Gå til innhold

Hva i h** holder jeg på med?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Yes, spørsmålet er: Hva i H*** holder jeg på med og hva skal jeg gjøre?

Er VELDIG nysingel (snakk om en uke) og jeg har forsåvidt alltid vært en populær gutt.

Så var det en jente da, hun skrev til meg på facebook chatten.

Vi har preiket sammen over nett i alle år og jeg har alltid synes hun er veldig pen.

Men saken er den at jeg er noen år eldre enn henne.

Jeg vet også at hun skal studere i utlandet i 5 år(!) (ev. muligens "bare" i motsatt ende av landet).

En annen ting, er at hun røyker! (som er ganske negativt for meg).

Men samtidig, så gikk nå ting sin gang.. Vi møttes og ene dagen så sier hun at vi ikke må gjøre noe, pga hun ikke vil være "rebound" jenten.

Men så overnatter hun hos meg for et par dager siden og hva skjer? Joda, gjett.. SEX!

Nå er jo ikke det ulovlig, vi er jo begge single.. Og hun var faktisk utrolig flink i sengen, endelig en jente som ikke er en tømmerstokk. Hun var egentlig ufattelig dyktig og tanken slo meg at så lett som hun ble opphisset, må det ha vist at eksen min egentlig aldri var forelsket.. Kanskje det er litt feil å tenke sånn, he he.. Men ja.. Jeg tror hun fikk sånn 20 orgmasmer den natten.

Jeg "gikk" ikke, mest pga. distraksjoner/avsporing av tanker.

Vi hadde nok sex i mange timer, samt også om morgenen.

Hun er jo snill og alt sammen, men det er jo de to tingene ovenfor..

For det første skal hun studere i fem år(!). Om 5 år, vil jeg være et annet sted i livet, enn der jeg er nå. Om 5 år er jeg jo nesten midt i 30-årene!

Videre, røyker hun jo.. Jeg misliker røyktelukten og smaken når man kysser.. Samt i dag sitter jeg her og det lukter ekkelt av fingrene mine (på en eller annen måte har jeg fått denne lukten over på fingrene nå).

Spørsmålet er vel: Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si til henne "hva er det vi holder på med"? Skal jeg bare ha det gøy frem til hun skal studere?

Jeg er litt redd for å bli for glad i henne, slik at jeg sitter igjen såret om under 1 år.

En veninne av meg sa at kanskje hun ikke vil studere om vi blir sammen, men min tanke er at jeg vil ikke stå i veien for noens drømmer. Om hun vil studere, så må hun jo gjøre det!

Bør jeg ta dette opp allerede i dag egentlig? Vi har holdt på i to dager nå og jeg grublet på det litt i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

holdt på i to dager bare? snakk om å gå raskt i svingene. hadde noen tatt opp mine uvaner etter to dager hadde jeg ledd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det handler ikke primært om at hun røyker da :-P Det handler om at jeg vet at det varer maks et år uansett.

Hun har jo sagt alelrede at hun har tenkt å slutte å røyke, men samtidig vet jeg at hun skal studere 5 år (minst på motsatt side av landet, kanskje i utlandet).

Hun er ikke der hun vil være i livet (mtp. karierre), jeg er ikke der jeg vil være i livet (mtp. bolig/familie). Hun er vel der jeg er, når hun er på min alder.. Men da er jeg som sagt midt i 30-årene og jeg tviler sterkt på at noen overlever 5 års avstandsforhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg snakket med henne og vi var forsåvidt enige.. Eller, hun visste egentlig mer enn meg.

Hun sa at jeg bare brukte henne som reboundjente, selv om det egentlig ikke var det hun ville.

Så spurte jeg hva hun brukte meg som, hun bare sa hun brukte meg.

Etterpå ble vi enige om at vi skulle slutte å "tulle", selv om hun sa først til meg at jeg var veldig flink å tulle og jeg sa at hun var best i å tulle (ikke overdrivelse!!). Seriøst, den fyren som havner opp med henne til slutt, skal være glad!

Jeg sa det til henne, hun er veldig søt, snill, grei og sexy.. Hun er så god og snill.. Jeg sa jeg skulle ønske det var om 5 år jeg traff henne..

Det var egentlig godt å få det ut av verden og selv om jeg er SVÆRT nysingel, savner jeg egentlig henne allerede.. Var lett å bli betatt, men det jeg var redd for, var å bli forelsket.. Da hadde jeg blitt knust til neste år :-P

æsj.. jeg skulle sagt det i morgen, så kunne jeg lagt inntil henne nå...

Men da hadde jeg sikkert latt vær å si det, så hadde det fortsatt for lenge, kanskje. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at dette er en reakjson på det faktum at du er så nysingel som du er. Og etter min mening er du for gammel til å gå i den fella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...