Gå til innhold

Kan jeg kalle dette en prøverdagbok?


Gjest Toooolsen

Anbefalte innlegg

Gjest Toooolsen

Sitter her i mørket med min ipad og får ikke sove!

Hodet er for fullt for tia, så den lille bagatell om at jeg skal opp halv 7 imorra blir dytta til side.

Det er mange grunner til at hodet er fullt. Og i dag kom nok en gang tante rød på besøk. Det er nå 14 mnd siden jeg hev p pillene i søpla, og hadde virkelig trua på at jeg kom til å gå rundt med barnevogn denne sommeren. Men, ting har en tendens til å ikke gå min vei for tia.

Ble relativt frustrert idag siden jeg følte litt på meg at det kan ha klaffa denne gangen. Bestemte meg for å plukke opp telefonen og ringe legen. Sommerstengt. Hipp hurra!

Føler jeg trenger å prate med noen i samme situasjon. Dele min frustrasjon. Men alle mine venninner har barn, eller skal ha. Så en slik venn må jeg nok lete etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mange her inne som har det som deg, og som skjønner hvordan du har det nå.. Jeg har ingen erfaringer å dele, så jeg skriver bare for å gi deg en klem, og ønske lykke til med prøvingen videre!

Går straks i gang med prøvingen selv, og som deg tenker jeg jo at jeg i løpet av neste år har en liten en.. Men mye kan skje, og mange sliter med å få det til å klaffe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...