Gå til innhold

Å bli pult i rompa eller pule rompe


Gjest Anal-fredrik

Anbefalte innlegg

Fra mitt ståpunkt som gutt, så har det alltid vært trangere å ta henne i rompa, kommer fortere enn ved vanlig samleie. Jenta har som regel også kommet fortere av analsex enn "vanlig" sex, når hun fingrer samtidig.

Har som oftest praktisert analsex når vi er så kåte at vi føler vi trenger noe ekstra, så det er ikke noe som gjøres hver gang man har sex, men litt "krydder" til det vanlige.

Ikke noe som er så sexy som en jente som ber deg putte den inn der bak ;)

Men du er jo kvinne...

Anonymous poster hash: 6c7dd...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du er jo kvinne...

Anonymous poster hash: 6c7dd...191

Er tydeligvis ikke like lett å huske bestandig hvilket kjønn man er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Fra mitt ståpunkt som gutt, så har det alltid vært trangere å ta henne i rompa, kommer fortere enn ved vanlig samleie. Jenta har som regel også kommet fortere av analsex enn "vanlig" sex, når hun fingrer samtidig.

Har som oftest praktisert analsex når vi er så kåte at vi føler vi trenger noe ekstra, så det er ikke noe som gjøres hver gang man har sex, men litt "krydder" til det vanlige.

Ikke noe som er så sexy som en jente som ber deg putte den inn der bak ;)

Bestem deg for om du hvilket kjønn du vil være først - det blir så forvirrende ellers, vet du. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn nå med å skrive bæsj istedet for besj. Besj høres litt nevrotisk ut.

Synes det er mer nervrotisk å dra opp tråder fra 2011 for å kommentere folks skrivefeil. Litt OCD kanskje?

Anonymous poster hash: 7297c...4e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nok glidemiddel og når jeg er kåt nok og i humør til det så er det veldig deilig :)
Jeg og kjæresten bruker en del analplugg, det kombinert med vanlig samleie er himmelsk ;)



Anonymous poster hash: a99cf...9a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn nå med å skrive bæsj istedet for besj. Besj høres litt nevrotisk ut.

Tor-Grim da. Vært ute og søkt på "pule rumpe" altså? Eller eventuelt enda kleinere" bli pult i rumpa"?

Tråd fra 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tor-Grim da. Vært ute og søkt på "pule rumpe" altså? Eller eventuelt enda kleinere" bli pult i rumpa"?

Tråd fra 2011.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...