Gå til innhold

Han sier under sex: "Hva vil du nå"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han peser på i misjonæren, og spør når han er utslitt eller ikke merker friksjon fordi det er vått og vidt, "Hva vil du nå?"

Og jeg bare..."?"

Hva mener han?

Så sier jeg at det er uendelig mange stillinger som finns, og at vi f.eks kan fordøke å igge ved siden av hverandre.

Da sier han "jeg må ta deg bakfra" - for regner med at det er omtrent eneste stilling han merker noe i?

Så sier han at han vil jeg skal komme, men ingen av oss vet hvordan. Alene ja, men sammen? Nja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har to valg. A) gå til en spåkone B) spørre han hva han mener. Jeg tviler på at noen på KG skjønner mer enn du selv av hva han mener her, dessverre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har to valg. A) gå til en spåkone B) spørre han hva han mener. Jeg tviler på at noen på KG skjønner mer enn du selv av hva han mener her, dessverre. ;)

Av og til har jo folk på KG de utroligste innspill på de mest forvirrende innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller tvilsomt at du på mirakuløst vis skal få orgasme av at han peiser på bakfra eller i misjonæren sånn helt uten videre.

Ønsker dere at du også skal komme under sex, må dere kommunisere. Du må fortelle hva som er deilig og være guide, han må lytte og utføre. I tillegg kan det hende at du må hjelpe til selv også. Ta utgangspunkt i hva som funker når du er alene, og la deg rive med når dere er sammen.

Ellers... spør han "Hva vil du nå", så må du jo bare foreslå en konkret stilling, eller si "mmm, jeg vil at du..." etterfulgt av noe konkret du ville likt.

Kommunikasjon - kommunikasjon - kommunikasjon :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til har jo folk på KG de utroligste innspill på de mest forvirrende innlegg :)

Sant nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller tvilsomt at du på mirakuløst vis skal få orgasme av at han peiser på bakfra eller i misjonæren sånn helt uten videre.

Ønsker dere at du også skal komme under sex, må dere kommunisere. Du må fortelle hva som er deilig og være guide, han må lytte og utføre. I tillegg kan det hende at du må hjelpe til selv også. Ta utgangspunkt i hva som funker når du er alene, og la deg rive med når dere er sammen.

Ellers... spør han "Hva vil du nå", så må du jo bare foreslå en konkret stilling, eller si "mmm, jeg vil at du..." etterfulgt av noe konkret du ville likt.

Kommunikasjon - kommunikasjon - kommunikasjon :)

Takk for fint svar!

Problemet er vel at jeg ofte ikke vet, sånn midt i det hele, hva jeg liksom vil etter "denne stillingen". Er ikke med i en friidrettskonkurranse, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fint svar!

Problemet er vel at jeg ofte ikke vet, sånn midt i det hele, hva jeg liksom vil etter "denne stillingen". Er ikke med i en friidrettskonkurranse, håper jeg.

Hehe, nei, noen friidrettskonkurranse er du ikke med i, men du er absolutt deltager i et lagspill ;)

Vet du ikke, så sier du enten det, eller så sier du det som måtte falle deg inn der og da. Det er jo heller ingen konkurranse om å være mest mulig kreativ. Men, om jeg legger godviljen til, kan jeg tolke det han sier som at han synes du kunne være mer deltagende og "frempå". Ikke bare alltid bli med på det han vil, men komme med dine egne ønsker også. Mulig han vil vite mer om hva DU liker, og ikke bare kjøre på med det han synes er bra. Egentlig et veldig sympatisk trekk, om det stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Typisk menn. Han vil høre grove gloser eller han kanskje oppriktig lurer på hva han skal gjøre for å tilfredsstille deg best mulig. Er han erfaren eller uerfaren?

Men jeg foreslår det samme som Kamikatze. Si noe sånt som "neeeei.. jeg har veldig lyst til å gifte meg da!" :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi bør lese Kama Sutra og se bilder. Holder ikke å ligge i senge og snakke om "hva en liker". Heller ikke foran TV eller over en middag...

Han er erfaren - nok, og 40+

Dirty talk? Sier jo "Ja, mm", "liker det", "liker den, å så deilig", etc. Å si "pikk og fitte" blir vel litt søkt, føler jeg.

Han kan jo si det, så er jeg enig? Det får være grenser til toppidrettskonkurranse. Han bør vel være fornøyd med at jeg er enig?

Hvordan kan jeg vite at han vil ha dirty talk? Han sier jo ikke det.

Han vet ikke hvordan jeg kan komme med ham. Han gjør heller ikke veldig mye for det, men det er mitt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, om jeg legger godviljen til, kan jeg tolke det han sier som at han synes du kunne være mer deltagende og "frempå". Ikke bare alltid bli med på det han vil, men komme med dine egne ønsker også. Mulig han vil vite mer om hva DU liker, og ikke bare kjøre på med det han synes er bra. Egentlig et veldig sympatisk trekk, om det stemmer.

Føler det blir konkurranse det meste innen sex. Alt skal gå så fort. Og man skal komme opp med svar så raskt. Som om svarene er plottet inn og bare kan bestilles ut ved å trykke på en knapp.

Han er sympatisk, og vil nok vite mer om hva jeg liker. Men jeg vet jo ganske lite om det. Det er jo derfor vi må prøve mer og utforske litt. Men vi gjør det samme hver gang.

Og, når jeg først sier noe "vi kan legge oss slik" etc., så gjør han ikke det, da mitt forslag tydeligvis ikke falt i smak. Ikke vet jeg hva vi skal gjøre.

Jeg kan goodle ulike stillinger og foreslå det? Vi kan se i sexbøker og plukke opp ting derfra og bare prøve ut?

Er det virkelig mer komplisert enn det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg vil bli graaaaavvvviiiiddd, jeg er nemlig babygal!"

Så...når han er opptatt at hva jeg liker, så svarer jeg dette?

:ler:

Tror vel ikke det, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det blir konkurranse det meste innen sex. Alt skal gå så fort. Og man skal komme opp med svar så raskt. Som om svarene er plottet inn og bare kan bestilles ut ved å trykke på en knapp.

Han er sympatisk, og vil nok vite mer om hva jeg liker. Men jeg vet jo ganske lite om det. Det er jo derfor vi må prøve mer og utforske litt. Men vi gjør det samme hver gang.

Og, når jeg først sier noe "vi kan legge oss slik" etc., så gjør han ikke det, da mitt forslag tydeligvis ikke falt i smak. Ikke vet jeg hva vi skal gjøre.

Jeg kan goodle ulike stillinger og foreslå det? Vi kan se i sexbøker og plukke opp ting derfra og bare prøve ut?

Er det virkelig mer komplisert enn det da?

Jeg synes du gjør det mer komplisert enn det trenger å være, jeg da. Google og se i bøker. Ikke for det, det er jo supert om dere vil gjøre det, for å hente inspirasjon.

I utgangspunktet tenkte jeg mer på at du skal svare det som faktisk faller deg inn der og da. Mannen min kan jo også spørre om hva jeg vil. Jeg vet jo hva jeg liker aller best, og hva som funker det lille ekstra for meg. Så jeg trenger jo ikke en time-out for å google (satt på spissen, altså ;)), for å kunne svare. Det bare faller seg naturlig hva jeg ønsker, basert på humøret og lysten der og da. Men, det fordrer at du er kjent med deg selv og kroppen din, og hva du virkelig liker.

Har dere begge lyst til at du skal komme, synes jeg det mest naturlige stedet for dere å starte, er å ta det stille og rolig, og sette deg i fokus en gang. Ikke noe konkurranse eller hastverk, men at dere sammen utforsker hva du synes er godt. Når du finner ut hva som funker for deg sammen med han, tror jeg svarene på "hva ønsker du nå" enklere vil komme naturlig de gangene han spør :)

Men, det er bare hva jeg tror, altså. Dessuten hadde jeg blitt ganske uinteressert i å svare, dersom han ikke etterkom ønskene mine likevel. Og det hadde jeg fortalt han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...