Gå til innhold

Damer som stirrer på meg mens de går sammen med typen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Av og til så møter jeg kjærestepar hvor jenta åpenbart stirrer på meg og vil ha kontakt(?) Eller vil hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok litt vanskelig for oss å vite. Grunnene til at de stirrer kan være mange. Kanskje de vil ha kontakt, kanskje de synes du er pen, kanskje de er misunnelige på deg, kanskje de synes du er merkelig, kanskje de ser en annen vei og du bare tror at de ser på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt vanskelig for oss å vite. Grunnene til at de stirrer kan være mange. Kanskje de vil ha kontakt, kanskje de synes du er pen, kanskje de er misunnelige på deg, kanskje de synes du er merkelig, kanskje de ser en annen vei og du bare tror at de ser på deg.

Misunnelig på meg?

Hvordan vil de at jeg skal ta kontakt hvis de går sammen med typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er i ett forhold, så har man lov til å se på andre. Og bare fordi man ser på noen, så betyr det ikke att man vil ha kontakt med personen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på meg?

Hvordan vil de at jeg skal ta kontakt hvis de går sammen med typen?

Om det er noe sånt så vil ikke de at du tar kontakt, de fantaserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv om man er i ett forhold, så har man lov til å se på andre. Og bare fordi man ser på noen, så betyr det ikke att man vil ha kontakt med personen.

Det er jeg helt enig i, men i dette tilfellet er det ikke snakk om å se, det er snakk om å stirre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er noe sånt så vil ikke de at du tar kontakt, de fantaserer.

Hva mener du med "om det er noe sånt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stirre på mange mennesker. En del av dem fasinerer meg fordi de er rare, en del av dem fasinerer meg fordi de er pene, noen gjøre rare ting som det bare er umulig å ta øynene bort fra. noen av dem har på seg noe spesiell som tiltrekker seg oppmerksomhet, så kan jeg glemme meg ut og fortsette å stirre uten mål og mening egentlig. noeng anger stirrer jeg ut i lufta, kanskje kan det oppleves som at jeg stirrer på noen spesielle uten at det er det som er tilfellet.

Jeg er i et forhold hvor det både er lov å kikke, og "flørte" med øyenkontakt feks. MEN dette betyr ikke at jeg ønsker kontakt. Om noen forsøker å ta kontakt med meg, om jeg er alene eller med mannen min, vil jeg fort trekke meg unna. Det er ikke kontakt jeg ønsker, men kanskje spenningen av åse om de smiler og kikker tilbake. Thats it.

Folk stirrer av mange grunner, noen syntes kanskje du er pen, andre stirrer nok av helt andre grunner. Men det som er sikkert er at ingen av dem ønsker kontakt med deg når de er der sammen med kjæresdten sin, og de færreste ønsker nok kontakt alt i alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens.

Jeg kan komme med litt tilleggsinformasjon: Single jenter som stirrer på samme måten vil ha kontakt, det har jeg fått bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens.

Jeg kan komme med litt tilleggsinformasjon: Single jenter som stirrer på samme måten vil ha kontakt, det har jeg fått bekreftet.

Ja, men det er en betydelig forskjell på single jenter og ikke single jenter. De som ikke er single har allerede en fin mann som de ofte er førnøyd med og ikke vil bytte ut.

Om de ikke-single flørter med deg er det de aller færreste som faktisk ønsker kontakt likevel. Som jeg sa over, jeg kan i mitt forhold flørte med andre, det kan han også, men dette bruker vi som morro og kanskje en liten ego boost. Vi ønsker IKKE kontakt med den andre likevel, siden vi har en partner vi er lykkelig sammen med. Jeg forsøker selvagt å ikke gjøre dette når min mann er til stede, nettopp fordi jeg ikke ønsker at den andre skal oppleve at jeg flørter mens min mann er til stede. En så stor fornøyelse ønsker jeg ikke å gi dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er en betydelig forskjell på single jenter og ikke single jenter. De som ikke er single har allerede en fin mann som de ofte er førnøyd med og ikke vil bytte ut.

Om de ikke-single flørter med deg er det de aller færreste som faktisk ønsker kontakt likevel. Som jeg sa over, jeg kan i mitt forhold flørte med andre, det kan han også, men dette bruker vi som morro og kanskje en liten ego boost. Vi ønsker IKKE kontakt med den andre likevel, siden vi har en partner vi er lykkelig sammen med. Jeg forsøker selvagt å ikke gjøre dette når min mann er til stede, nettopp fordi jeg ikke ønsker at den andre skal oppleve at jeg flørter mens min mann er til stede. En så stor fornøyelse ønsker jeg ikke å gi dem.

