Gå til innhold

hjelp! 2 åring som er hektet på barne-serie


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Har en toåring i hus som eeelsker kaniner,og hun har sett noen episoder med "casper og lisa" serien som har gått på nrk super.

(vi ser den på nrk nett tv)

problemet er bare at serien forsvinner derfra snart,for episodene ligger bare ute en mnd :(

Noen som har en idè på hvor man evt.kan få tak i den??

hun vil ikke se noe annet,da blir det bare klaging om hvor "nila" er..(kaninen altså) ;)

har prøvd drømmehagen o.l.,men det er ikke interessant.

Noen som har peiling som kan hjelpe en litt fortvilet mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert sjekket ut at det ikke finnes noen dvd med casper og lisa?

DOG UANSETT så vil nok 2 åringen snart se noe annet også... Går det ikke på tv så går det ikke og barnet vil snart få andre favoritter.

Drømmehagen forstår jeg godt barnet ikke vil se... Min store skrekk her men heldigvis ville barnet aldri se på det!!! puuh

Lykke til og av erfaring vet jeg det går over... (dog fikk jeg tak i dvd til barnet her så jeg visste jeg hadde det i hus, men dog i dag sitter jeg med MASSE dvd som barnet har vokst fra og lurer på om jeg skal ta vare på det eller få det ut av hus.... hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker det bare som kos,når hun er lei alt annet og trenger "5 minutter".så sitter vi sammen og ser på,og jeg forklarer og forteller hva de gjør i enkle trekk.hun ser ikke på tv ellers utenom disse episodene innimellom,så jeg vil ikke påstå at det er skadelig på noe vis,heller motsatt :) hun henter seg inn og roer seg ned når vi ser på,akkurat slik som når vi feks.leser bok.

men vi ser bare en episode i slengen som regel,synes ikke dette er for mye tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...