Gjest Nikee Skrevet 2. januar 2014 #921 Del Skrevet 2. januar 2014 Wiii, mandag begynner jeg på masteroppgaven! Første veiledning snart. Skummelt! Så spennende! Og skummelt! Hvilket tema skal du skrive om, om det er lov å spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 3. januar 2014 #922 Del Skrevet 3. januar 2014 Så spennende! Og skummelt! Hvilket tema skal du skrive om, om det er lov å spørre? Strafferett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 8. januar 2014 #923 Del Skrevet 8. januar 2014 God morgen, alle! Joiner denne tråden, har første skoledag i dag på masterstudiet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. januar 2014 #924 Del Skrevet 8. januar 2014 Strafferett :D Hm, mulig vi har studert noe på samme bygg Uansett, jeg håper å få gjort en del i dag. Ligger håpløst etter pga mye sykdom, ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 8. januar 2014 #925 Del Skrevet 8. januar 2014 God morgen, alle! Joiner denne tråden, har første skoledag i dag på masterstudiet! Velkommen og lykke til med studiet! I dag får jeg sensur på første eksamen, grugleder meg til å gå inn og se resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 8. januar 2014 #926 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Hm, mulig vi har studert noe på samme bygg Uansett, jeg håper å få gjort en del i dag. Ligger håpløst etter pga mye sykdom, ikke kult. Jus? Oslo? Bergen? Oh, jeg vil ha veileder NÅ! Endret 8. januar 2014 av vulpes lagopus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 8. januar 2014 #927 Del Skrevet 8. januar 2014 Velkommen og lykke til med studiet! I dag får jeg sensur på første eksamen, grugleder meg til å gå inn og se resultatet... Takk! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 8. januar 2014 #928 Del Skrevet 8. januar 2014 Takk! Hvordan gikk det? Vi får bare bestått/ikke bestått, men den var bestått og jeg er 5 stp nærmere målet Hvordan var første skoledag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 8. januar 2014 #929 Del Skrevet 8. januar 2014 Vi får bare bestått/ikke bestått, men den var bestått og jeg er 5 stp nærmere målet Hvordan var første skoledag? Så bra! Jo det var veldig greit, men merker at jeg ikke er helt vant til de lange forelesingene.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 9. januar 2014 #930 Del Skrevet 9. januar 2014 Endelig gode nyheter for Nikee! Etter å hatt en krise med eksamensoppgaven min hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å levere den, men professoren overtalte meg så nå håpe jeg at jeg har nok poeng til å akkurat bestå. MEN! Masteroppgave veilederen min ble godkjent og hun har allerede avtalt et møte med meg, og det museet jeg ville skrive masteroppgaven med har sagt ja til at jeg skriver med dem/om dem Om en uke er jeg ferdig med eksamener og oppgaver, så da skal jeg i gang med å skrive ned ideer og forslag til oppgave strukturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 9. januar 2014 #931 Del Skrevet 9. januar 2014 Så bra, Nikee!! Jeg har fått sensur på mine siste (ALLER SISTE) eksamener i dag, godt fornøyd :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 9. januar 2014 #932 Del Skrevet 9. januar 2014 Sendte inn introduksjonskapittelet mitt til veiledning i dag Veldig spent på hvordan første veiledning blir! Deilig å være ordentlig i gang, men merker skrivingen tar utrolig lang tid. Kan gå en hel dag og har bare skrevet et avsnitt. Frustrerende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 10. januar 2014 #933 Del Skrevet 10. januar 2014 Hva tar dere master i, forresten? Selv har jeg nettopp begynt på den nye linjen "Statsvitenskap og ledelse" ved UiA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. januar 2014 #934 Del Skrevet 10. januar 2014 Høres spennende ut Karenina! Jeg sitter litt på UiA selv av og til faktisk Jeg vil ikke si hva det er her, for det er et lite studie, men for svært nysgjerrige kan jeg si det på pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 10. januar 2014 #935 Del Skrevet 10. januar 2014 Høres spennende ut Karenina! Jeg sitter litt på UiA selv av og til faktisk Jeg vil ikke si hva det er her, for det er et lite studie, men for svært nysgjerrige kan jeg si det på pm Åå så gøy! trodde ikke jeg kom til å møte lokale her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 10. januar 2014 #936 Del Skrevet 10. januar 2014 Åå så gøy! trodde ikke jeg kom til å møte lokale her! Sitter på UiA jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Absolutt Skrevet 10. januar 2014 #937 Del Skrevet 10. januar 2014 Hei folkens! Joiner inn her jeg, skal begynne på masteroppgaven min nå i januar. Har frist for å levere første proposal 24.januar, så nå er det på tide å komme i gang! Noen med gode tips til oppstart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 10. januar 2014 #938 Del Skrevet 10. januar 2014 Sitter på UiA jeg også... Så gøy! Hvilken master? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 10. januar 2014 #939 Del Skrevet 10. januar 2014 Så gøy! Hvilken master? Har heller ikke lyst å skrive det her siden jeg vil være mest mulig anonym (liten klasse), men kan også si det på pm hvis noen er nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 10. januar 2014 #940 Del Skrevet 10. januar 2014 Har heller ikke lyst å skrive det her siden jeg vil være mest mulig anonym (liten klasse), men kan også si det på pm hvis noen er nysgjerrig. Så hemmelige dere er! sender dere pm fordi jeg er så nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå