve den natta (syntes VELDIG synd på meg selv da) Er nå på bedringens vei, og kommer sterkt tilbake med hilsner og innlegg i snar fremtid. Dag??? Kommet helt ut av dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 #86 Del Skrevet 13. januar 2004 Dag sju Ikke bra at veslepia smittet deg da Det er forferdelig med omgangssyke :evil: Masse god bedring klemmer sendes deg i en fei fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. januar 2004 #87 Del Skrevet 13. januar 2004 Stikker bare innom med masse :klem2: :klem2: Håper du snart blir helt frisk igjen! Stooor klem fra Capricorn :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. januar 2004 #88 Del Skrevet 15. januar 2004 ((((((((((blå vibber)))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #89 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg skulle komme sterkt tilbake her på forumet... men dataen på jobb sviktet igjen :evil: Det har liksom vært trøsten min på lange nattvakter at jeg ihvertfall har hatt tilgang til internett og KG :-? Hjemme ble det ikke tid til KG, for jammen fikk ikke gubben også spysjuka Nå tror jeg alle er friske Og Murmeldyret skal endelig murmle i fred under dyna Dag 10 Må telle nå som jeg snart skal EL teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. januar 2004 #90 Del Skrevet 16. januar 2004 PUH! Bra dere er friske og raske igjen! Du og mannen må jo være klar til ny dyst når EL banker på døra! Lykke lykke til i dagene framover. Legen min sa at man var mest fruktbar i de 4-5 dagene før EL - jeg har stressa med å treffe på selve dagen. Bare tull det da :o ? Dere får begynne å øve så dere er på den sikre siden God helg, Murmeldyret. Klemmer fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. januar 2004 #91 Del Skrevet 16. januar 2004 Så spennende med EL snart da :D Heia egget, heia egget GOD HELG!! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 17. januar 2004 #92 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei Murmel. Huff og huff så mye syke dere er der oppe! Men det er bra alle er friske nå. I allefall er det bra at dere voksne er bedre siden det nærmer seg el. Satser på full klaff denne gangen. Misunner deg forresten ikke nattevakter uten internett. Det er døden. Men selv med internett blir det nok ikke det samme som "våre netter" i høst.. (Hmm, det hørtes ikke helt stuereint ut :-? ) Håper du har en flott og avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 18. januar 2004 Så var den arbeidshelga over, og jeg er dødstrøtt. Tipper Murmeldyret skal lalle tidlig i kveld Se så flink jeg er blitt til å skrive med farger da Det ser litt dårlig ut for kommende EL uke. I følge mine beregninger bør det være mellom onsdag og søndag engang. Skal jo teste denne gangen for sikkerhets skyld. Og i følge Takk for gode råd Hanni! Når jeg tenker etter, så var det akkurat det vi gjorde forrige pp. Siden jeg bomma litt på EL, så var småsoldatene godt på plass da EL egentlig kom. Takk for at du heier frem egget mitt Meta! Jeg savner deg på nattvaktene mine, Tiny! Da sier jeg God Natt! Dag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. januar 2004 #94 Del Skrevet 18. januar 2004 Bare hyggelig hvis jeg (eller legen min ) kan være til hjelp, Murmel. Jeg er forresten grådig imponert over fargeskrifta di. Jeg har ikke tålmodighet til sånt - men det er jo fint å lese da :D Håper dere - til tross for at du må jobbe mye - greier å treffe denne uka. Det holder med annenhver dag eller noe, sies det. Jeg krysser fingre for dere, Murmeldyret. Spennende dette her. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 20. januar 2004 EL i dag! :o Etter tidligere sykluser stemmer det jo godt, men ikke i forhold til de siste. Full klaff på 1. EL-test (kjekt at noen tester blir positive i alle fall ) Da er det veldig dårlig med småsoldater som ligger klare på lur, faktisk ingen Og litt sen start på baby-mekkinga denne gangen... :-? Mannen!!! Kom hjem fra jobb NÅ! Dag 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 20. januar 2004 #96 Del Skrevet 20. januar 2004 Kom hjem fra jobb, Murmelmann!! (Det holder i kveld også, Murmeldyret - testen viser jo at EL kommer i morgen - ikke sant? Eller er jeg på jordet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. januar 2004 #97 Del Skrevet 20. januar 2004 *legger ut litt blomster, lys og søt musikk* MAAAANNEEEEEEN!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #98 Del Skrevet 20. januar 2004 Nå har jeg akkurat ringt Murmelmannen Han trodde ikke sjefen ble noe happy om han kom hjem nå Men i kveld skal Lillepia lalle tidlig (for jeg skal på nattvakt igjen :-? ) Jeg er ikke noe kjent med slike EL tester Hanni, og er litt for trøtt til å ha lest hele bruksanvisninga nå. Men jeg tror du har rett i at det liksom er i morgen den store eggferden starter. Satser på det! Takk for stemninga Magnhild. Den skal jeg holde på helt til i kveld God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 20. januar 2004 #99 Del Skrevet 20. januar 2004 Ville bare ønske dere: LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. januar 2004 #100 Del Skrevet 20. januar 2004 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Du kjenner stemningen bare kommer sigende...? :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå