Gå til innhold

Dolket i ryggen av min bestevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest neroguilt

Du ble jo nettopp skalla ned av kjæresten din og dælja ned i asfalten, ts! Så da er det jo ikke kun han her mannen du har sett på i 6 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ble jo nettopp skalla ned av kjæresten din og dælja ned i asfalten, ts! Så da er det jo ikke kun han her mannen du har sett på i 6 år...

mulig det er meg men hvordan kan du vite det når TS postet som anonym?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dårlig gjort. Jeg er av den oppfatning at venninner skal være venninner. Når de slutter å oppføre seg som venninner, så er de ikke venninner lenger. Så enkelt er det.

Folk kan være duster mot hverandre, og alle mennesker har feil, og vi gjør alle feil hele tiden, store og små. Men når man gjør dette mot ei venninne, så kan man ikke kalles ei venninne lenger. Der er forskjellen. Jeg tror man går på akkord med seg selv hvis man bare lar det gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neroguilt

mulig det er meg men hvordan kan du vite det når TS postet som anonym?

Fordi "Ts" svarte på forrige side..."Ts her. Hun vet mine innerste tanker osv..."

I tillegg til at det sitter ørten folk å diskuterer på "slått av samboer", et innlegg startet av Ts der og.

Syns bare det var merkelig med både samboer og en du har glana på i 6 år...

Ts ble bare litt mindre troverdig for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt firkantet på at man ikke skal kunne innlede forhold til noen venninner har hatt noe som helst med å gjøre. Som tidligere student på en liten og isolert høyskole (og folkehøyskole før det...) nyttet det liksom ikke være helt innenfor de reglene bestandig (men ikke ok å ta andres kjærester/elskere i et "aktivt forhold" selvsagt).

MEN det er på ingen måte greit å lyve slik "venninnen" din har gjort! Det hadde jeg ikke villet tilgi. Tror du burde snakke ut med både eks-elskeren og venninna di om dette, og legge dem bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi "Ts" svarte på forrige side..."Ts her. Hun vet mine innerste tanker osv..."

I tillegg til at det sitter ørten folk å diskuterer på "slått av samboer", et innlegg startet av Ts der og.

Syns bare det var merkelig med både samboer og en du har glana på i 6 år...

Ts ble bare litt mindre troverdig for meg...

ts=trådstarter kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest neroguilt

Joda, har nok det. Og kan godt være mulig det, ja. Nekter ikke for den.

Ikke sikkert "Ts" er et navn nei, men har sett muligens 4-5 innlegg til nå, om voldelig samboer, dårlig venninne, ensom trenger venner etc, der det er samme skrivefeil, samme måten å formulere/fortelle ting...legger merke til at i hvert av de forskjellige innlegga kommer det alltid en "Ts her...." Og resten av svaret, der personen svarer tilbake som trådstarter. Også sett "Ts her" i andres innlegg med samme måten å skrive på...

Du legger av og til merke til hvordan en person skriver, hva som kjennetegner den personen ang skrivefeil etc.

Ja, innrømmer det, lite å gjør på jobb i dag, lest igjennom en haug med innlegg, og biter meg i sånne ting som det der.

I tillegg er det flerne innlegg som er skrevet av samme anonym-ts (som ja, kan være trådstarter), men syns det ble litt for tilfeldig bare!

Om jeg tar feil, veit jeg jammen ikke, mulig jeg gjør det...hvem vet!

Ha en fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TS" er nok helt sikkert ikke et navn nei! Og vi får håpe og tro det ikke er samme person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...