Gå til innhold

Politiet avbrøt toppløsfotografering


Martyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Haha, "moralpoliti"...Give me a break.

Når naboen min står naken i hagen sin som jeg har full oversikt over og ruset i tillegg og ungene mine ikke kan leke ut i hagen min uten å se på det freakshowet så ja, kall meg prippen og whatnot.

Kanskje litt moral ikke er så j*vla ille. Hadde det ikke vært for kidsa så hadde ikke jeg reagert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å være avkledd i nærheten av andre mennesker, men det er noe galt i å oppføre seg seksuelt i andres påsyn, særlig om det er barn der.

Hvis kvinnen skulle sende bildene inn til et magasin (Herregud..) så antar jeg det var en seksuell undertone man virkelig ikke behøver la barn bevitne.. Eller naboer. Eller venner.. Eller i det hele tatt noen andre enn de som har LYST til å se.

Syns jeg, da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

http://dt.no/nyheter/nakenfotografering-i-drammen-1.6336561

Det har de ikke lov til, ikke forbudt å være toppløs i hagen. Nå har vi fått moral politi i Norge også.

Hvis jeg reagerer på å fitta eller pikken din i trynet, så er det ikke sikkert at det er fordi jeg er prippen. Kan hende at jeg rett og slett ikke LIKER å få fitta eller pikken din i trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg reagerer på å fitta eller pikken din i trynet, så er det ikke sikkert at det er fordi jeg er prippen. Kan hende at jeg rett og slett ikke LIKER å få fitta eller pikken din i trynet.

Jeg liker ikke å få en diger kongle opp i rumpa mens noen punkterer sykkelen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg reagerer på å fitta eller pikken din i trynet, så er det ikke sikkert at det er fordi jeg er prippen. Kan hende at jeg rett og slett ikke LIKER å få fitta eller pikken din i trynet.

Bryster er ikke kjønnsorganer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Heh, jeg skal prøve dette. Kle meg toppløs, stille meg ved nabogjerdet og hoppe tau mens ungene leker to meter unna.

...artikkelen skriver ikke at politiet rykket ut og stoppet dem bare fordi de var toppløse, men at de rykket ut og stoppet seansen, at det var kjenninger av politiet og at de var rusa. Tabloide overskrifter finnes jo ikke i dette landet.

Edit: Står faktisk ikke at politiet stoppet det i det hele tatt. Står "Fotoseansen er nå avsluttet".

Endret av Tirkes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det jeg synes er rart er at avisen kaller det naken når de bare var toppløse. Mulig avisen bruker "naken" bare for å få oppmerksomhet. Men hva skal de skrive når noen virkelig er nakne da de har brukt opp begrepet på de toppløse?

Minner meg litt om overskriftene når Rachel Nordtømme reklamerte for en klokke:

http://kjendis.nu/kjendis/rachel-nordt%C3%B8mme-toppl%C3%B8s-i-klokkereklame/

Da skrev de også "toppløs" ennå hun står med ryggen til og viser mindre enn hva man vanligvis kan se med en bikinitopp bakfra. Snart får vi vel overskrifter med en eller annen kvinnelig kjendis "som er naken under klærne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...