Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva motiverer deg til å gå på den ene "daten" etter den andre og kysse frosker?

Med andre ord; hvorfor dater du egentlig? Helt ærlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Fordi at prinsen finnes blant froskene. *logisk*

• Liker 4
Skrevet

Det er morsomt å treffe nye mennesker, og dette er en lett og uhøytidlig måte å gjøre det på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste måten å møte nye mennesker på, liker settingen.

• Liker 1
Skrevet

Beste måten å møte nye mennesker på, liker settingen.

Så du gjør det altså bare for å treffe nye mennesker?

AnonymBruker
Skrevet

Så du gjør det altså bare for å treffe nye mennesker?

Hvis du hadde prøvd det selv, i stedet for å stille spørsmålet her på forumet så hadde du kanskje ikke spurt ett så dumt spørsmål. Jeg gjør det fordi det å møte nye mennesker er gøy, spesielt søte jenter.

Erte dem med øyekontakt, føle deg frem til hva de syntes om deg, kjenne på den seksuelle spenningen i rommet. Bare være leken

Kom deg ut av døren så skjønner du det kanskje til slutt

Skrevet

Hvis du hadde prøvd det selv, i stedet for å stille spørsmålet her på forumet så hadde du kanskje ikke spurt ett så dumt spørsmål. Jeg gjør det fordi det å møte nye mennesker er gøy, spesielt søte jenter.

Erte dem med øyekontakt, føle deg frem til hva de syntes om deg, kjenne på den seksuelle spenningen i rommet. Bare være leken

Kom deg ut av døren så skjønner du det kanskje til slutt

Tja, dette har garantert også noe med alder å gjøre.

Men å treffe nye mennesker bare for å treffe nye mennesker er bortkastet tid.

Jeg forstår imidlertid at du (fortsatt) får et (oppmerksomhet) kick ut av det.

For meg må det imidlertid mye mer til. Intet er nytt under solen.

Det er ikke lett å bli fascinert lenger. Kan jo hende du skjønner det en gang også.

• Liker 1
Skrevet

Man må kysse mange frosker før man finner et skikkelig svin...!!! :)

• Liker 2
Gjest Cecilia L
Skrevet

Jeg dater. Ikke i stor skala, men jeg dater. Målet er å finne en kjæreste, den Store Kjærligheten, den jeg vil dele resten av livet mitt sammen med. Jeg gjør det altså ikke fordi det primært er morsomt, selv om det har vært mange hyggelige møter med menn.

Og, ja, det krever mer jo eldre man blir. Det skal mye til for at jeg virkelig skal la meg begeistre, og det går andre veien også. Men jeg har håpet og troen, og kynisme og bitterhet er ikke følelser som har invadert meg.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, dette har garantert også noe med alder å gjøre.

Men å treffe nye mennesker bare for å treffe nye mennesker er bortkastet tid.

Jeg forstår imidlertid at du (fortsatt) får et (oppmerksomhet) kick ut av det.

For meg må det imidlertid mye mer til. Intet er nytt under solen.

Det er ikke lett å bli fascinert lenger. Kan jo hende du skjønner det en gang også.

Så du sier du er en gretten gammel mann?

Sorry, men det handler ikke om oppmerksomhet. Det handler om å trykke på de riktige knappene og se på hvordan noen reagerer, ta henne rundt livet, svinge henne rundt en runde og se på smiler og hvordan hun senker skuldrene, blir du lei av det er du lei av livet. Men hvis du bare går på date etter date uten å lære noe som helst, uten at du kan drive en kvinne til vannvidd og se hvor ubegripelig kåt hun er. Da er det du som har gått glipp av noe, hvis du ikke i det hele tatt blir sjarmert av hvordan en vakker kvinne seg på deg.. Veit nesten ikke hva jeg skal si, det er bare trist.

Og nei, det har ikke noe med alderen din i seg selv å gjøre. Mange av de mest lekne og livsglade mennene jeg kjenner er godt over 40 og dater fremdeles aktivt, selv om de fleste i den alderen har slått seg til ro med noen.

Meningen med livet finner du ikke her på kvinneguiden, men du finner muligens noen torpedoer som kan leie til å kaste deg ut vinduet med hodet først sånn at du oppdager sånne små ting som sol, blomster og bier

• Liker 1
Skrevet

Man må kysse mange frosker før man finner et skikkelig svin...!!! :)

:ler:

Ja, du sier noe hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater. Ikke i stor skala, men jeg dater. Målet er å finne en kjæreste, den Store Kjærligheten, den jeg vil dele resten av livet mitt sammen med. Jeg gjør det altså ikke fordi det primært er morsomt, selv om det har vært mange hyggelige møter med menn.