Mener du at alle jenter som går sammen med kjæresten sin er lykkelige? Og at jenter som vil ut av et forhold ikke går sammen med kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er en betydelig forskjell på single jenter og ikke single jenter. De som ikke er single har allerede en fin mann som de ofte er førnøyd med og ikke vil bytte ut.

Det stemmer! :)

Det kan jo hende at du, TS, legger litt mer i blikkene enn hva som er ment fra de andre. Kanskje du savner en kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Madammen stirrer mye på andre mennesker - hovedsaklig fordi hun vurderer klærne over lang tid. Kan ofte feiltolkes som stirring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er en betydelig forskjell på single jenter og ikke single jenter. De som ikke er single har allerede en fin mann som de ofte er førnøyd med og ikke vil bytte ut.

Om de ikke-single flørter med deg er det de aller færreste som faktisk ønsker kontakt likevel. Som jeg sa over, jeg kan i mitt forhold flørte med andre, det kan han også, men dette bruker vi som morro og kanskje en liten ego boost. Vi ønsker IKKE kontakt med den andre likevel, siden vi har en partner vi er lykkelig sammen med. Jeg forsøker selvagt å ikke gjøre dette når min mann er til stede, nettopp fordi jeg ikke ønsker at den andre skal oppleve at jeg flørter mens min mann er til stede. En så stor fornøyelse ønsker jeg ikke å gi dem.

Hva er hensikten flørtingen bortsett fra ego-boostet? Noe må det jo være så lenge nytelsen ligger i å forbruke andre mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Om de ikke-single flørter med deg er det de aller færreste som faktisk ønsker kontakt likevel. Som jeg sa over, jeg kan i mitt forhold flørte med andre, det kan han også, men dette bruker vi som morro og kanskje en liten ego boost. Vi ønsker IKKE kontakt med den andre likevel, siden vi har en partner vi er lykkelig sammen med. Jeg forsøker selvagt å ikke gjøre dette når min mann er til stede, nettopp fordi jeg ikke ønsker at den andre skal oppleve at jeg flørter mens min mann er til stede. En så stor fornøyelse ønsker jeg ikke å gi dem.

Slike jenter som deg hater jeg. Biatchete. En pen jente gå meg øyekontakt, smil og hint i ett halvt år, men jeg ble litt usikker fordi hun vanket ofte med andre gutter, Jeg forhørte meg med venner og de mente en jente kan ha guttevenner uten at det betyr noe. Så en dag sjekket jeg henne opp. Var litt forelsket. Jeg ble avvist da hun sa hun hadde kjæreste. Der satt jeg et neste halvt år med mindreverdighetskomplekser og kjærlighetssorg. Venner av meg sa også i etterkant at hun hadde vært utro, men det var vel sikkert bare for å trøste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så møter jeg kjærestepar hvor jenta åpenbart stirrer på meg og vil ha kontakt(?) Eller vil hun det?

Kanskje du har en uhyggelig stygg tatovering, eller du stirrer mer enn du tror selv????

Uansett>

Den "mannlige varianten" eksisterer i like stor grad.

for eksempel der han går hånd i hånd med sin høygravide kjæreste, eller med i butikken, med 4 unger som springer i forskjellig retning , lang handleliste, utvasket T-skjorte med snørr på og en proppfull handlevogn pakket til randen med pampers og taco.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å vite hvorfor folk stirrer. Noen stirrer fordi de er nysgjerrige, andre fordi de syns folk er pene å se på, noen stirrer fordi de tenker på andre ting å blir "lost", og noen stirrer fordi dem de stirrer på har et banan-klistremerke på nesa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger stirrer jeg på folk som er rare eller stygge, som har merkelige klær, fine klær eller som ligner på noen jeg kjenner. Noen ganger stirrer jeg rett ut i lufta, andre ganger på noe bak en person og da kan det kanskje virke som jeg stirrer på personen foran/bak det jeg egentlig ser på. Men menn er ofte innbilske. Jeg har flere ganger møtt menn som har insistert på at jeg har flørtet med dem eller stirret på dem når jeg faktisk ikke har lagt merke til vedkommende i det hele tatt. Ta en titt på omgivelsene rundt deg neste gang noen ”vil ha kontakt”, kanskje du bare står foran et interessant utstillingsvindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...