Miki Skrevet 11. juli 2011 #21 Skrevet 11. juli 2011 Hmmm... lurer på hvem det er. Kan ikke si hvem det er fordi jeg vil ikke at folk skal vite hvem jeg er, det fulle navnet mitt osv. 1
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 #22 Skrevet 11. juli 2011 Kan ikke si hvem det er fordi jeg vil ikke at folk skal vite hvem jeg er, det fulle navnet mitt osv. Ja selvfølgelig. Det er nok lurt. 1
sofie777 Skrevet 11. juli 2011 #23 Skrevet 11. juli 2011 Gikk på ungdomsskole med et par stykker. En som sang i jentegruppen Ephemera og en som nå er sportsanker i Tv2-sporten. (Gjett hvilken by jeg vokste opp i...). Hadde mest med sportsankeret å gjøre siden vi av og til var på gruppe sammen i noen fag. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #24 Skrevet 11. juli 2011 Kan ikke si hvem det er fordi jeg vil ikke at folk skal vite hvem jeg er, det fulle navnet mitt osv. Dorthe Skappel? 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #25 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har vært gift med en kjendis. De som vokser opp i dag vet kanskje ikke hvem han er, men han var veldig kjent da vi var gift (for ca 20 år siden).
Gjest Raindrops Skrevet 11. juli 2011 #26 Skrevet 11. juli 2011 Søskenbarnet mitt rapper, og er igrunn veldig kjent i Norge. Trodde ikke han kom til å bli kjendis nei :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #27 Skrevet 11. juli 2011 Kjenner flere som er i media, men mest som journalister o.l, ikke helt frontfigurer. Ble kjent med de fleste i studietida, så det var jo stort sett forventet. Ellers var mamma bestevenninne til søsteren til en veldig kjent person, og i nabolaget bodde en kjent forfatter vi hadde en del med å gjøre. Også gikk jeg på videregående med en som nå er en halvkjent skuespiller, men kjente henne ikke. Og en dust jeg gikk på ungdomsskolen gjorde en kort entre i Big Brother, men dreit seg ut. Samboeren min gikk på skole med folk som har blitt mer kjente idrettsutøvere, politikere o.l, så litt snevrere i min krets Men mulig jeg bare ikke vet om de som driver med andre ting enn media.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #28 Skrevet 11. juli 2011 Niks, men veldig mange TROR jeg er i slekt med en kjendis fordi vi har samme etternavn (hun har gifta seg til navnet). Veldig irriterende, egentlig. Blir spurt om jeg er i slekt, og søs blir spurt om hun er dattera. Mamma ble spurt om hun er MORA til denne personen, enda det bare skiller dem 10 år. Hun ble skikkelig fornærma, hehe! Og det er skikkelig random folk som spør, alt fra folk i resepsjonen på legekontorer, folk som driver med tlf-salg til nye folk jeg blir kjent med og kollegaer. Slitsomt hvor opphengt folk er i disse kjendisgreiene, egentlig!!
momo Skrevet 11. juli 2011 #29 Skrevet 11. juli 2011 Jeg gikk på barneskole med en som allerede da drev på med teater og musikk, og han har fortsatt. Ikke blitt en stor kjendis, men vært med på tv flere ganger, og spilt teater. Ellers så gikk jeg på ungdomskole med Freddy Dos Santos, var forelska i han en periode og, men fikk dårlig respons tilbake. For han ville jo bare spille fotball. Ble innvitert til å se han spille en kamp da. Ellers var en venn av mamma en internasjonal motedesigner. Og det som var litt festlig der, er att da de gikk på barne og ungdomskole sammen, så ble han mobbet av de fleste barna, og han sa bare vent, en dag skal jeg bli noe stort. Og det ble han jo.
