AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 Har man mere luft i magen mens man har mensen enn ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 15. juli 2011 #2 Del Skrevet 15. juli 2011 Det har jeg i allefall! Så ville sagt ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg får så utrolig mye mer luft i magen når jeg har mensen, men det varer som regel bare to dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 15. juli 2011 #4 Del Skrevet 15. juli 2011 min mage klikker helt når jeg har mensen. lurer egentlig på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 15. juli 2011 #5 Del Skrevet 15. juli 2011 Samme her. Magen tilter i vinkel, ryggen er "avslitt" i korsryggen, trøttere enn ellers. Hele systemet er på bærtur, men som regel bare 1-2 dager før blødningen starter. Så normaliseres det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. juli 2011 #6 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er pga dannelsen av prostaglandiner, som forårsaker sammentrekningene i livmoren. Prostaglandinene kan også påvirke tarmsystemet http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/menssmerter-primer-1380.html Grunnen til at Naproxen fungerer bedre enn mange andre smertestillende i forbindelse med mensen, er at den hemmer dannelsen av prostaglandiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå