Gå til innhold

I hvilken alder slutter kvinner å ha sex?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Håper og tror jeg har har et strålende sexliv sammen med min mann i mange, mange år slik vi har hatt i mange, mange år allerede... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38? 42? Er det i denne alderen at kvinner blir uaktuelle som sexpartnere og at menn søker seg yngre kvinner?

Tror jeg leste en plass at damer i alderen 40-45 var mest gira på sex i denne alderen..

mens

gutta ikke var så gira på sex etter at de fylte 30

så da er det vel ikke så rart at damer i 40 års alderen går etter gutta i 20 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når man er så gammel bør man heller hekle og lage småkaker.

Sex på syrommet eller på kjøkkenbenken?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Både eldre og yngre kvinner elsker eldre menn, men verken yngre eller eldre menn tenner på modne kvinner. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er mannfolka som bukker under først hva gjelder sex. Menn i 40 åra er ikke like utholdende og aktiv nok for en sprek dame i 40-åra.

Jeg er selv i 40-årene og har en yngre elsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bikket de 50, og ser da virkelig for meg at vårt sexliv skal vare i mange, mange år. Jeg ser riktignok ikke ut som en 18 åring, men neimen om dette passer på meg "Rynkene er der, pupper og vagina henger og slenger, valker tyter ut, huden er som nynappet kalkun..." Det var da en veldig nedsettende måte å beskrive en "moden" kvinne på.

Når de har passert 50 er de overmoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har passert 50 er de overmoden...

OK, så sier vi overmoden da. Men beskrivelsen er fremdeles særdeles upassende og nedlatende. Man har da tross alt ikke blitt som en inntørket drue heller...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste en plass at damer i alderen 40-45 var mest gira på sex i denne alderen..

mens

gutta ikke var så gira på sex etter at de fylte 30

så da er det vel ikke så rart at damer i 40 års alderen går etter gutta i 20 års alderen.

:hakeslepp: Begynner å bli litt bekymret nå :fnise: Gubben min er 33 og jeg er øyeblikkelig 21, håper virkelig han holder ut i en del år til :fnise:

Håper virkelig at jeg har sex til jeg dør (dersom helsen er god nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både eldre og yngre kvinner elsker eldre menn, men verken yngre eller eldre menn tenner på modne kvinner. Det sier seg selv.

en veldreid kvinne på 45 blir jeg så kåt av jeg snaut klarer å konsentrere meg, ei veldreid ei på 20, da tenker jeg bare at "ho kunne jeg gjerne hatt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

:hakeslepp: Begynner å bli litt bekymret nå :fnise: Gubben min er 33 og jeg er øyeblikkelig 21, håper virkelig han holder ut i en del år til :fnise:

Håper virkelig at jeg har sex til jeg dør (dersom helsen er god nok).

Men hva gjør du dersom han ikke strekker til? Det er årsaken til at jeg aldri har innledet forhold til menn over 30 når jeg er så ung selv.

Ikke kritisk ment, jeg er bare nysgjerrig siden dette er en ganske vanlig situasjon ut fra det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Både eldre og yngre kvinner elsker eldre menn, men verken yngre eller eldre menn tenner på modne kvinner. Det sier seg selv.

Hvorfor sier det seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Når de har passert 50 er de overmoden...

Si meg, hvor gammel er du som sier noe så fjollete? Hva med menn over 50, er de overmodne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både eldre og yngre kvinner elsker eldre menn, men verken yngre eller eldre menn tenner på modne kvinner. Det sier seg selv.

Sludder og vås...

Ikke minst respektløst.

Mange kvinner får mindre sexlyst efter menopausen, men sex blandt eldre er slett ikke uvanlig, så lenge gubben klarer å få ereksjon. Mange tenner på modne kvinner. Det er en fin ting ved forhold, at man kan bevare lidenskaben selv om kroppen forfaller litt efter hvert.

Gled deg til du blir gammel nok til å ha sex, du. Kanskje du til og med finner noen som vil være med på slike eskapader?

I mellomtiden kan du vokse opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, som en av kommentarene sier: Skjønner jo at dama er den som vil ha sex når mannen har hatt seg med henne i 25 år... Rynkene er der, pupper og vagina henger og slenger, valker tyter ut, huden er som nynappet kalkun... Joda, jeg kan forstå at mannen ikke er så interessert lenger... Er ikke for ingenting at mange velykkede menn velger seg langt yngre koner. ;)

Skjønner. At menn ikke eldes i det hele tatt. Ingen rynker, ingen mage, nøttene siger ikke og spenstig i hele kroppen til tross for alderen. Anbefaler deg å ta en titt rundt på folk og da særdeles menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvor gammel er du som sier noe så fjollete? Hva med menn over 50, er de overmodne?

Du må gjerne kalle det fjollete hvis du mener det, men sant er det. Menn kan faktisk være attraktive, selv i høy alder. Det er aldri kvinner. Det er nok mange flere kvinner som tenner på menn som Hugh Heffner og Sean Connery enn det er menn som tenner på hvilken som helst kvinne i den alderen (om det i det heletatt er noen menn som gjør det?) Selvsagt kan mannen til en eldre kvinne tenne på henne, men da er det ikke fordi hun er spesiellt attraktiv, men fordi han husker henne som ung og de deler mye sammen. En villt fremmed ville aldri tenkt på å ha sex med henne. Men for eldre menn kan faktisk dette være tilfelle. Slik er det bare. Touche.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

For en idiotisk tråd. Til info så kan jeg fortelle at jeg er snart 44 år, samboer er snart 42, og vi har oss som en kasse kaniner. Har tenkt å fortsette med det så lenge det er fysisk mulig.

Sexlyst er som så mye annet, veldig individuelt. Noen har sterkere drifter enn andre, og noen holder på lysten til langt opp i åra. Andre har liten drive hele livet.

Når man har levd i et voksent forhold i mange år, er det andre ting enn bare kropp og utseende som gjør at man tenner på hverandre. Det handler om kjærlighet - hørt om det fenomenet?

Til de unge, umodne i denne tråden: Husk at både foreldrene dine, og kanskje til og med besteforeldrene dine har sex. Fin tanke, sant? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du må gjerne kalle det fjollete hvis du mener det, men sant er det. Menn kan faktisk være attraktive, selv i høy alder. Det er aldri kvinner. Det er nok mange flere kvinner som tenner på menn som Hugh Heffner og Sean Connery enn det er menn som tenner på hvilken som helst kvinne i den alderen (om det i det heletatt er noen menn som gjør det?) Selvsagt kan mannen til en eldre kvinne tenne på henne, men da er det ikke fordi hun er spesiellt attraktiv, men fordi han husker henne som ung og de deler mye sammen. En villt fremmed ville aldri tenkt på å ha sex med henne. Men for eldre menn kan faktisk dette være tilfelle. Slik er det bare. Touche.

Dette er et så idiotisk innlegg at det ikke fortjener kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du må gjerne kalle det fjollete hvis du mener det, men sant er det. Menn kan faktisk være attraktive, selv i høy alder. Det er aldri kvinner. Det er nok mange flere kvinner som tenner på menn som Hugh Heffner og Sean Connery enn det er menn som tenner på hvilken som helst kvinne i den alderen (om det i det heletatt er noen menn som gjør det?) Selvsagt kan mannen til en eldre kvinne tenne på henne, men da er det ikke fordi hun er spesiellt attraktiv, men fordi han husker henne som ung og de deler mye sammen. En villt fremmed ville aldri tenkt på å ha sex med henne. Men for eldre menn kan faktisk dette være tilfelle. Slik er det bare. Touche.

Det er bare den jevngamle kona som elsker den gamle mannen sin. Ingen "tenner" på gamle menn med mindre han er rik. Hvorfor er det slik at det finnes både gamle, middelaldrende og unge kvinnelige prostituerte, mens det bare er unge og attraktive gutter som klare å selge sex? Og hvis de i det hele tatt finner kunder, så er det som regel bare bifile menn og homser som gidder å kjøpe. Det finnes ingen "etterpørsel" etter middelaldrende eller gamle menn!!! Bare se på Strauss Kahn... Selv om han er rik og suksessrik, så må han tvinge seg på kvinner. Folk tenner da virkelig ikke mer på gamle menn enn eldre kvinner bare fordi eldre kvinner ikke blir sett på som like deilige som unge kvinner?!

Touche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En villt fremmed ville aldri tenkt på å ha sex med henne. Men for eldre menn kan faktisk dette være tilfelle. Slik er det bare. Touche.

Så du sier at det finnes folk som faktisk tenner seksuelt på vilt fremmede gamle menn, mens det er ingen som tenner på vilt fremmede gamle kvinner? :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...