AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg bestilte tannbleking fra tannlegen her om dagen. Etter å ha sovet med skinner og blekemiddel èn natt iser tennene som bare rakker'n! Vil dette gå over? Burde jeg ta pause fra blekingen i natt?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Ising må du regne med =) Takk for svar! Men hvor lenge varer det (timer/dager/uker)? Og må/burde jeg ta pause fra blekingen i natt/til isingen går over?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Ising må du regne med =) Takk for svar! Men hvor lenge varer det (timer/dager/uker)? Og må/burde jeg ta pause fra blekingen i natt/til isingen går over?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Egentlig vet jeg ikke om det iser heller, føles mest ut som det gjør konstant vondt i fortennene. Har prøvd å pusse med fluortannkrem, men til ingen nytte.
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Om du har konstant vondt ville jeg kontaktet tannlegen og spurt om du skulle fortsette eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå