Gå til innhold

Til dere menn her på KG - Har dere noen gang ønsket at dere...


Gjest Johannes

Anbefalte innlegg

Nemlig. Man behøver ikke nødvendigvis ha sex med menn bare fordi man tenner på tanken om å gjøre det.

Dessuten, homofile menn er jo på en måte det ideelle mennesket. De er menn, de har lite kroppsfett, de er sterke, kloke, har humor (kan fortelle morsomme vitser) og de tjener bra. Men samtidig er de også følsomme, de bryr seg om utseendet, de tar vare på kroppen sin, de er romantiske, de har en positiv og feminin personlighet, de har en flott snurrebass mellom beina og de elsker menn. De har det beste fra begge verdener. De er rett og slett det perfekte mennesket.

Hvor tar du disse eventyrene fra? Will og Grace?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nemlig. Man behøver ikke nødvendigvis ha sex med menn bare fordi man tenner på tanken om å gjøre det.

Dessuten, homofile menn er jo på en måte det ideelle mennesket. De er menn, de har lite kroppsfett, de er sterke, kloke, har humor (kan fortelle morsomme vitser) og de tjener bra. Men samtidig er de også følsomme, de bryr seg om utseendet, de tar vare på kroppen sin, de er romantiske, de har en positiv og feminin personlighet, de har en flott snurrebass mellom beina og de elsker menn. De har det beste fra begge verdener. De er rett og slett det perfekte mennesket.

Har litt vanskelig for å se hvordan det jeg sa kan oppsummeres med "Nemlig" holdt sammen med resten av hallusinasjonene dine. Jeg presiserte vel at jeg *ikke* tente på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var homofile? Jeg misunner homser litt jeg. To sterke inntekter uten en snylter, lite gnål, ingen rød uke og pølsefest hver kveld.

:ler: Nei, akkurat det står ikke på ønskelista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen homofile, og samtlige har hatt det ganske psykisk tungt en gang i løpet av livet (fra undommmen og inn i 20-årene) pga. dette.

Så nei, jeg misunner ikke homofile og den emosjonelle lasten som mange av dem er plaget med, med tanke på å passe inn i samfunnet og whatnot.

I noen tilfeller snakker vi ikke bare om å ha det kjipt og være litt trist, men flere selvmordforsøk og denne typen tunge ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

ja, tanken har slått meg. Har vel større sjans på det markedet enn på det heterofile markedet vil jeg anta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

ja, tanken har slått meg. Har vel større sjans på det markedet enn på det heterofile markedet vil jeg anta

Hadde likestillingen kommet bittelitt lengre enn den er i dag ... Ville ting vært enklere for den hetrofile mann . Mange mål og ønsker er fortsatt ikke innfridd eller nådd innen likestilling mellom kjønnene.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var homofile? Jeg misunner homser litt jeg. To sterke inntekter uten en snylter, lite gnål, ingen rød uke og pølsefest hver kveld.

Aldri ønsket det, nei, men tviler ikke på at de har et enklere ekteskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ønsket det, nei, men tviler ikke på at de har et enklere ekteskap

OT men:

Hvorfor skulle de ha det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Kommer jo an på hvor gammel og reflektert du er og hvor mye erfaring du har og hvor mange eldre menn du har snakket med om private personlige ting , og intime betroelser .

Jeg har kommet inn under huden på en rekke eldre menn . Mye eldre enn meg selv . Og jeg har sett og hørt mange forskjellige skjebner når det gjelder hetrofilt samliv . Noen lykkelige historier , men også endel nitriste , tragiske og fæle historier fra andre menneskers liv og ekteskap .

Jeg sier ikke at homofilt samliv er perfekt alltid . Men de har uten tvil færre fjelltopper å bestige , ulikheter og overvinne , enn homofile og lesbiske par har .Uten tvil .

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper nå at vi damer er gode nok for dere heterofile menn, uansett om vi har litt nedetid eller er litt gnålete (og uavhengig av om vi tar keisersnitt eller føder vaginalt). Vi er jo ganske søte likevel da, eller hur? :sminkedokke: Fnis...

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådens tema: Jeg håper nå at vi damer er gode nok for dere heterofile menn, uansett om vi har litt nedetid eller er litt gnålete (og uavhengig av om vi tar keisersnitt eller føder vaginalt). Vi er jo ganske søte likevel da, eller hur? :sminkedokke: Fnis...

Dere er veldig søte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har aldri falt meg inn. Har det mer enn fint nok som heterofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor gammel og reflektert du er og hvor mye erfaring du har og hvor mange eldre menn du har snakket med om private personlige ting , og intime betroelser .

Jeg har kommet inn under huden på en rekke eldre menn . Mye eldre enn meg selv . Og jeg har sett og hørt mange forskjellige skjebner når det gjelder hetrofilt samliv . Noen lykkelige historier , men også endel nitriste , tragiske og fæle historier fra andre menneskers liv og ekteskap .

Jeg sier ikke at homofilt samliv er perfekt alltid . Men de har uten tvil færre fjelltopper å bestige , ulikheter og overvinne , enn homofile og lesbiske par har .Uten tvil .

Det blir jo ikke et riktig bilde før du har hatt tilsvarende antall ærlige samtaler med frustrerte, eldre homser og lesber; så du kan få en reell sammenligning...Sorry.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen:

Jeg har også sankket med mange eldre menn (og kvinner for den saks skyld). Og eldre homofile menn. Og sistnevnte gruppe har nok hatt det betydelig vanskeligere, selv om de kanskje har hatt mere sex.

Jeg synes din oppfatning av kjønnsforskjeller er veldig stereotyp, og det siste innlegget ditt, opplever jeg nærmest som mannsdiskriminerende. Jeg forstår ikke helt hvorledes du kan generalisere så til de grader, og synes faktisk det er vanskelig å vite hvor man skal begynne for å føre en diskusjon med deg.

Jeg kjenner mange homofile menn, og jeg priser meg egentlig lykkelig for å slippe veldig mange av de problemstillingene de står overfor. Jeg har sett veldig mange ulykkelige samliv i den gården der.

I våre dager handler nok ulykkelige samliv mere om dårlig kommunikasjon, enn om legning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte:

Til trådens tema: Jeg håper nå at vi damer er gode nok for dere heterofile menn, uansett om vi har litt nedetid eller er litt gnålete (og uavhengig av om vi tar keisersnitt eller føder vaginalt). Vi er jo ganske søte likevel da, eller hur? :sminkedokke: Fnis...

Dere er mer enn gode nok. Og søte. Og vakre.

Jeg ville aldri ha byttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen:

Jeg har også sankket med mange eldre menn (og kvinner for den saks skyld). Og eldre homofile menn. Og sistnevnte gruppe har nok hatt det betydelig vanskeligere, selv om de kanskje har hatt mere sex.

Jeg synes din oppfatning av kjønnsforskjeller er veldig stereotyp, og det siste innlegget ditt, opplever jeg nærmest som mannsdiskriminerende. Jeg forstår ikke helt hvorledes du kan generalisere så til de grader, og synes faktisk det er vanskelig å vite hvor man skal begynne for å føre en diskusjon med deg.

Jeg kjenner mange homofile menn, og jeg priser meg egentlig lykkelig for å slippe veldig mange av de problemstillingene de står overfor. Jeg har sett veldig mange ulykkelige samliv i den gården der.

I våre dager handler nok ulykkelige samliv mere om dårlig kommunikasjon, enn om legning.

Signerer på hav du sier.

Og jeg oppfatter henne som litt av en kvinnehater faktisk. Må være rart å ha såpass forakt for andre medsøstre.

Ulykkelige og lykkelige samliv handler alltid om relasjonen partene i mellom og ikke om partenes kjønn.

(Også snakker argumenterer hun med likestilling, av alle ting, når hun selv helt tydelig ikke evner å se bort fra et stereotypt rollemønster av hvordan man fordomsfullt forventes å være/opptre ut fra sitt kjønn og legning...:roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg visste ikke at homofile var en helt annen mennesketype, som har det konstant betraktelig bedre enn heterofile.

Man lærer noe nyt hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...