Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #81 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er klar over dette psyke behovet kvinner har etter å bli overrasket og imponert. Problemet med overraskelser er imidlertid at man like godt kan bli negativt overrasket. F.eks hvis man får noe man absolutt ikke liker. Overraske er noe man kan gjøre når man er et par og kjenner hverandre. Da blir overraskelsen altså at du får din favorittrett ferdig. Hvis man gidder å gjøre det da selvfølgelig Under date-perioden kan det forøvrig være viktig å finne ut om man klarer å samarbeide eller ikke. F.eks da ved å lage litt mat i sammen. Du er ganske usmakelig iblant, Steinar. Det er tydelig at du ikke har mye kjennskap til og kunnskap om kvinner andre enn den ene som du på ren trass ikke vil gi opp. Hvis jeg var blitt møtt med en slik likegyldig holdning og fått servert grøt første gang jeg var buden til en mann, ville det vært første og siste gang han hadde fått besøk av meg. Jeg oppfatter slett ikke TS slik at han absolutt vil imponere med sin matlagning, men at han vil servere noe godt og skape en hyggelig stemning, og ber om tips. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 22. juli 2011 #82 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) var det der ja, et nei det fikser jeg ikke, et kanskje, et vet ikke??? og ja, forresten; risengrynsgrøt kommer i pose fra toro og kan neppe kalles middag Endret 22. juli 2011 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #83 Del Skrevet 22. juli 2011 Du er ganske usmakelig iblant, Steinar. Det er tydelig at du ikke har mye kjennskap til og kunnskap om kvinner andre enn den ene som du på ren trass ikke vil gi opp. Hvis jeg var blitt møtt med en slik likegyldig holdning og fått servert grøt første gang jeg var buden til en mann, ville det vært første og siste gang han hadde fått besøk av meg. Jeg oppfatter slett ikke TS slik at han absolutt vil imponere med sin matlagning, men at han vil servere noe godt og skape en hyggelig stemning, og ber om tips. Signerer. Og Steinar40, jeg må bare sai at du må være den merkeligste personen som finnes i verden. Har ikke vært borti lignende meninger fra noen andre noen gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #84 Del Skrevet 22. juli 2011 Du er ganske usmakelig iblant, Steinar. Det er tydelig at du ikke har mye kjennskap til og kunnskap om kvinner andre enn den ene som du på ren trass ikke vil gi opp. Hvis jeg var blitt møtt med en slik likegyldig holdning og fått servert grøt første gang jeg var buden til en mann, ville det vært første og siste gang han hadde fått besøk av meg. Jeg oppfatter slett ikke TS slik at han absolutt vil imponere med sin matlagning, men at han vil servere noe godt og skape en hyggelig stemning, og ber om tips. Nei, nå får du gi deg, Det er vi som er vanskelige Bella, SEFF! Dersom vi sier vi ikke liker kål, så utelukker vi selvsagt alle grønnsaker i kålfamilien, inkludert roser. Selvsagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 22. juli 2011 #85 Del Skrevet 22. juli 2011 Dersom vi sier vi ikke liker kål, så utelukker vi selvsagt alle grønnsaker i kålfamilien, inkludert roser. Men ikke kålhoder, daten tatt i betraktning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #86 Del Skrevet 22. juli 2011 Men ikke kålhoder, daten tatt i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 22. juli 2011 #87 Del Skrevet 22. juli 2011 Hva hadde du laget, Fønix? Hadde selvfølgelig vært fristende å servere en Grandiosa for å se reaksjonen. Men man blir jo ikke mett av å ha det gøy, så jeg ville nok i hvert fall hatt noe annet i bakhånd. Jeg ville ha satset på noe ganske lett mat, dvs styrt unna biff, lasagne og slikt. Selv har jeg i hvert fall lett for å bli ganske slapp