Og, ja, det krever mer jo eldre man blir. Det skal mye til for at jeg virkelig skal la meg begeistre, og det går andre veien også. Men jeg har håpet og troen, og kynisme og bitterhet er ikke følelser som har invadert meg.

Andre veien ... hva mener du?

Skrevet (endret)

Så du sier du er en gretten gammel mann?

Finnes det noen andre? :smoke:

Sorry, men det handler ikke om oppmerksomhet. Det handler om å trykke på de riktige knappene og se på hvordan noen reagerer, ta henne rundt livet, svinge henne rundt en runde og se på smiler og hvordan hun senker skuldrene, blir du lei av det er du lei av livet. Men hvis du bare går på date etter date uten å lære noe som helst, uten at du kan drive en kvinne til vannvidd og se hvor ubegripelig kåt hun er. Da er det du som har gått glipp av noe, hvis du ikke i det hele tatt blir sjarmert av hvordan en vakker kvinne seg på deg.. Veit nesten ikke hva jeg skal si, det er bare trist.

Jaja, deg om det.

De rette knappene har gjerne med penger å gjøre.

Og nei, det har ikke noe med alderen din i seg selv å gjøre. Mange av de mest lekne og livsglade mennene jeg kjenner er godt over 40 og dater fremdeles aktivt, selv om de fleste i den alderen har slått seg til ro med noen.

Sånne livsglade menn som aldri blir voksne mener du?

Meningen med livet finner du ikke her på kvinneguiden, men du finner muligens noen torpedoer som kan leie til å kaste deg ut vinduet med hodet først sånn at du oppdager sånne små ting som sol, blomster og bier

Meningen med livet kan være så mangt og så meget.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Andre veien ... hva mener du?

Muligens litt krøkkete formidlet. Det går også andre veien mht begeistring. Jeg blir ikke så raskt begeistret, menn blir ikke så raskt begeistret (generelt). Men så har du også ytterpunktene; menn som vil gifte seg på første date...

Det jeg vil frem til er vel at med alder så er det mer krevende å få de rette følelsene. Og det gjelder ikke bare i møte med andre mennesker/menn. Det gjelder begeistring generelt. Jeg er bevisst dette, men det preger meg ikke, og det trekker meg ikke ned. Jeg kun konstansterer :)

Skrevet (endret)

Muligens litt krøkkete formidlet. Det går også andre veien mht begeistring. Jeg blir ikke så raskt begeistret, menn blir ikke så raskt begeistret (generelt). Men så har du også ytterpunktene; menn som vil gifte seg på første date...

Det jeg vil frem til er vel at med alder så er det mer krevende å få de rette følelsene. Og det gjelder ikke bare i møte med andre mennesker/menn. Det gjelder begeistring generelt. Jeg er bevisst dette, men det preger meg ikke, og det trekker meg ikke ned. Jeg kun konstansterer :)

Ja, det er sant dette, men også umulig for ungdommen å forstå før de opplever det selv. Nicket ditt får meg til å tenke på denne sangen som i seg peker på mye av det du her sier, om enn noe vel romantisk ;)

Från Öckerö loge hörs dragspel och bas

och fullmånen lyser som var den av glas.

Där dansar Fredrik Åkare kind emot kind

med lilla fröken Cecilia Lind.

Och stjärnorna vandra och timmarna fly

och Fredrik är gammal men månen är ny.

Ja, Fredrik är gammal men kärlek är blind.

Åh, kyss mig igen, sa Cecilia Lind.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Romantikk er aldri feil, Steinar. Uansett alder...

Og, hmmm. Her ser det ut til at KG har endret mitt nick... Jeg er Cecilia Lind... Men nå er jeg visst bare Cecilia L. Merkelig...

Skrevet (endret)

Romantikk er aldri feil, Steinar. Uansett alder...

Og, hmmm. Her ser det ut til at KG har endret mitt nick... Jeg er Cecilia Lind... Men nå er jeg visst bare Cecilia L. Merkelig...

Ja, det er ikke lett å komme noen vei uten de rette følelsene.

Dessverre lever vi i tillegg i denne (u)praktiske verdenen.

Endret av Steinar40
Gjest Eurodice
Skrevet

Sånne livsglade menn som aldri blir voksne mener du?

Meningen med livet kan være så mangt og så meget.

Hva legger du i å bli voksen?

Skrevet

Hva legger du i å bli voksen?

Være ansvarlig og stå for det en sier.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Være ansvarlig og stå for det en sier.

Det trenger man ikke være 40+ for å være.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...