Gå til innhold

Blyg eller deprimert jente som er interessert i meg?


Gjest Mann

Anbefalte innlegg

Det er ei jente i den lokale matbutikken som jeg tror er interessert i meg. Hun kikker ofte bort på meg og snur seg når jeg ser på henne. Tingen er at hun ser veldig trist ut, eller kanskje mer nøytral - hun virker ihvertfall ikke glad.

Når jeg smiler til henne så smiler hun litt tilbake, men smilet hennes forsvinner fort og hun fremstår veldig trist. Hun sitter i kassa, så det er begrenset hva vi har snakket om. Men hun har en veldig lav og forsiktig stemme. Hva kan det være?

PS: Jeg har lagt merke til at hun er gladere mot andre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun er så betatt av deg at hun blir så sjenert at hun nesten ikke klarer å smile når hun ser deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er ulykkelig forelsket.

Kan du ikke bare slå av en prat og be henne med på kino eller noe ved stengetid? Så får du svar på om hun er interessert eller ei, og etterhvert bli bedre kjent med henne som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er så betatt av deg at hun blir så sjenert at hun nesten ikke klarer å smile når hun ser deg?

Det jeg ikke forstår er at hun ser litt trist ut når hun ser meg. Jeg får så vanvittig blandende følelser. Noen følelser sier at hun liker meg, men samtidig sier noen følelser at denne jenta er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare slå av en prat og be henne med på kino eller noe ved stengetid? Så får du svar på om hun er interessert eller ei, og etterhvert bli bedre kjent med henne som person.

Ja, jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er at hun ser litt trist ut når hun ser meg. Jeg får så vanvittig blandende følelser. Noen følelser sier at hun liker meg, men samtidig sier noen følelser at denne jenta er trist.

Det er siker på grun av hun liker deg og er red for at du skal av vise henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...