Gå til innhold

Kan man ha marsvin når man har katt?


Gjest ticket

Anbefalte innlegg

Gjest ticket

Kan man ha marsvin når man har katt? Eller kommer katten til å spise opp marsvinen (eventuelt prøve)..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Armule

Vi hadde masse katter samtidig som vi hadde marsvin, og det gikk veldig greit. Marsvinet skal jo være i bur mesteparten av tiden, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Vi hadde masse katter samtidig som vi hadde marsvin, og det gikk veldig greit. Marsvinet skal jo være i bur mesteparten av tiden, uansett.

Helst ikke med mindre du har STORT bur, og da tenker jeg ikke de tullete 2 meters burene man får i dyrebutikken. De burde jo få gå fritt mye av tiden.

Jeg hadde hund, katt og marsvin på samme tid. De gikk helt fint overens, selvfølgelig med tilsyn. Men ikke noe jeg ville satset på. Sjansen er stor for at katten ser på marsvinet som ett leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Det vil nok gå fint. Det er jo ikke verre enn at katten blir sluppet ut eller er på et annet rom når marsvinet er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde masse katter samtidig som vi hadde marsvin, og det gikk veldig greit. Marsvinet skal jo være i bur mesteparten av tiden, uansett.

marsvin skal ikke være mesteparten av tiden i bur nei.OG ikke de dårlige burene du får i dyrebutikken i alle fall. Marsvin er byttedyr, så hold kattene vekk fra rommmet marsvina er i.De vil bli redde og søke beskyttelse fra katten.Ikke påfør marsvinet det stresset om du kan unngå det

Mitt svin var mye ute,løp rundt på gulvet og "fant" mat. Vi la ut grønfor osv i stua og den løp rundt o samlet dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...