AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg bestilte tannbleking fra tannlegen her om dagen. Etter å ha sovet med skinner og blekemiddel èn natt iser tennene som bare rakker'n! Vil dette gå over? Burde jeg ta pause fra blekingen i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #2 Del Skrevet 21. juli 2011 Ising må du regne med =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Del Skrevet 21. juli 2011 Ising må du regne med =) Takk for svar! Men hvor lenge varer det (timer/dager/uker)? Og må/burde jeg ta pause fra blekingen i natt/til isingen går over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Del Skrevet 21. juli 2011 Ising må du regne med =) Takk for svar! Men hvor lenge varer det (timer/dager/uker)? Og må/burde jeg ta pause fra blekingen i natt/til isingen går over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Del Skrevet 21. juli 2011 Egentlig vet jeg ikke om det iser heller, føles mest ut som det gjør konstant vondt i fortennene. Har prøvd å pusse med fluortannkrem, men til ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #6 Del Skrevet 21. juli 2011 Om du har konstant vondt ville jeg kontaktet tannlegen og spurt om du skulle fortsette eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå