Gå til innhold

Er sexen bedre med en svær eller liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt mange elskere:

1.Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en?

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm.

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre?

4.Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahahha!

forvent deg masse rare svar på denne!

Hehe, jaja, jeg prøver, men dette er ut i fra min personlige smak, det er sikekrt mange som ikke er enige med meg..

Men en penis på over 20 synes jeg er alt for stort, da gjør det vondt når den kommer for langt inn, så mellom 15-20 synes jeg er passe.

Er den under 15 og tynn i omkrets har ikke jeg fått så mye glede ut av det, er den rundt 15 og litt tykkere er det ok.

Man vil jo gjerne kjenne at det er noe inni der.

Det kommer seff også ann på hvordan den brukes, men generelt vil jeg si at en med litt størrelse er mye bedre en en liten en som du ikke kjenner så mye til.

Ang suging så har jeg ingen favoritt der, det spiller ingen rolle.

Kunne jeg velge så er valget en mellom 15 og 20, ikke over 20 da blir det vondt og for voldsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt mange elskere:

1.Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en?

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm.

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre?

4.Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

Hvis du er mann kan du svare på mine spørsmål - hvis ikke, besvar dine egne.

1. Er du redd for at tissen din er for liten?

2. Er du redd for at tissen din er for liten?

3. Er du redd for at tissen din er for liten?

4. Ville du gjerne hatt større tiss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Dere som har hatt mange elskere:

1.Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en?

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm.

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre?

4.Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

1. Stor er best. Da blir jeg mer en fylt opp, samtidig som det gjør litt vondt. Noe jeg digger. Sex skal være litt vondt på en deilig måte.

2. ja.

3.Å suge en stor tiss, er absolutt det som tenner meg mest.

4.Diger! I Love pain! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har hatt mange elskere:

1.Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en?

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm.

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre?

4.Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

1) Sex er best med den som man har god kjemi med.

2) Sannsynligvis - men det gjør VELDIG vondt om man treffer livmorhalsen. Dermed merker jeg gjerne størrelsen, men på en negativ måte.

3) Størrelsen har ingentign å si mtp tenning.

4) Medium. Bunning gjør vondt på en måte som er ikke særlig tennende.

//Heh - ser nå at det er bare de med 'mange elskere' som burde ha svart.. Javel, svarer likevel jeg :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuk har 3 kvaliteter:

Samleie: Øvre snitt er best. Stor nok til å kjennes, men ikke så stor at den dæljer inn i livmorhalsen. (Minimum 15 cm, kommer vi over 20 blir det fort for mye, og mannen må kunne begrense seg under samleiet.)

Suging: Jo større den er, jo mere anstrengende er det å tilfredsstille skikkelig, så her er liten best å håndtere.

Visuelt: Stort ser selvsagt mer imponerende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en?

Jeg synes faktisk ikke at penisstørrelse er av så stor betydning, jeg.

Har hatt både under gjennomsnittet, og langt over gjennomsnittet. Og det som utgjør forskjellen i opplevelsen var ikke størrelsen, men at vi kjenner hverandre, vet hva den andre synes er godt, og tar hensyn til det. Kommunikasjon og kjemi er for meg mye viktigere enn størrelsen på utstyret.

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm.

Ja, merker jo selvsagt forskjellen. Menn merker vel godt forskjellen på å kose på en A-cup og en D-cup pupp også. Men, at jeg merker forskjell, sier ingenting om hva som er best.

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre?

Det er tennende å suge.Punktum. Størrelse er irrelevant. De to krever litt forskjellig teknikk, men utover det så er det digg uansett.

4.Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

Jeg velger ikke partner ut fra størrelsen. Så - det perfekte utstyret sitter på den mannen jeg liker. Som sagt i spørsmål 1, så er ikke størrelsen avgjørende for opplevelsen. Så valget mitt ville vært basert på alt annet enn penisstørrelsen, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

1. Elsker store, men som andre sier blir det litt vondt om den er alt for stor. Første fyren jeg lå med var megastor, ble nesten redd av tanken at den skulle i meg😂 spesielt når han bare kjørte på...

