Gå til innhold

Tråden for masterstudenter

Anglofil

Anbefalte innlegg

Wiii, mandag begynner jeg på masteroppgaven! Første veiledning snart. Skummelt!

Så spennende! Og skummelt! :fnise:

Hvilket tema skal du skrive om, om det er lov å spørre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Strafferett :D

Hm, mulig vi har studert noe på samme bygg ;)

Uansett, jeg håper å få gjort en del i dag. Ligger håpløst etter pga mye sykdom, ikke kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle! :)

Joiner denne tråden, har første skoledag i dag på masterstudiet!

Velkommen og lykke til med studiet!

I dag får jeg sensur på første eksamen, grugleder meg til å gå inn og se resultatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Hm, mulig vi har studert noe på samme bygg ;)

Uansett, jeg håper å få gjort en del i dag. Ligger håpløst etter pga mye sykdom, ikke kult.

Jus? Oslo? Bergen?

Oh, jeg vil ha veileder NÅ!

Endret av vulpes lagopus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen og lykke til med studiet!

I dag får jeg sensur på første eksamen, grugleder meg til å gå inn og se resultatet...

Takk!

Hvordan gikk det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hvordan gikk det? :)

Vi får bare bestått/ikke bestått, men den var bestått og jeg er 5 stp nærmere målet :)

Hvordan var første skoledag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare bestått/ikke bestått, men den var bestått og jeg er 5 stp nærmere målet :)

Hvordan var første skoledag?

Så bra! :)

Jo det var veldig greit, men merker at jeg ikke er helt vant til de lange forelesingene.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gode nyheter for Nikee!

Etter å hatt en krise med eksamensoppgaven min hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å levere den, men professoren overtalte meg så nå håpe jeg at jeg har nok poeng til å akkurat bestå. :sukk:

MEN! Masteroppgave veilederen min ble godkjent og hun har allerede avtalt et møte med meg, og det museet jeg ville skrive masteroppgaven med har sagt ja til at jeg skriver med dem/om dem :hoppendeglad:

Om en uke er jeg ferdig med eksamener og oppgaver, så da skal jeg i gang med å skrive ned ideer og forslag til oppgave strukturen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn introduksjonskapittelet mitt til veiledning i dag :hoppe: Veldig spent på hvordan første veiledning blir!

Deilig å være ordentlig i gang, men merker skrivingen tar utrolig lang tid. Kan gå en hel dag og har bare skrevet et avsnitt. Frustrerende!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar dere master i, forresten? :)

Selv har jeg nettopp begynt på den nye linjen "Statsvitenskap og ledelse" ved UiA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Høres spennende ut Karenina! Jeg sitter litt på UiA selv av og til faktisk :)

Jeg vil ikke si hva det er her, for det er et lite studie, men for svært nysgjerrige kan jeg si det på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spennende ut Karenina! Jeg sitter litt på UiA selv av og til faktisk :)

Jeg vil ikke si hva det er her, for det er et lite studie, men for svært nysgjerrige kan jeg si det på pm :)

Åå så gøy! :) trodde ikke jeg kom til å møte lokale her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Absolutt

Hei folkens! Joiner inn her jeg, skal begynne på masteroppgaven min nå i januar. Har frist for å levere første proposal 24.januar, så nå er det på tide å komme i gang! Noen med gode tips til oppstart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Hvilken master? :)

Har heller ikke lyst å skrive det her siden jeg vil være mest mulig anonym (liten klasse), men kan også si det på pm hvis noen er nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke lyst å skrive det her siden jeg vil være mest mulig anonym (liten klasse), men kan også si det på pm hvis noen er nysgjerrig. :)

Så hemmelige dere er! :P sender dere pm fordi jeg er så nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...