Gjest Consensio Skrevet 11. juli 2011 #30 Skrevet 11. juli 2011 Kjenner et par stykker som spiller i et par veldig godt kjente metal band. Kjente i Norge, men mest populære i resten av Europa vil jeg tro, og relativt godt kjente i USA. Kjente en som i dag er skuespiller i noen av de største filmene i Norge. (altså ikke nødvendigvis de beste filmene ) Kjente ikke i RL, men chattet mye med ei som driver med musikk i England som har blitt ganske kjent etterhvert. Kjenner en gjeng gutter fra Arizona som spiller i band, bl.a. vært på Slottsfjellfestivalen for et par år siden.
Gjest Consensio Skrevet 11. juli 2011 #31 Skrevet 11. juli 2011 Jo, også kjenner jeg Christian Siriano som vant Project Runway i USA. Kjenner blir vel kanskje litt overdrivelse, men har pratet med han en del ganger og holder fortsatt kontakten, men ikke nære venner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #32 Skrevet 11. juli 2011 Kjenner et par stykker som spiller i et par veldig godt kjente metal band. Kjente i Norge, men mest populære i resten av Europa vil jeg tro, og relativt godt kjente i USA. Kjente en som i dag er skuespiller i noen av de største filmene i Norge. (altså ikke nødvendigvis de beste filmene ) Kjente ikke i RL, men chattet mye med ei som driver med musikk i England som har blitt ganske kjent etterhvert. Kjenner en gjeng gutter fra Arizona som spiller i band, bl.a. vært på Slottsfjellfestivalen for et par år siden. Det gjør jeg også. De i Pagans Mind er fra min hjemby og jeg gikk på skole med et par av dem. Kjempekoselig at de har kommet så langt
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #33 Skrevet 11. juli 2011 Aleksander Rybak!! haha.. Han var en weirdo på skolen, så trodde egentlig ikke han kom til å bli noe annet enn en einstøing... Også kjenner jeg en jente som jeg er 98% sikker på at kommer til å bli et stort navn innen langrenn om 8-10 år. Ellers kjenner jeg en del som kjenner kjendiser, så jeg streifer borti noen på fest i blandt. Disse unge hotte komikerne f.eks.
Gjest fridus Skrevet 11. juli 2011 #34 Skrevet 11. juli 2011 Aleksander Rybak!! haha.. Han var en weirdo på skolen, så trodde egentlig ikke han kom til å bli noe annet enn en einstøing... Også kjenner jeg en jente som jeg er 98% sikker på at kommer til å bli et stort navn innen langrenn om 8-10 år. Ellers kjenner jeg en del som kjenner kjendiser, så jeg streifer borti noen på fest i blandt. Disse unge hotte komikerne f.eks. tihi, kan liksom ikke se for meg at han har vært en som glir helt inn i mengden, men fint at folk kan overraske da. Liker det når de "ingen" har troa på lykkes
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #35 Skrevet 11. juli 2011 Therese Johaug... regnes hun som kjendis?
Gjest fridus Skrevet 11. juli 2011 #36 Skrevet 11. juli 2011 Therese Johaug... regnes hun som kjendis? Ja! (blir jo norsk målestokk det her med tanke på at det er snakk om hvem man har vokst opp med). Så vil absolutt si at hun kvalifiserer som kjendis 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #37 Skrevet 15. juli 2011 Gikk på skole med en som jobber på tv nå, ikke akkurat nære venner, men er jo litt artig å se
K.B.E Skrevet 15. juli 2011 #38 Skrevet 15. juli 2011 Jeg kjenner en jeg tror kan bli/kunne blitt kjent skuespiller om hun hadde hatt veldig lyst, men hun tar en annen retning ser det ut som. Men har spilt i litt revyer, i tillegg til barneteater, i lokalmiljøet. Så kjenner jeg en som jeg håper blir kjent fotograf en gang. Hun er veldig flink til å ta bilder. Sønnen til en jeg kjenner er bestevenn med en forfatter.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #39 Skrevet 15. juli 2011 Ikke som jeg vet av, men folk kan jo fremdeles bli noe.. Det nærmeste er vell en paradis hotell deltaker og ei som har slått seg til som designer(vært i aviser o.l) og noen fotballspillere...
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #40 Skrevet 15. juli 2011 Øhh jeg er nok eldre en dere, for jeg hang med gutta i a-ha 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå