Gå til innhold

oppvokst med kjendis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på skole sammen med den perverse skjørtejegeren Rybak :P Usj

Videoannonse
Annonse
Gjest Hikken
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig på hvem alle disse kjendisene er nå :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig på hvem alle disse kjendisene er nå :sjenert:

hehe, jeg også!

AnonymBruker
Skrevet

kjenner ho som vant robinson for noen årsiden, han som vant 71 grader nord engang, og han som vant farmen engang. kjenner også noen modeller som jeg er ganske sikker på kommer til å gjøre det bra :) er også ganske kjent selv..kanskje B kjendis om man skal gidde å kalle seg for kjendis. haha...kjenner mange paradise hotel folk også :) og kjenner noen kjete fotografer...og tv-folk...kjenner visst en del jeg... tøft

Gjest Kathpus
Skrevet

Min tante kjente han som synger "aldri i livet har jeg, tenkt til å reise i fra deg", eller noe. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vokst opp med kongefamilien og har mye kontakt med dem i dag.

Skrevet

Kjenner og har hatt en del kontakt med en del kjente navn innenfor kultur og finanssektoren. Vil ikke gå ut med hvilke.

Faren til forloveden min var nær venn av to kjente ralleykjørere (personlig synes jeg vel ikke at det teller, men). ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gikk i klasse med Snorre Valen (SV) i ganske mange år.

Allerede den gang skilte han seg ut med sterke meninger og diskusjoner så det var ikke noen overraskelse at han har valgt politikk som sitt felt

Skrevet

Jeg har ikke vokst opp med en eneste kjendis og har heller ikke snakket med noen mer enn å få autografen når jeg var lita :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gikk på skole og er greit kamerater med en som nå er fast på landslaget spiller fotball i en av de fire store ligaene. Var forsåvidt "ventet" at hvis det var noen av guttene som skulle bli fotballspiller som stor så var det ham, men det er fortsatt litt sprøtt å tenke på at han er kommet dit.

Gikk også på videregående med en av de yngre kvinnelige sportsankrene på tv2.

Endret av pandagutt
Skrevet

Jeg har hatt en ONS med en kjendis, men vil ikke akkurat si at jeg kjenner han.. får noen blikk av han når han er på byen uten kona..hehe

Skrevet (endret)

Kjenner flere band som i dag er store, men som var helt eller delvis ukjente da jeg ble kjent med dem, og har venner og slekt innen alt fra politikken til film. Har en tidligere statsminister i slekta f.eks, og et av hans barnebarn sitter i regjeringen i dag. Ellers er det noen venner og bekjente ellers som jeg har blitt kjent med etter at de selv har blitt et ansikt/navn.

De jeg har blitt kjent med i senere tid er ofte musikere, men det kommer vel av felles interesser -"kjendiser" er ikke mer spesielle enn de som er mer tilbakeholdne, de er bare folk. For min del er det musikken og kulturen som er interessant, da er det vel mer naturlig med venner som har de samme interessene -og siden forholdene ikke er veldig store i norge ender man opp med "kjendisvenner" som definitivt er kjente fjes, men som for oss er kompiser, venninner, bekjente -bare folk.

Jeg har opplevd situasjoner der man bare er drittlei av at noen man kjenner er "kjente fjes", mest fordi man generelt passer seg litt mer ute blant folk, -og ikke minst ryktene... Jeg fikk for ikke lenge siden beskjed om at jeg var x-en til en jeg kjenner av "noen som hadde blitt fortalt av noen". Joda, riktig nok har vi hatt sex, men ikke noe forhold, vi henger vel ikke akkurat veldig mye sammen i det daglige -og ikke vet jeg hvordan folk vet, for vi har ikke hatt noen veldig innlysende episoder andre kunne ha sett tror jeg. :nei:

Endret av Colargol
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke si hvem disse kjendisene er da?

Skrevet

Kan dere ikke si hvem disse kjendisene er da?

Det er jo DET som er gøy!

Eg var nabo med David Beckham på 80-talet. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo DET som er gøy!

Enig. Jeg driter i om Anonymbruker var nabo med en som har vært på TV. Det som er gøy er å vite hvem.

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Har jobbet med Silje Hvarnes da. Hun som vant Farmen og nå er gift med Gaute Grøtta Grav.

Jobbet med henne i et par år for en del år tilbake

Skrevet

Nja, er i familie med noen som antakelig går i "kjendisklassen" i dag. Selv om vi ikke direkte vokste opp sammen så har vi jo kjent hverandre hele livet. Ærlig talt trodde jeg ikke det kom til å bli noen kjendiser i familien :fnise: , men det viste seg altså at det jeg trodde var "bare en hobby" ble litt mer enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Nja, er i familie med noen som antakelig går i "kjendisklassen" i dag. Selv om vi ikke direkte vokste opp sammen så har vi jo kjent hverandre hele livet. Ærlig talt trodde jeg ikke det kom til å bli noen kjendiser i familien :fnise: , men det viste seg altså at det jeg trodde var "bare en hobby" ble litt mer enn det.

Hvilken hobby var det da?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe gøy når dere ikke sier hvem de er da ..

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet (endret)
Det er jo ikke noe gøy når dere ikke sier hvem de er da ..

Kjenner et par stykker som spiller i et par veldig godt kjente metal band. Kjente i Norge, men mest populære i resten av Europa vil jeg tro, og relativt godt kjente i USA.

Kjenner en i Satyricon og en i Mayhem

Kjente en som i dag er skuespiller i noen av de største filmene i Norge. (altså ikke nødvendigvis de beste filmene :fnise: )

Nicolai Cleve Broch

Kjenner en gjeng gutter fra Arizona som spiller i band, bl.a. vært på Slottsfjellfestivalen for et par år siden.

Gutta som spiller i Peachcake

Vokste ikke opp med, men har spilt litt fotball med gutta i Metallica når vi kjedet oss backstage, samt møtt en god del store stjerner når jeg jobbet mye med konserter og festivaler.

Endret av Consensio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...