2. Kjenner forskjellen godt, vil ha en som fyller meg litt for mye.

3. Diger er klart best for min del. Elsker å suge, og store føles mer maskulint og dominante ut. 

4. Den perfekte penisen for meg ville vært mellom 17-20 cm, med god omkrets.

Anonymkode: a58cb...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middels er best, jeg har hatt sex med de med stor, middels og liten. Og jeg foretrekker middels. Det kan bli for stort, og føler stort ikke klarer å tilfredsstille meg, like bra som en middels. Samme med å suge, så er en middels best, for jeg er ikke stor i kjeften, så en stor er bare slitsomt å suge. Og får fort vondt i kjeven. Men jeg skal jo være ærlig å si at en liten er ikke gøy, har hatt en som var ca 5 cm og tynn, det kjenner man lite til, og den er litt liten og suge. Utseendemessig, er det gjerne noe med det estetiske, er noen peniser som er vakre, da har ikke størrelsen så mye å si.

Anonymkode: ccc08...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker ekstrem forskjell på 14 cm og 20 cm ja! Og på 10 og 14 også for den saks skyld :)
En stor penis er deiligere å suge, så lenge den ikke er giga. En stor penis er deiligere å knulle , så lenge den ikke er giga.  Giga = 21 ++ Så jeg velger medium (14-17) eller stor(17-21), men ikke diger/giga (22++)

Anonymkode: d5c4b...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Elsker store, men som andre sier blir det litt vondt om den er alt for stor. Første fyren jeg lå med var megastor, ble nesten redd av tanken at den skulle i meg😂 spesielt når han bare kjørte på...

2. Kjenner forskjellen godt, vil ha en som fyller meg litt for mye.

3. Diger er klart best for min del. Elsker å suge, og store føles mer maskulint og dominante ut. 

4. Den perfekte penisen for meg ville vært mellom 17-20 cm, med god omkrets.

Anonymkode: a58cb...f21

Samme her, 17-20 med god omkrets :) Er den veldig tynn så er en på 14 og tykk bedre. 

Anonymkode: d5c4b...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 cm synes jeg er maks lengde på penis, er ikke noe gøy å sex med noen der hele penis ikke går inn! Den lengste jeg har vært med var rundt 17 og da bunnet han meg, noen ganger for vondt, men jeg synes på en måte det er en deilig smerte ved bunning. Han andre er vel 16 cm lang, han bunner meg også, men ikke like vondt også er sexen mye bedre med han generelt da så ville aldri byttet han ut med noen andre.:nordvesta:

Tykkelsen er vel helt normal, jeg kan ikke sånt. 

Anonymkode: a5e40...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så heller ikke at det bare var de med mange elskere som skulle svare :fnise: 2 regnes kanskje ikke som mange!

Anonymkode: a5e40...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er sexen bedre med en diger pikk eller en mindre en? 

Ikke nødvendigvis. En med et større utstyr har et bedre standpunkt, men det betyr ikke at han nødvendigvis er bedre.

2. Merker dere stor forskjell på størrelsen? Feks. en 20 cm vs en 14 cm. 

Ja. En på 14 cm hadde vært fin, en på 20 cm hadde mest sannsynlig vært smertefull og alt for stor for min smak. 

3. Er det mer tennende å suge en diger pikk eller en litt mindre? 

Nei, det synes jeg ikke. Foretrekker en midt i mellom. Liker å kunne holde hånden nede på skaftet mens jeg suger, så den må jo ha litt størrelse, men for stor så blir det alt for slitsomt i kjeven, og ikke særlig gøy å deepthroate, synes jeg.

4. Hvis dere kunne velge. Velger dere stor pikk eller medium? Medium= ca 14 cm. Diger= alt over 20 cm.

Kjæresten min har en på ca 15 cm. Helt perfekt. 

Anonymkode: 84d88...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Inkognito A skrev:

På jakt etter KGs første tråd om penisstørrelse? Antar at du må lete lengre.

Må nok drøyt 15 år tilbake da, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen. Har da ikke med målebånd i senga..☺ Har hatt sex med forskjellige menn gjennom singeltiden og en mellomting er best. Har aldri tenkt at noen er for liten. 

Du burde jobbe med selvtilliten din TS. Den kan man endre på om ikke annet. 

Anonymkode: c2387...41e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...