Gå til innhold

Å gå på do


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Merker at jeg plutselig ble veldig nysgjerrig på om menn trykker på mellomkjøttet også :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er mellomkjøttet?

Det er den hudflappen som er mellom skjeden og anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke, og det har jeg aldri gjort.

Tenker at dersom det er nødvendig med en slik manøver når man sitter på do, er det på tide å endre på kostholdet sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ALDRI tenkt på dette som en mulighet engang. Hvordan kommer dere på dette da?? Jeg er veldig åpen for litt sånne rare ting, men dette synes jeg faktisk var litt ekkelt..

Og i tillegg, man skal ikke drive å hjelpe på med slike ting, da risikerer man at systemet slutter å fungere som det skal, fordi det ikke behøves.

Nei fysj og fy! :nei:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ikke her heller. Men jeg husker faktisk fra barseltiden at jordmor sa at man kunne "hjelpe til" ved å presse på mellomkjøttet når man skulle på do, dersom man hadde sydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vil helst ikke rote rundt med fingrene oppi der NÅR jeg er på do, det har aldri falt meg inn å gjøre noe sånt! :sjokkert: (Noe galt med kostholdet, eller er dere bare utålmodige?)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg vet det høres skikkelig merkelig, men jeg må bare spørre alle andre kvinner der ute.

Når dere går på do for å gjøre nr. 2, hender det at dere tar fingrene inn i skjeden for å dytte ut avføringen? I stedet for å presse avføringen ut, så hjelper man den ut på en måte.

Har aldri turt å spørre venninnene mine om de gjør det samme. Husker ikke engang hvordan jeg oppdaget teknikken. Lurer bare på om det er flere som gjør det samme. Er ikke noe seksuelt, det er bare for å tømme meg helt for avføring. Er egentlig veldig greit hvis jeg skal på tur og egentlig ikke må bæsje, så kan jeg bare ta det lille som er før jeg må skikkelig på do.

Okidoki, dette var et kleint spørsmål, men jeg er jo tross alt anonym. :fnise:

Nei. jeg foretrekker å presse heller. Aldri prøvd den metoden og har heller ikke tenkt å prøve det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg plutselig ble veldig nysgjerrig på om menn trykker på mellomkjøttet også :klo:

Nei, det behøver vi ikke. For ekte mannfolk har foldekniv med korketrekker. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri tenkt på, og håper jeg slipper å ty til denne metoden noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Nei. jeg foretrekker å presse heller. Aldri prøvd den metoden og har heller ikke tenkt å prøve det heller.

Man skal vel helst ikke presse heller da. Vet ikke om jeg husker rett, men ved å presse så kan det føre til irritasjon i/rundt endetarmen (hemoroider?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Man skal vel helst ikke presse heller da. Vet ikke om jeg husker rett, men ved å presse så kan det føre til irritasjon i/rundt endetarmen (hemoroider?)

Neivel? Hva skal man liksom gjøre da for å få det ut. Man må jo alltid ta i litt for å få avf ut selv om man ikke er forstoppa. Det renner jo ikke bare ut av seg selv. Med mindre man har det motsatte problemet av forstoppelse da men det er jo sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Consensio

Neivel? Hva skal man liksom gjøre da for å få det ut. Man må jo alltid ta i litt for å få avf ut selv om man ikke er forstoppa. Det renner jo ikke bare ut av seg selv. Med mindre man har det motsatte problemet av forstoppelse da men det er jo sjeldent.

Tja, må jeg bæsje så kommer det av seg selv uten at jeg trenger å presse på. La musklene jobbe er en ting, presse er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Tja, må jeg bæsje så kommer det av seg selv uten at jeg trenger å presse på. La musklene jobbe er en ting, presse er noe annet.

Trodde det var det samme. men hva skal man gjøre om man er forstoppa da man må jo få det ut hvis ikke får man vondt i magen og jeg nekter å trykke på mellomkjøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri i livet kommet på av meg selv, visste ikke at det var en mulighet en gang.. Har ikke tenkt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Hva skal man liksom gjøre da for å få det ut. Man må jo alltid ta i litt for å få avf ut selv om man ikke er forstoppa. Det renner jo ikke bare ut av seg selv. Med mindre man har det motsatte problemet av forstoppelse da men det er jo sjeldent.

Hvis man har normal avføring så skal den bare gli ut av seg selv uten at man skal være nødt til å presse. Må du det så bør du vurdere kostholdet ditt og væskeinntaket.

Å nei, jeg har aldri hverken prøvd eller vurdert å trykke fram avføringen ved hjelp av fingrene.

Sier som en annen her sa, at man skal ikke tukle med avføringen å hjelpe den hvis det absolutt ikke er nødvendig. Man ødelegger da tarmens naturlige funksjon å kan etterhvert bli avhengig av avføringsmidler for å tømme tarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...