AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1501 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvordan går det med dere som er i innspurten på masteroppgaven nå? Hvordan ligger dere an? Hvordan har dere det? Anonymkode: 72f46...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1502 Del Skrevet 22. mai 2020 Noen her som har tatt en master i økonomi og administrasjon eller revisjon ? Er det mulig å jobbe samtidig ? Eller er det mye krevende? Anonymkode: 5311e...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1503 Del Skrevet 22. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med dere som er i innspurten på masteroppgaven nå? Hvordan ligger dere an? Hvordan har dere det? Anonymkode: 72f46...6e3 Har endel å fikse, da veileder hadde sine meninger..Men tror det skal gå greit. Mangler konklusjon på oppgaven da, har èn måned til innlevering. Jeg har fått jobb til høsten, så stresser ikke sååå mye. Er litt redd for at oppgaven ikke får så bra karakter da 😕 Men, men... Anonymkode: bee82...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1504 Del Skrevet 22. mai 2020 Skal levere om 3 uker. Mangler ca 15 sider og veileder nevnte en del ting som bør fikses i tillegg.. er sååå lei Anonymkode: 181f1...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1505 Del Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har tatt en master i økonomi og administrasjon eller revisjon ? Er det mulig å jobbe samtidig ? Eller er det mye krevende? Anonymkode: 5311e...3f4 Tar en master i øk.ad nå, som siste del av siv.øk-studiet. Er flere som jobber ved siden av, så skal gå! Personlig tror jeg imidlertid noe mer enn en 20-30% stilling ville blitt for mye. Kommer selvfølgelig an på hvilke ambisjoner du har på karakterfronten også. Anonymkode: a27d5...285 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1506 Del Skrevet 29. mai 2020 Jeg har akkurat levert masteroppgaven og nå innser jeg at jeg har gjentatt meg selv, helt identisk to steder, ikke bare en setning, kanskje fire setninger, helt identisk😭 Jeg må ha kopiert en del av teksten min, for så å flytte på den uten å slette den andre. Hvor streng vil en sensor være, hvis resten av oppgaven er veldig bra? Jeg forstår ikke hvordan jeg har klart det, å kopiere mine egne ord uten å se det. Huff, det skal jo være en gledens dag.. Prøver å tenke positivt. Noen som har gjort det samme og som har gjort det bra til tross for slike betydelige feil? Anonymkode: 103ff...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #1507 Del Skrevet 29. mai 2020 Ferdig!!! Stå på dere som har levering de nærmeste ukene, det er så sykt verdt det!! Det eneste jeg lurer på nå er hvordan jeg skal få jobb med denne mastergraden Anonymkode: 1d53c...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1508 Del Skrevet 15. februar 2021 Tenkte det kunne være greit å hente frem igjen denne tråden Er det flere som sliter med motivasjonen i Corona-tiden? Føler jeg har falt helt i kjelleren. Anonymkode: a742b...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 16. februar 2021 #1509 Del Skrevet 16. februar 2021 Har ikke falt ned i kjelleren.. men skal gjennomføre et kvalitativt prosjekt hvor dybdeintervjuer skal danne datagrunnlaget. Skal gå i gang å rekruttere deltagere nå og kjenner at usikkerheten rundt dette gjør meg litt sprø... har andre hatt vansker med dette i coronatida? Enn ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1510 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg skal begynne å skrive til høsten, men dette er et fagfelt der feltarbeid er vanlig, og dette er utelukket i disse tider... Så nå aner jeg ikke hvilken metode jeg skal bruke for datainnsamling Anonymkode: 3aaa7...158 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1511 Del Skrevet 16. februar 2021 Agatha skrev (2 timer siden): Har ikke falt ned i kjelleren.. men skal gjennomføre et kvalitativt prosjekt hvor dybdeintervjuer skal danne datagrunnlaget. Skal gå i gang å rekruttere deltagere nå og kjenner at usikkerheten rundt dette gjør meg litt sprø... har andre hatt vansker med dette i coronatida? Enn ellers? Åpen for intervju over videochat? Jeg tror det gjorde min innsamling enklere, da jeg kunne nå informanter over hele landet. Lettere for folk å melde seg når verken informant eller forsker trenger å bruke tid på reising, og folk er ikke like "redde" for teams og zoom lengre 🙂 Anonymkode: fb551...3eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1512 Del Skrevet 22. februar 2021 Hvordan går det med dere? Jeg er på siste semester, og skriver masteroppgave. Syntes det er så vanskelig å koordinere og planlegge et så stort prosjekt! Jeg jobber og styrer på, men vet liksom ikke om det går noen vei, og om det egentlig er fremskritt. Jeg får vel bare "trust the process", men kjenner det tærer litt på motivasjonen og selvtilliten, haha. Anonymkode: a27d5...