Gå til innhold

Spørre ex om å være fuckfriends


Nessy

Anbefalte innlegg

Jeg har kun hatt en kjæreste i løpet av livet men vi kom aldri så langt som til sex (unormalt kanskje men begge var veldig sjenerte/usikre). Så har jeg tenkt litt på det i det siste og funnet ut at jeg har lyst at første gangen jeg har sex så er det sammen med noen jeg er trygge på (ex eller ny kjæreste).

Jeg er ikke egentlig spesielt frempå så å få en ny kjæreste kan ta ganske lang tid og jeg har bare blitt mer og mer gira på sex i det siste. Så derfor lurer jeg på det som står i overskrifta.

Har ikke lyst å bli sammen med henne igjen, det ville kun vært fysisk. Hun får ikke veldig mye oppmerksomhet fra gutter så tror kanskje det kunne vært greit for henne også med litt kroppskontakt og fysisk avspenning.

Ville det bare blitt rart om jeg spurte henne om dette tror dere? Vi slo opp på veldig fin måte og ingen har dårlige/sure følelser ovenfor den andre og vi snakker fremdeles litt.

Hvis hun plutselig synes det er veldig rart og ikke vil snakke med meg mer så klarer jeg meg uten henne som venninne så det er for såvidt ikke noe problem.

Noen synspunkt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

All erfaring tilsier at når det kommer til kvinner, bør en ikke verbalisere noe før en faktisk gjør det.

Ergo: knull henne, knull henne igjen, knull henne enda en gang (og dere skal alltid være casual og slappe av oppi alt dette) og så kan du lufte det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All erfaring tilsier at når det kommer til kvinner, bør en ikke verbalisere noe før en faktisk gjør det.

Haha! Totally agree;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt å bruke henne bare til sex kan du bare droppe hele greia og drite i det. Glem alt de to mannfolka over meg har skrevet og bare drit i å spør henne, drit i å gjør henne noe i det hele tatt. Ønsker du ha sex med noen du er trygg på får du skaffe deg dame. Det er ikke din ex sitt ansvar å hjelpe deg miste jomfrudommen din. Akkurat som om det ikke er awkward nok å være ex.... jiz.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner å "nei til bare sex, egentlig"? Hvorfor må dere ha full pakke? gutter vil ha pulevenner mens damer forsøker å lage appaer ut av dem. Life sux...

Alle jenter må ikke ha full pakke. Men når det er snakk om en EX-KJÆRESTE mener jeg at det er alt eller ingenting. Nettopp fordi at blandt exer har det tidligere vært følelser som enkelt kan blusse opp når man driver med andre seksuelle aktiviteter.

Mange kvinner kan godt ha såkalte "fuckfriends", jeg ser bare ikke at det er ideelt i akkurat denne sammenhengen hvor det er snakk om en ex som attpåtil er jomfru. Om jenta her hadde hatt lyst på en fuckfriend likevel er det vel lite sannsynlig at hun hadde gått for en ex som er jomfru, eller? No offence altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All erfaring tilsier at når det kommer til kvinner, bør en ikke verbalisere noe før en faktisk gjør det.

Ergo: knull henne, knull henne igjen, knull henne enda en gang (og dere skal alltid være casual og slappe av oppi alt dette) og så kan du lufte det :D

Nå ble jeg veldig skuffet over deg, Katten. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Hvorfor?

Trodde det var slik at de var ekser som ikke ville være kjærester lengre. I mange tilfeller har slike mennesker fantastiske seksuelle forhold i lag, siden man alt har tryggheten på plass.

Meeen nå som jeg leser over innlegget på nytt igjen, ser jeg at dere begge(?) er jomfruer? TS rettferdiggjør valgene sine ved at hun uansett ikke kommer til å få oppmerksomhet fra gutter?

Hmmmmmm. Jeg operer tydeligvis dårligere enn antatt med minimalt søvn i kroppen på alt for lang tid. Står ved det jeg sa angående at det er bedre å gjøre ting enn verbalisere, men anbefaler TS å finne en ny partner.

Den første gangen bør være med noen man faktisk liker, ikke et falskt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All erfaring tilsier at når det kommer til kvinner, bør en ikke verbalisere noe før en faktisk gjør det.

Ergo: knull henne, knull henne igjen, knull henne enda en gang (og dere skal alltid være casual og slappe av oppi alt dette) og så kan du lufte det :D

Dette var det du skrev.

Ts synes det er en god idè å ha sex med ex'en, men har ikke snakket med henne om det. De er begge jomfruer.

Så kommer du med ditt forslag om å knulle, knulle og knulle henne...og så kan han lufte tankene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det du skrev.

Ts synes det er en god idè å ha sex med ex'en, men har ikke snakket med henne om det. De er begge jomfruer.

Så kommer du med ditt forslag om å knulle, knulle og knulle henne...og så kan han lufte tankene sine?

Glemte det du sier om at en ikke skal verbalisere noe før en faktisk gjør det. Hva f.... er det for noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...