Gå til innhold

Insekter!

44 stemmer

1. 1. Hvilke insekter/smådyr misliker dere mest?

• Edderkopper
    • Fluer
    • Bananfluer
    • "Flyvende edderkopper"
    • Fleskeklanner (bille som ofte er litt brun på ryggen)
      0
    • Sølvkre
      0
    • Maur
      0
    • Mygg
    • Maur
      0
    • Veps/bier/humler
    • Tusenben
    • Møll
      0

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Klegg. :sur:

Åh, de er bare i veien de også :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker edderkopper fordi de fanger og spiser alle de andre ekle krypene. Krysset av på veps for jeg blir helt gal om det kommer en veps nær meg, men er allergisk mot myggbitt. Maur er helt kdjsfkjf. Har fått maur i buksa (ja faktisk). Snegler er hæslige og ekle.

AnonymBruker
Skrevet

En slik sprellemann/langbein landet nettopp på overarmen min. Vet ikke hvem som skremt hvem mest, men nå er han ihvertfall på andre siden av rommet. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ikke knott på lista? Det er de mest irriterende insektene jeg vet om. Er heller ikke glad i hærmygg inne på plantene.

Av ikke-insekter er det flått jeg misliker mest (og er litt redd hjortelusflue, har aldri møtt en, heldigvis).

Ellers er det svært få insekter og smådyr som plager meg noe særlig. Klegg og blinding en sjelden gang, og er glad jeg ikke bor et sted med veggdyr og kakerlakker.

Gjest Leonidene
Skrevet

Edderkopper, definitivt.

Klegg, mygg, bananfluer, svære biller og flygende "langbein" ligger også rimlig høgt på lista.

Gjest Hikken
Skrevet

Damer, dere kommer til å hate meg, men nå skal jeg fortelle dere noe guffent jeg så idag :sjenert:

Jeg gikk meg en tur da jeg så en ganske rar skogssnegle. Den var halvt gul ( høyre side ) og halvt svart ( venstre side). Så ser jeg noe stikke ut av kjeften på han, og da jeg bøyer meg ned for å se nærmere var det en slik "sprellemann " etterkopp, halveis inni kjeften på han. Sa litt av kroppen og fire ben stikke ut :spy:

AnonymBruker
Skrevet

Klegg. Som ikke er blant valgene ovenfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...