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1513 Del Skrevet 22. februar 2021 Skriver også masteroppgave nå, aaaldri hatt så liten studiemotivasjon som nå, men trøster meg med at det bare er innspurten av utdanningen igjen. Er superoforvirra, men forsøker å lage planer og følge de, samt akseptere at det er noen dårlige dager. Pandemi og restriksjoner gjør det heller ikke noe lettere å være student synes jeg Anonymkode: 56b9f...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 22. februar 2021 #1514 Del Skrevet 22. februar 2021 Føler at det begynner å rable for meg her jeg sitter dag ut og dag inn og jobber helt på egenhånd uten å få positiv input fra noe sosialt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1515 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 15.21): Skriver også masteroppgave nå, aaaldri hatt så liten studiemotivasjon som nå, men trøster meg med at det bare er innspurten av utdanningen igjen. Er superoforvirra, men forsøker å lage planer og følge de, samt akseptere at det er noen dårlige dager. Pandemi og restriksjoner gjør det heller ikke noe lettere å være student synes jeg Anonymkode: 56b9f...8eb Krakilsk skrev (På 22.2.2021 den 15.31): Føler at det begynner å rable for meg her jeg sitter dag ut og dag inn og jobber helt på egenhånd uten å få positiv input fra noe sosialt Klem til dere!! Godt å høre at jeg ikke er helt alene om å ha det litt tøft om dagen, haha. Anonymkode: a27d5...285 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 24. februar 2021 #1516 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klem til dere!! Godt å høre at jeg ikke er helt alene om å ha det litt tøft om dagen, haha. Anonymkode: a27d5...285 Klem til deg og! - For at du svarte og ga meg litt etterlengtet sympati 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1517 Del Skrevet 24. februar 2021 Masterstudent her også! Lei allerede... Anonymkode: c133d...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1518 Del Skrevet 7. april 2021 Nå er det plutselig under 2 mnder til innlevering av masteroppgaven. Jeg skjønner ikke hvor tiden har gått? Har alltid tenkt at masteroppgaven er et stort prosjekt, men nå som jeg jobber med det selv føles det mye mindre, et semester flyr jo av gårde! Spent på hvordan jeg skal dra det i havn, men ting pleier å ordne seg på en eller annen måte. Har også en annen eksamen som skal inn i mellomtiden der... Uff, krysser bare fingrene for at det blir en grad på meg... Anonymkode: a27d5...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1519 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå er det plutselig under 2 mnder til innlevering av masteroppgaven. Jeg skjønner ikke hvor tiden har gått? Har alltid tenkt at masteroppgaven er et stort prosjekt, men nå som jeg jobber med det selv føles det mye mindre, et semester flyr jo av gårde! Spent på hvordan jeg skal dra det i havn, men ting pleier å ordne seg på en eller annen måte. Har også en annen eksamen som skal inn i mellomtiden der... Uff, krysser bare fingrene for at det blir en grad på meg... Anonymkode: a27d5...285 Masse lykke til! Helt sant at tiden flyr. Jeg selv skal levere 1. juni. Er stressende med mye som gjenstår.🥴 Anonymkode: c5f8e...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #1520 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Masse lykke til! Helt sant at tiden flyr. Jeg selv skal levere 1. juni. Er stressende med mye som gjenstår.🥴 Anonymkode: c5f8e...d1d Tusen takk for det, og det samme til deg! Min skal også inn 1. juni, så da er vi litt i samme båt. Hvordan syntes du prosessen har vært? Har du 60 stp eller 30 stp oppgave? Vi har "bare" 30, så arbeidet går over dette semesteret. Anonymkode: a27d5...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå