Gå til innhold

Kan jeg få spørre dere om hva dere mener om denne sofaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går desverre ikke an å ta av trekkene på den :( Det har jeg ikke tenkt på før. Da får vi vurdere det litt, tror jeg. Vi har ingen barn da, men man kan jo være uheldig likevel.

ts

Det går ann å bruke dampstøvsuger på den da, det fungerer jo veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke husdyr og ikke skal vi ha barn med det første, så jeg tror vi får for denne likevel :) Den var så fin og god og sitte i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme type sofa, og det er supert å ha både hjørnet og sjeselong. Vi ligger i hvert vårt hjørnet og ser på tv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

fasongen liker jeg, men jeg likte verken fargen, eller at den ser sååå hard ut! min drømmesofa har omtrent samme fasong, men den skal se ut som at du nesten drukner i den om du setter deg ned! med masse myyyke puter i ryggen :D så da må den også være bredere da, enn den du linka til :)

:hjerte:http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2850

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den var ikke stygg, men den var heller ikke særlig fin.. Ville ikke hatt den selv, men det er jo smak og behag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg synest den såg veldig god ut :) Når du sjølv seier at den er god å sitte i så blei eg frista til å kjøpe sjølv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Måtte bare oppdatere her: Vi har fått sofaen i hus og den er så utrolig fin og god og sitte i. Vi har altså valgt en lys beige farge. Det er også mulig å ta av trekkene, vi fikk feil opplysning først. Men det blir ikke anbefalt å vaske trekket. Men får man en svær skjemmende flekk så forsøker man selvsagt å få renset eller vaske trekket enn å ha flekken slik den er. Vi kommer iallfal til å forsøke å vaske det om vi må :) Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fasongen liker jeg, men jeg likte verken fargen, eller at den ser sååå hard ut! min drømmesofa har omtrent samme fasong, men den skal se ut som at du nesten drukner i den om du setter deg ned! med masse myyyke puter i ryggen :D så da må den også være bredere da, enn den du linka til :)

:hjerte:http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2850

Vi kjøpte ikke den fargen :) Og den er veldig god å sitte i. Den er myk, men fast Finnes ikke hard. Sofaer og senger som er altfor myke og som du drukner i når du setter deg eller legger deg, er som regel ikke gode å sitte/ligge i i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fasongen liker jeg, men jeg likte verken fargen, eller at den ser sååå hard ut! min drømmesofa har omtrent samme fasong, men den skal se ut som at du nesten drukner i den om du setter deg ned! med masse myyyke puter i ryggen :D så da må den også være bredere da, enn den du linka til :)

:hjerte:http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=2850

Vi kjøpte ikke den fargen :) Og den er veldig god å sitte i. Den er myk, men fast Finnes ikke hard. Sofaer og senger som er altfor myke og som du drukner i når du setter deg eller legger deg, er som regel ikke gode å sitte/ligge i i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke stygg, men den var heller ikke særlig fin.. Ville ikke hatt den selv, men det er jo smak og behag da :)

Jeg har sett bilde fra spisestuen din og den var kjempefin! Så jeg lurer på hva det var du ikke likte med denne sofaen? Vi har nok litt annen stil en deg, vi ønsker det også litt stilrent og klassisk, men vi har hvitt og lyse farger. Men IKKE shabby chic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i sjeselong, men jeg synes ikke det ser stygt ut - tenker mer at det er litt "bortkastet plass" fordi det ikke er så behagelig å sitte lenge i en sofa uten rygg. Om jeg hadde hatt plass til et så stort møbel ville jeg heller hatt full hjørnesofa. Men til å slenge beina på funker det jo helt fint. Uansett - så lenge dere er fornøyd og den funker til deres bruk, synes jeg det er det viktigste. Folk har så forskjellige rom og så ulik bruk av rom og møbler at det blir dumt å generalisere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har den. veldig hard sofa

Sikker på at det er akkurat samme sofa? Samme merke? Det finnes mange som er veldig like... Den vi har kjøpt er iallfall utrolig god å sitte i, finnes ikke hard i det hele tatt. Har også fått tilbakemelding fra gjester om at den er kjempebehagelig å sitte i. Hvor kjøpte du din?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i sjeselong, men jeg synes ikke det ser stygt ut - tenker mer at det er litt "bortkastet plass" fordi det ikke er så behagelig å sitte lenge i en sofa uten rygg. Om jeg hadde hatt plass til et så stort møbel ville jeg heller hatt full hjørnesofa. Men til å slenge beina på funker det jo helt fint. Uansett - så lenge dere er fornøyd og den funker til deres bruk, synes jeg det er det viktigste. Folk har så forskjellige rom og så ulik bruk av rom og møbler at det blir dumt å generalisere :)

Takk for tilbakemelding :) Jeg er enig i at sjeselon er bortkastet plass for det går ikke an å sitte uten ryggstøtte så lenge, men vi har jo full hjørnesofa i andre hjørnet :) Så det er masse god plass til å lene seg i, og så kan man ta bena opp der som sjeselongen er, eller ha pcn der. Jeg ville aldri kjøpt en sofa med kun sjeselong og ikke hjørne i tillegg. Jeg ville selvsagt heller ha kjøpt kun hjørnesofa enn sofa med sjeselong.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som synes sofaer med løse ryggputer er noe herk? Man får knapt tak i noe annet nå om dagen, men det er kanskje fordi det er meningen man skal bytte sofa ofte?

De er pene når de er helt nye og ubrukte, men de aller fleste ser ut som noen slafsete vaskefiller etter kort tid. Selv dyre og skikkelige sofaer, som man skulle tro var mer holdbare får nedsig.

Eksempel - billigsofa

Eksempel - dyr sofa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den og kommer vel til å kjøpe noe tilsvarende selv når vi bytter sofa. Dog i en annen farge, vel å merke... Lys beige høres fint ut. :)

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...