Gå til innhold

han løy for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det ble nylig slutt med kjæresten. vært sammen i over et år. hatt det sykt bra sammen. men han drev med hasj før han møtte meg. skyldte på det var fordi han har hatt en jævlig barndom. jeg brukte tid på å godta det. men han lovte meg at han ikke drev med slikt lengre. jeg trodde han jo selvfølgelig. men har fått mine mistanker i løpet av det sist halvåret. og en gang logget jeg meg inn på facebooken hans, og fant ut at han skrev til en kompis av han: "har fikset hasj nå". og jeg freaket ut. spurte han hva FAEN det der var fornoe. og innrømte at jeg hadde logget inn på hans face. han sa det bare var at han hadde fikset for kameraten. mhm. jeg var jo så dum og naiv at jeg trodde på det. før jeg igjen har fått mine mistanker. og sjekket facen hans igjen, (ja, jeg er god til å hacke). han har faen meg røyka det hver gang jeg ikke har vært til stede. alle ganger jeg har reist bort eller noe. brukt opp alle pengene sine på det. alt faller på plass nå. ikke rart han aldri hadde penger. jeg klarte ikke løyner. så jeg gjorde det slutt. gjør sinnsykt vondt. men trenger en måte å komme over han på.

en annen ting: han skylder meg penger. mange tusen. men har ikke noe bevis på at han har lånt. hvordan kan jeg få disse tilbake? er ikke helt på talefot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du ikke lærte den første, andre eller tredje gangen får vi håpe denne siste, avsluttende gangen vil gi deg en viktig lærepenge du kan ta med deg i fremtiden? ;)

Når det gjelder de pengene tror jeg du bare kan glemme de. Siden han skylder deg de pengene har han de garantert ikke selv. Og så lenge det ikke fins en kontrakt eller juridisk dokument på at du har lånt han de pengene kan det fort bli dyrere og mer slitsomt å prøve å få dem igjen. Du får bare ta det som enda en lærepenge. Man låner ikke bort penger til mennesker som røyker hasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Du har vært sammen med en narkoman. Glem han. Glem pengene, han kommer aldri til å betale deg tilbake. Kom deg videre og trøst deg med at det var bra du fant ut hva han er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang meg litt opp i at han har brukt opp alle pengene sine på hasj. Hasj er jo et veldig billig rusmiddel, ca en hundrings for et gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærlighet gjør blind vet dere. skjønner bare ikke hvordan jeg skal komme meg over han. hadde det dritbra det ene sekundet, før jeg plutselig hadde gjort det slutt. det er ikke oss mer. så vondt å se han nå. å vite at han ikke er min lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Han var aldri din. Han valgte et stoff fremfor deg. Det finnes tusenvis av andre, oppegående ordentlige menn som er snille og vil ta mye bedre vare på deg og være en bedre venn, elsker og livspartner enn eksen din. Ikke sørg over han. Sørg heller over tida du kasta bort på han og ta godt vare på deg selv en stund. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg hang meg litt opp i at han har brukt opp alle pengene sine på hasj. Hasj er jo et veldig billig rusmiddel, ca en hundrings for et gram.

billig må du røyker av g til. dyrt om du røyker ofte. jeg har bekjente som røyker hver dag. de selger i tillegg for å finansiere bruken sin. dessuten er prisen de siste årene steget. å få hasj til 100 kr grammet om du kjøper smått skal godt gjøres om du vil ha litt kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hasj er ikke billig om man røyker mye. been there, done that og det er langt i fra billig.

når det er sagt, han løy, han løy igjen og kommer sikkert til å lyve enda en gang om han er så hekta som det virker som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler forholdet vårt var basert på en løgn. livet hans er en løgn. han kan ikke fortelle familien sin hva han driver på med engang. han kommer til å havne så jævlig på kjøret nå. det er jeg ganske sikker på. og fucke opp livet sitt totalt. han visste ikke hvor bra han hadde det sammen med meg. jeg ga så mye. og fikk bare dritt igjen. uff, nei. lysere tider i møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket facen hans igjen, (ja, jeg er god til å hacke).

:skratte:

Det kreves en IQ på omtrent 3 for å sjekke facebooken til noen..

Man er da ikke en profesjonell hacker for det.

Vet du egentlig hva en hacker er?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

"Hmmm. Noen glemte å logge av facebooken sin. I R HAXXOR!"

Og hundre kroner grammet? Må være fantastisk rævva kvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...