Gjest fridus Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Har du vokst opp med noen som senere har blitt kjent for noe eller kjendis? Litt morsomt å høre om det var "forventa" eller det siste du hadde trodd.
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 På en måte. Var noen gutter som spilte i band som fikk en del spillejobber etter at venninna mi tipset et ungdomshus om at de kunne spille. De spilte en del på en blues klubb eller noe og nå har de fått masse spillejobber, har vunnet en del konkurranser, stipender osv og har fått en ganske stor fan-klubb. De er ikke sånn super kjente enda, men jeg har stor tro på at de kommer til å bli det. De spiller veldig, veldig bra! Herkan du høre de. De spiller en selvlaget låt. :gjeiper:
Xaphan Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Spør meg igjen om 10 år, så er jeg sikker på at jeg kan gi deg et langt svar Det er mange i omgangskretsen min jeg har stor tro på. Men er spent på å høre andres historier 1
sequin Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Ja, en del faktisk, men har sett det komme, de jeg kjenner som er kjendiser har alltid levd i rampelyset på en eller annen måte
Capricorn Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Ja, med noen var det forventa og med andre litt overraskende. Kjenner noen i et band og to som er programledere. De i bandet holdt på med musikk fra de var små så det var ganske forventa at de ville gå den veien. Programlederene startet karrieren via helt andre ting.
Gjest fridus Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Ja, en del faktisk, men har sett det komme, de jeg kjenner som er kjendiser har alltid levd i rampelyset på en eller annen måte Å, ja hvis de er sånn typ født inn i en rolle eller med veldig kjente foreldre blir det kanskje litt mer opplagt
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Hvorfor kan dere ikke si hvem det er? Hvorfor skal vi det? Det er ikke det TS spør om. 6
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Jepp, flere. Også har mamma vokst opp med Frithjof Wilbourn og Morten Harket (og vært sammen med begge iløpet av barneåra og tenårene). 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Joda, kjenner en og annen "kjendis". Musikere, mediefolk, skuespillere. Har vel forsåvidt ikke vokst opp sammen med disse, men kjente dem før de ble kjent for allmennheten. Et par av dem var helt ventet, fordi de alltid har hatt et spesielt talent som jeg lurte på hvorfor ingen hadde oppdaget ennå.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #11 Skrevet 11. juli 2011 Ikke akkurat. Men tremenningen min som jeg aldri har møtt, pleide å være godt kjent værdame på TV2.
UnderCover Skrevet 11. juli 2011 #12 Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jo, tja. En reality-kjendis fra farmen og en som hadde en liten rolle i hotel cæsar. Og så er jeg i slekt med hun som grunnla Nikita visst det teller. Endret 11. juli 2011 av BippeStankelbein
ViC* Skrevet 11. juli 2011 #13 Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jepp, flere. Også har mamma vokst opp med Frithjof Wilbourn og Morten Harket (og vært sammen med begge iløpet av barneåra og tenårene). Haha, bestevenninna til mamma var sammen med Morten Harket da de gikk på FHS, så han drev å lærte de å spille gitar og sånt. Edit: skriveleifer... Endret 11. juli 2011 av silius
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #14 Skrevet 11. juli 2011 Jeg bodde sammen med en 2 år i slutten av tenårene, han var vel en stor slask, bedrev dank, utnytta jenter og jeg hadde vel ingen tro på han. I dag er han kjendis, og gjort det temmelig bra, han er kjendis på verdensbasis. Men jeg har fortsatt bare dårlige minner, han og en kompis av han begikk ett overgrep på meg. Vi bodde i bofelleskap.
daemonia Skrevet 11. juli 2011 #16 Skrevet 11. juli 2011 Har du vokst opp med noen som senere har blitt kjent for noe eller kjendis? Litt morsomt å høre om det var "forventa" eller det siste du hadde trodd. Jeg gikk på barneskole og ungdomsskole sammen med Morten Velde som har vært med i både NM og VM i friidrett, og fra jeg var 16 til jeg var 19 hadde jeg Øyvind Fjeldheim som sjef! Og for å være helt ærlig så vokste jeg egentlig mest opp på den tida
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #20 Skrevet 11. juli 2011 nei, ikke annet en en og annen som har vært med på programmer som feks idol, og blitt sååååå kjendis (i deres øyne) i ettertid. spesielt ei en. hun ble så blærete og anderledes etter dette, at jeg gadd ikke mer (hun gadd nesten ikke hilse en gang når hun traff oss som hun vanket med tidligere, var jo så kjendis vettu.. og ikke var hun det egentlig heller, aldri sett noe mer av henne på tv siden opptrednen der). Så vet ikke om det er så kjendis en gang jeg da men, hun var jo bare på tv en 5-7 ganger eller noe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå