Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. juli 2011 #41 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvis man har normal avføring så skal den bare gli ut av seg selv uten at man skal være nødt til å presse. Må du det så bør du vurdere kostholdet ditt og væskeinntaket. Å nei, jeg har aldri hverken prøvd eller vurdert å trykke fram avføringen ved hjelp av fingrene. Sier som en annen her sa, at man skal ikke tukle med avføringen å hjelpe den hvis det absolutt ikke er nødvendig. Man ødelegger da tarmens naturlige funksjon å kan etterhvert bli avhengig av avføringsmidler for å tømme tarmen. Jo men man må jo bruke musklene for å få det ut hvis man ikke hadde måttet det så hadde man jo gjort på seg fordi det bare kom ut av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langballe Skrevet 21. juli 2011 #42 Del Skrevet 21. juli 2011 Begynn å spise skikkelig MAT, så blir også avføringen lettere å ha med å gjøre. Damer.....jesus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #43 Del Skrevet 22. juli 2011 Jo men man må jo bruke musklene for å få det ut hvis man ikke hadde måttet det så hadde man jo gjort på seg fordi det bare kom ut av seg selv. Det er forskell på å trykke, og å slappe av i musklene for å "gi vei". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #44 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvis man ikke gjør noen ting så kommer ikke avføringen ut. Men det er så klart forskjell på trykke og trykke. Tror egentlig det snakkes om det samme her, bare forskjellige tanker om "trykke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. juli 2011 #45 Del Skrevet 24. juli 2011 I Norge er det tross alt trykkefrihet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2011 #46 Del Skrevet 24. juli 2011 Virkelig aldri tenkt tanken. Men syns ikke det hørs veldig delikat ut!!!Driting blir aldri delikat uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #47 Del Skrevet 24. juli 2011 Klarer dere å ta rundt hele tarmen for å presse ut, eller trykker dere på en side av tarmen? Jeg er mann, så jeg forstår ikke dette helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #48 Del Skrevet 24. juli 2011 Damer har en mulighet som du ikke har. En kan gå inn der og presse det ut via bakre vegg f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #49 Del Skrevet 24. juli 2011 Æsj.. fy faen, dere er ekle. Dette er unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 24. juli 2011 #50 Del Skrevet 24. juli 2011 *Merker meg at "mellomkjøttet" er et av de styggeste ordene jeg har hørt om ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2011 #51 Del Skrevet 24. juli 2011 "Skamben" er verre... Tarmtotter er vel hakket verre enn det igjen, men veldig morsomt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 24. juli 2011 #52 Del Skrevet 24. juli 2011 "Skamben" er verre... Tarmtotter er vel hakket verre enn det igjen, men veldig morsomt syns jeg. Jeg syns tarmtotter er et søtt ord jeg Men jeg likte absolutt ikke "mellomkjøtt", æsj kvalmt Vurderer å bli vegetarianer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå