Gå til innhold

Hvor mange knull har du gjennomført i ditt liv


Gjest BigBen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Det er ikke mulig å vite hvis man ikke har bokført fra gang til gang. Det er et definisjonsspørsmål også. TS, du skriver 5 "knull" i uken. Regner du da hele natten, eventuelt dagen, når dette foregår, som ett samleie? Det er vel vanlig å ha flere omganger i løpet av en økt, for å si det på den måten. Det kan variere fra gang til gang, fra en rask 5-minutters i smug den ene dagen til full uttelling fire dager etterpå, som et eksempel.

Uansett, for mitt vedkommende aner jeg virkelig ikke hvor mange ganger dette har forekommet. Alder forteller jeg ikke, gammel nok :fnise: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøkte meg med et røflig overslag på kalkulatoren her basert på cirka samleiefrekevs med ex( far til mine barn, vi var sammen i tolv år), og min nåværende samboer. Endte da opp på 3572 knull. Enkeltknull fra ungdomsårene gidder jeg ikke regne med,de utgjør 3-4 runder. Hadde dog en overgangsfyr, der var det mye og ofte i en periode på ca 3 måneder hvor jeg knapt kunne gå normalt.....Og med han så var det gjerne tre og fire runder å en kveld, fantastisk fyr i senga, selv om han aldri var aktuelt som partner.

Er forøvig 38 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok mitt første knull med en prostituert.Mest sannsynligvis mitt siste også(men hvor mange det blir vet jeg ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, debuterte med en kar som jeg var kjæreste med i bare noen måneder - avstandsforhold.....aner ikke antall.....tja; kanksje 20 ganger med ham?

Så en halv gang med en kamerat som jeg bare vil fortrenge(1/2 gang= jeg angret i starten og stoppet opp)

Så kjæreste i nå 11 år hvorpå jeg VIRKELIG ikke aner antall. De første 2 årene drev vi knapt med annet.

Si i snitt 1,3 gng pr dag fordi jeg tar høyde for at ei uke var utelukket pr mnd - så snitt på 2,5 gng pr uke = 2000 gng = ett ekstremt lite bra beregnet antall på ca 2020,5 ganger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh..hvem holder vel regnskap over sånt. Var gift i 9 år, og hatt noen småforhold etter det. Er nå i fast forhold igjen, så noen tusen ligg har det vel blitt opp igjennom åra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Skal vi se her. Det må bli et sted mellom null og null, altså null. Null knull på meg. Jeg er forøvrig 30 år gammel.

Det var lite :)

Som regel har jeg vel meg med noen nye jenter i uka, prøver å ikke gå lei av de samme hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal noen gå rundt å huske det?

Noen her med OCD gjør det kanskje, men personlig kan jeg ikke telle sist måned en gang... (Og er i et fast forhold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan variere fra gang til gang, fra en rask 5-minutters i smug den ene dagen til full uttelling fire dager etterpå, som et eksempel.

I smug?Hvordan i h..te greier du å definere det å ligge sammen kjapt som å gjøres i smug? Er de andre samleiene deres i offentlighet de da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25.

Ca. antall knull i snitt pr. uke 5 når jeg har hatt dame.

Har hatt dame i ca. 3 år av mitt liv.

Antall knull:5knull/uke*52uker/år*3år=780 knull i løpet av mitt liv og mer skal det blir :)

Kalkulator:http://www.matte.no/kalkulator.htm

TS:

Man teller ikke sånt. Man husker det ikke.

Dessuten har ingen normale par et så regelmessig mønster som det du forutsetter over her hele livet, eller hele forholdet sitt.De ville kjedet seg til døde, og /eller det ville ikke vært/er ikke praktisk gjennomførbart. Siden ikke alle dager er like, og noen ganger er man syk, borte fra hevrandre, på ferie, har besøk av svigers, har spedbarn osv.

Dessuten:

Du er 25 år, og har et sånt spørsmål.

Du virker litt enkelt sex-fiksert?

Jeg tror du trenger å få deg et (nortmalt) liv der du driver med noe som kan oppta hodet ditt med litt flere ting enn hvor mange ganger i livet du får pult.

Det er mitt råd til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er hetero med noenlunde enveiskjørt ræv. :gjeiper:

Det der er vel noe av det dummeste som jeg hittils har lest i denne tråden...

Snakk om å føle seg underlegen på egen seksualitet, og nevrotiskt homofob, når man føler man må "opplyse om sånt".

Jeg er selv hetero, men må si jeg føler ikke for å understreke i en tråd om hyppighet på samleier blant folk, at jeg ikke selv tar noe i baken...

Si meg, Vanemagi er du pinlig berørt av å taste på et kvinneforum? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gnækvåg

Det der er vel noe av det dummeste som jeg hittils har lest i denne tråden...

Snakk om å føle seg underlegen på egen seksualitet, og nevrotiskt homofob, når man føler man må "opplyse om sånt".

Din tolkning.

Jeg får litt oppmerksomhet fra femdomfreaks (no offense) og homofile menn, så...

Si meg, Vanemagi *snip*

Ohoi! KG er KULT! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...