Gå til innhold

rykker i kroppen av å ligge tett inntil en jente


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva betyr det når en gutt rykker i kroppen når han ligger tett intil deg?

Jeg gjorde det med en gutt, vi hadde klær på og gjorde ingenting fordi vi er bare gode venner. Han rykker aldri i kroppen til vanlig, men når vi lå tett intil hverandre rykket han veldig i kroppen. Hvorfor?

Nei, han frøys ikke:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger rykker det nå bare i kroppen, selv om det ikke skjer til vanlig.. Ser ut som du fisker etter at han var tent på deg, noe han kanskje var, men vet ikke hvorfor det skulle føre til "rykking i kroppen"..

Endret av HLHD
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at han var veldig anspent, da spenner musklene seg uten at man kan kontrollere det, og det rykker til i kroppen. Omtrent det samme hvis man er nervøs da man skal holde et foredrag og får lette skjelvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det kan være at han holdt på å sovne, jeg får rykninger rett før jeg sovner...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det når en gutt rykker i kroppen når han ligger tett intil deg?

Jeg gjorde det med en gutt, vi hadde klær på og gjorde ingenting fordi vi er bare gode venner. Han rykker aldri i kroppen til vanlig, men når vi lå tett intil hverandre rykket han veldig i kroppen. Hvorfor?

Nei, han frøys ikke:p

Siden ikke alle gutter gjør dette er det ikke noen andre enn han som kan svare på om han lå vondt, holdt på å sovne, klødde på ryggen eller hva det var.

Det er altså ikke standard grunn for noen å rykke til men individuelt fra person til person.

Det blir som å spørre om det er vanlig for jenter å nyse når de skal inn på en kino, eller noe, siden jeg så ei jente som gjordet det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden ikke alle gutter gjør dette er det ikke noen andre enn han som kan svare på om han lå vondt, holdt på å sovne, klødde på ryggen eller hva det var.

Det er altså ikke standard grunn for noen å rykke til men individuelt fra person til person.

Det blir som å spørre om det er vanlig for jenter å nyse når de skal inn på en kino, eller noe, siden jeg så ei jente som gjordet det...

Husker en gang jeg fikk slike "rykninger". En utrolig pen jente skulle gi meg lap-dance, da kom de :gjeiper: Enten var det det, ellers var det at jeg satt på et utrolig kaldt garasjeloft (døra oppe) med våte sokker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emo Fisk

Veldig vanlig å få rykninger når en holder på å sovne. Jeg får de av og til før jeg er klar over at jeg holder på å sovne og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...