og søvnig av tung mat, med mindre jeg fyller på med mye sprit. Og ingen av delene er vel spesielt gunstig på en date. Sannsynligvis hadde det blitt noe sjømat, litt avhengig av hva jeg hadde fått tak i av gode råvarer. Med litt flaks, hadde det blitt grillet sverdfisk med dampede grønnsaker og en litt skarp saus med timian og chili. Hvorfor kan ikke like godt hun gjøre et positivt inntrykk på meg? Vanskelig å si. Tipper hun har gitt opp. Eller at hun heller satser på å finne en mann som liker å glede henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #88 Del Skrevet 22. juli 2011 Nei, nå får du gi deg, Det er vi som er vanskelige Bella, SEFF! Dersom vi sier vi ikke liker kål, så utelukker vi selvsagt alle grønnsaker i kålfamilien, inkludert roser. Selvsagt. Selvfølgelig, ved nærmere ettertanke forstår jeg jo at vi kvinner, alle som én, er sære og vanskelige . Jeg ville neppe spist grøt heller, i hvert fall ikke med smørøye. Jeg spyr av fett i alle varianter, skjærer av fettranden på koteletter f. eks., og har dessuten laktoseintoleranse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #89 Del Skrevet 22. juli 2011 Selvfølgelig, ved nærmere ettertanke forstår jeg jo at vi kvinner, alle som én, er sære og vanskelige . Jeg ville neppe spist grøt heller, i hvert fall ikke med smørøye. Jeg spyr av fett i alle varianter, skjærer av fettranden på koteletter f. eks., og har dessuten laktoseintoleranse Neimen har du laktoseintolerense? Nei fy så vanskelig du er i matveien. Snart kommer du vel og sier at du har cøliaki eller diabetes. hva skal Steinar 40 gjøre da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #90 Del Skrevet 22. juli 2011 Neimen har du laktoseintolerense? Nei fy så vanskelig du er i matveien. Snart kommer du vel og sier at du har cøliaki eller diabetes. hva skal Steinar 40 gjøre da? Fysjameg så vanskelig jeg er . Jeg tiltror ikke Steinar hverken fantasi eller omtanke til å lage noe smakfullt hvis jeg (eller noen annen) skulle ha disse sykdommene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. juli 2011 #91 Del Skrevet 22. juli 2011 Fysjameg så vanskelig jeg er . Jeg tiltror ikke Steinar hverken fantasi eller omtanke til å lage noe smakfullt hvis jeg (eller noen annen) skulle ha disse sykdommene. Jamen hallo Belladonna. Du må jo skjønne at Steinar 40 slett ikke skal imponere deg med noe, det er jo du som skal imponere han. Det vil jo ikke være i hans interesse å glede deg, du må jo vise han at du er dugelig nok for han. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #92 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) jeg er elendig på kjøkkenet, så om jeg noengang skulle komme til skade å lage middag, så hadde jeg gått for noe som ikke hadde blitt forventet... for eksempel en grandis eller pølser og potetmos På pappa sitt 60 årslag, så ble vi mange gjester, og først så tenkte vi å bestille cateringmat. Men jeg slo igjennom med mitt forslag- nemlig pølsefest wienerpølser, lomper og brød med alle typer tinger å ha på! Gjestene synes det var skikkelig artig, og alle spiste pølser iført dress og fine kjoler, med begge hender edit: jeg personlig, synes det enkleste er det beste. jeg hadde satt mere pris på pannekaker med blåbærsyltetøy om jeg har blitt invitert på en hjemmedate, fremfor noe fancy Endret 22. juli 2011 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #93 Del Skrevet 22. juli 2011 Hadde selvfølgelig vært fristende å servere en Grandiosa for å se reaksjonen. Men man blir jo ikke mett av å ha det gøy, så jeg ville nok i hvert fall hatt noe annet i bakhånd. Jeg ville ha satset på noe ganske lett mat, dvs styrt unna biff, lasagne og slikt. Selv har jeg i hvert fall lett for å bli ganske slapp og søvnig av tung mat, med mindre jeg fyller på med mye sprit. Og ingen av delene er vel spesielt gunstig på en date. Sannsynligvis hadde det blitt noe sjømat, litt avhengig av hva jeg hadde fått tak i av gode råvarer. Med litt flaks, hadde det blitt grillet sverdfisk med dampede grønnsaker og en litt skarp saus med timian og chili. Vanskelig å si. Tipper hun har gitt opp. Eller at hun heller satser på å finne en mann som liker å glede henne. Jeg kommer, ÅH FØNIX, jeg kommer! (på middag *presiserer*) Og se, Steinar, han klarte å svare, og han er mann. Ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #94 Del Skrevet 22. juli 2011 FORDI TEMAET I TRÅDEN IKKE HANDLER OM DET! Så, du hadde invitert på romantisk middag hjemme hos deg, og servert grøt. har du klart å avgi svar nå? Påstår du at min ekte hjemmelagde risengrynsgrøt ikke er bra nok eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2011 #95 Del Skrevet 22. juli 2011 Jamen hallo Belladonna. Du må jo skjønne at Steinar 40 slett ikke skal imponere deg med noe, det er jo du som skal imponere han. Det vil jo ikke være i hans interesse å glede deg, du må jo vise han at du er dugelig nok for han. :gjeiper: Som husmoremne faller jeg nok gjennom, men jeg har mange andre fremragende egenskaper . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #96 Del Skrevet 22. juli 2011 Hm...det kan jo høres ut som jeg har møtt Steinar 40 irl. Men han jeg mener har ikke tid til å sitte på kg dag og natt for å kverulere. Kvinnfolk er kravstore! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #97 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg ble invitert på middag hos en fyr, (nå mimrer jeg litt her, etter inspirasjon fra Fønix) Han spurte om det var noe som helst jeg ønsket, og jeg sa melk til kaffen. Da jeg kom, glemte han å møte meg på bussen og jeg hadde ikke vært der før, så jeg sto og ventet en god stund før han kom luskende, så hadde han mistet lommebok, penger kort whatever. (eller var blakk og turde ikke si det)så han hadde kjøpt en frossenpizza og ekstremt dyre kaffebønner. Dette var en fyr som hadde skrytt av sine matlagingsevner, masse! og jeg hadde jo derfor ikke spist noe særlig, og en grændis på to er ikke mye mat. Det ble heldigvis ikke noe problem, for da han skulle imponere med sin fantastiske kaffebaristamaskinhelvete, så glemte han pizzaen så den svei og ble uspiselig. Men jeg fikk da kaffe, fra disse helt uimotståeligfantastiskekaffebønnene.... Men melk, det hadde han glemt å kjøpe, så da kunne jeg ikke drikke kaffe heller. Når det er sagt, det ble flere dater. Jeg ble sjarmert på sett og vis. Dog viste det seg at han var sånn i ALLE ting, og det orket jeg ikke. hørte ikke etter, glemte alt jeg sa, hadde aldri penger, kort lommebok, lovet alt mulig og glemte. MEN, selve middagsdaten uten mat, holdt den. Jeg var sjarmert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #98 Del Skrevet 22. juli 2011 Påstår du at min ekte hjemmelagde risengrynsgrøt ikke er bra nok eller? Nei, jeg prøver bare å finne ut om du har svart på et spørsmål. KateW: Hva hadde du servert? Steinar40: Risengrynsgrøt. Er dette korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #99 Del Skrevet 22. juli 2011 var det der ja, et nei det fikser jeg ikke, et kanskje, et vet ikke??? I min verden betyr goodbye sånn ca hade bra og lykke til videre i livet (uten meg) og ja, forresten; risengrynsgrøt kommer i pose fra toro og kan neppe kalles middag Ekte saker vettu. Laget helt ifra bunnen av. Tar jaggu meg nesten en hel time det az Jeg er en jævel på å lage grøt - ingen slår meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2011 #100 Del Skrevet 22. juli 2011 I min verden betyr goodbye sånn ca hade bra og lykke til videre i livet (uten meg) hvorfor? Fordi hun likte sjømat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå