Gå til innhold

Hva er det med enkelte gutter???


Eple

Anbefalte innlegg

Hva er det med noen gutter som gjør at jeg bare har lyst å hoppe på de og bare la meg være deres frie leketøy!!

Vært borti 3 gutter/menn i mitt liv som har vært sånn..! En barndomskjærste..når jeg var 12.. er fortsatt sånn, en lærer..., og en jeg møtte i påsken...

hva er det med disse som de andre ikke har... Er ikke eksepsjonelt kjekke eller noe..men o lord..!

noen andre som har opplevd dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veel, ikke fullt så ekstremt kanskje, men jeg har møtt to gutter/menn jeg har blitt utrolig betatt av (mer enn jeg liker).

Den ene snakket jeg med i en time, maks. Da måtte jeg dra. Fantastisk person.

En meget ordinært utseende svenske til og med, men det hadde null å si.

Måtte jobbe skikkelig hardt for å glemme denne fyren.

Den andre er kjæreste av en bekjent.

Øyne som jeg aldri noensinne har sett, og kommer vel aldri til å se igjen.

Litt pent ansikt, tynn i håret (dette nevner jeg kun grunnet gutta som kanskje leser - det har ikke noe å si icon_wink.gif)...

Når jeg ser for meg disse to får jeg bare lyst til å gjemme meg i to sterke armer, gi opp all min uavhengighet og bli der.

...syns det er litt godt også jeg, selv om det kan bli frustrerende... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jada!

Det finnes en mann/gutt, som gir meg frysninger hver gang jeg ser ham. Ikke negative frysninger altså.

Jeg har alltid kjent ham, men aldri "sett" ham før en fest for noen år siden. Vi ble sittende å prate lenge og jeg ble helt skjelven etterhvert. Til slutt så jeg ingen annen utvei enn å dra hjem!

Så møttes vi igjen en stund etterpå og hadde et par "eventyr". Det sa PANG for begge hver gang vi møttes. Men etterhvert forstod jeg at jeg hverken kunne eller ville ha noe forhold til dennen gutten. Likevel skjedde det samme hver gang vi møttes.

Nå er jeg etablert og har samboer som jeg elsker. Likevel er det noe som skjer hver gang jeg ser eller hører om ham.

Vet ikke hva som er så spesielt med ham heller. Det må være noe med glimtet i øyet eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...