Gå til innhold

Blitt kontaktet av en jeg var utro med


skuggfaks

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av forholdet til meg og kjæresten min, var vi ikke veldig sammensveisa og vi irriterte hverandre en del. Etter 6 måneder kom det ut at jeg hadde klina med en i fylla, og det hadde han også. Han jeg hadde klina med var en veldig god kompis av kjæresten min, og hun han klina med var en gammel flamme som han møtte for å ta en øl med.

Denne kompisen til kjæresten min hadde følelser for meg (noe jeg ikke visste om da fyllekliningen skjedde), og det hele ble en stor krangel hvor min kjæreste var såret både fordi jeg hadde klint med noen andre (men det hadde han og, så vi var like ille som hverandre), men også fordi dette var hans veldig gode venn.

Da alt dette skjedde, var vi begge såret og lei oss (det ble slengt mye dritt mellom oss), men vi satt oss ned og pratet ordentlig om det og bestemte oss for at vi var veldig glade i hverandre selv om vi hadde driti oss ut begge to. Alt dette gjorde oss sterkere, og vi gikk inn i en ny "fase" eller hva jeg skal kalle det, av forholdet vårt. Vi er alltid ærlige med hverandre, tilbringer masse tid sammen og er alltid der for hverandre. Jeg føler at vi har vokst opp sammen på grunn av det som skjedde, og det er ikke noe tvil at dette er mannen jeg ønsker å tilbringe resten av livet mitt med.

I dag når jeg kommer på jobb, ligger det en e-post i innboksen min fra denne kompisen til kjæresten min. Hverken jeg eller kjæresten min har hatt kontakt med han på snart 8 måneder, og det er slengt mye dritt mellom alle som var involverte. I e-posten stod det: "I miss you. Thats all" (han og kjæresten min er engelske).

Min første reaksjon er nå at jeg må fortelle dette til kjæresten min. Saken er den at det vil resultere i at han ringer kompisen sin og kjefter og ber han holde seg unna meg. Jeg orker ikke at all drittslengingen og alle tankene rundt dette skal komme opp igjen. Jeg lurer på om det rett og slett er så lite og ubetydelig at det ikke er så viktig. E-posten er slettet, og ikke svart på. Hva gjør jeg? Fortelle eller ikke fortelle? Jeg er veldig usikker. Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har selv vært i en situasjon der venner av kjæresten min har kontaktet meg og sagt at de har følelser for meg. Og jeg skjønner at det kan være hart å fortelle dette til kjæresten din, men det er for din egen beste.

Du sier at dette er kompisen til kjæresten din.........men jeg tror vel ikke dette kan kalles for kompis når han prøver å kontakte du som er dama til kompisen hans.

Men, men......ønsker deg masse lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest AL

Hm, stusser litt på at det er DEG han kontakter jeg. Er vel strengt tatt kjæresten din han burde savne, siden de var så gode kompiser. For meg virker det som om han er litt ute etter deg. Jeg tror jeg ville fortalt kjæresten min det. Og dersom han ikke greier å takle det på en rolig og voksen måte, ville jeg vurdert hele forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampoline

Hei!

Som alt annet, kan også dette komme frem.

Det beste valget tror jeg, er så si det til kjæresten din. Si at du fikk mailen og at den er slettet.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest AL

Må legge til at jeg syns det var en tabbe at du slettet mailen. Da kan han ikke se den selv, og det gir ihvertfall grobunn for mistenksomhet. Kanskje du kan finne den igjen under slettede meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som alt annet, kan også dette komme frem.

Det beste valget tror jeg, er så si det til kjæresten din. Si at du fikk mailen og at den er slettet.

:)

Hvorfor slette maielet??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står i innlegget at TS har slettet mailen.

Mailen var slettet, men jeg fant den igjen i deleted-mappen, så jeg har mailen. Er enig i at det kan skape mistenksomhet. Føler meg tryggere på at det er riktig å fortelle kjæresten om det, så tusen takk for svar :) Eneste grunnen til at jeg eventuelt ikke skulle fortelle kjæresten min om det er fordi jeg ikke ønsker å bringe alt på bane igjen. Det har tatt lang tid for oss å komme over dette, spesielt fordi dette pleide å være en kompis av han. Denne kompisen har også noen trekk som jeg ikke er helt komfortabel med, og det gir mening at han er litt "ute etter meg", som noen over meg skrev. Han skulle ha kontaktet kompisen han har kjent siden han var 14, og ikke fortsatt prøve å stjele kjæresten hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar alle sammen. Nå sitter jeg her og føler meg egentlig ganske dum... Jeg fortalte det til kjæresten i går, og han reagerte med å kalle eks-kompisen en dust, og så si takk for at jeg fortalte han det. Alt med en rolig stemme. Jeg trodde han skulle bli sint og at alt styret skulle starte opp igjen. Vi snakket sammen, og vi er selvfølgelig begge enige om at hvis vi ikke er 100% ærlige med hverandre, kommer ikke forholdet til å fungere. Vi snakket om mailen, og nå er vi ferdige med det. Han ringte ikke eks-kompisen i sinne, slik jeg hadde forventet.

Da lærte jeg ihvertfall å ikke undervurdere hvor fantastisk og flott kjæresten min er <3

edit: skrivefeil

Endret av skuggfaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville fortalt kjæresten min det. Og dersom han ikke greier å takle det på en rolig og voksen måte, ville jeg vurdert hele forholdet.

Er du helt frisk i hodet eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...