Gå til innhold

Når mannen drar ut i hæren


Gjest pepsimaxpower

Anbefalte innlegg

Gjest pepsimaxpower

Min kjære reiser i slutten av månede, teller bare ned dagene å gruer meg. Første gang for meg, så lurer litt på andres kvinners erfaring med slikt. Får man sjeldent kontakt med de når dem er ute? og hvordan taklet for eksmpel du det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "ut i hæren"? Mener du førstegangstjeneste, rep. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pepsimaxpower

han skal først inn til hovedplassen østover i landet hvor han vil få videre beskjed hvor han skal ut i verden å krige. mest sansynlig i libya eller lignene...Han har en høy grad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er sammen med en vernepliktig eller vervet soldat burde du hatt litt mer kunnskap om hva typen din faktisk skal.

]...han skal ut i verden å krige. mest sansynlig i libya eller lignene...

Sitatet over gir meg mer inntrykk av at det er et barn som skriver. Nuvel.

Dersom han skal i internasjonale operasjoner så skal han sannsynligvis til Afghanistan. Norge har ikke militært personell på bakken i Libya eller Irak (offisielt i hvert fall).

I så fall er han vekke i 6 mnd med to hjemreiser. Norges jagerfly-engasjement i Libya avsluttes i august, så tviler på at det er der han skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Dersom han skal i internasjonale operasjoner så skal han sannsynligvis til Afghanistan. Norge har ikke militært personell på bakken i Libya eller Irak (offisielt i hvert fall).

I så fall er han vekke i 6 mnd med to hjemreiser. Norges jagerfly-engasjement i Libya avsluttes i august, så tviler på at det er der han skal.

Ikke nødvendigvis. Det er også en del som drar ut på tre måneders-kontingent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...