Gå til innhold

Er det vanlig at menn legger igjen penger etter ONS?


Gjest Vibeke

Anbefalte innlegg

Signerer Lipstick! :ler:

.. men jeg hadde blitt veldig skuffet over en 100-lapp. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei veninne av meg forteller at det har hendt flere ganger at menn har lagt igjen penger på nattobordet etter ONS, alt fra 100 til 1000 kroner. Er dette vanlig? Jeg har aldri hørt om det før.

Vibeke

Vet ikke hvor vanlig det er. Jeg legger imidlertid igjen mellom 500 og 1000, alt etter hvor god dama er. Når lysregninga kommer ringer mange jenter og ber meg stikke innom. Fin ordning for begge parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg hadde blitt SINT hvis noe sånt hadde skjedd meg! Gutta behandler jo henne som en slags prostituert...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en prostituert, menn legger ikke igjen penger for moro skyld. Det nekter jeg å tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, det er ikke vanlig.

Jeg tror jeg heller ville pisse i kjøleskabet hennes, enn å insinuere at hun er en hore, ved å legge igjen penger. Det er en mere redelig fornærmelse, hvis man absolutt må gjøre noe ufint før man går.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forstår ikke hvorfor man skal bli fornærmet for det. Hvis man er fornøyd med noe så gir en gjerne den andre en liten oppmerksomhet. Det er helt vanlig blandt kjærester og folk i forhold også. Har dere mye bra sex øker sjansen for at kjæresten gir blomster eller annet han vet at du setter pris på. Penger er alltid en sikker gave.

Prostitusjon er hvis en har avtalt en pris på forhånd. Hvis man gir i ettertid så gjør ikke det det til prostitusjon. Selvfølgelig blir det litt mer komplisert hvis man begynner å få et "fast forhold" og begynner å forvente noe. Er du glad i blomster og vet at å knulle kjæresten øker sjansen for blomster så nærmer det seg prostitusjon. Hvis du vet at sex øker sjansen for at kjæresten skifter fra vinterdekk til sommerdekk på bilen din så nærmer det seg prostitusjon. Forskjellen på prostitusjon og "avtaler"/forventninger i forhold er nok mye mindre enn mange liker å tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hun er en prostituert, menn legger ikke igjen penger for moro skyld. Det nekter jeg å tro.

Menn gir gjerne en gave om de er fornøyd uansett om det er en prostituert eller en kjæreste. Jo, menn legger gjerne penger igjen for moro og andre gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig det er. Jeg legger imidlertid igjen mellom 500 og 1000, alt etter hvor god dama er. Når lysregninga kommer ringer mange jenter og ber meg stikke innom. Fin ordning for begge parter.

Du er spy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall hørt at noen legger igjen penger til taxi hjem. Men da er jo dette hos ham da..

minstetaksten på taxi er vel 110kr så da hjelper det ikke mye med en 100 lapp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minstetaksten på taxi er vel 110kr så da hjelper det ikke mye med en 100 lapp :P

Da er det vel fordi han ikke fikk mer enn litt pulings ut av det, ingen orgasme, ingen sprut. Da er det like mye vits i med den hundrelappen som det var vits i med sexen for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor man skal bli fornærmet for det. Hvis man er fornøyd med noe så gir en gjerne den andre en liten oppmerksomhet. Det er helt vanlig blandt kjærester og folk i forhold også. Har dere mye bra sex øker sjansen for at kjæresten gir blomster eller annet han vet at du setter pris på. Penger er alltid en sikker gave.

Prostitusjon er hvis en har avtalt en pris på forhånd. Hvis man gir i ettertid så gjør ikke det det til prostitusjon. Selvfølgelig blir det litt mer komplisert hvis man begynner å få et "fast forhold" og begynner å forvente noe. Er du glad i blomster og vet at å knulle kjæresten øker sjansen for blomster så nærmer det seg prostitusjon. Hvis du vet at sex øker sjansen for at kjæresten skifter fra vinterdekk til sommerdekk på bilen din så nærmer det seg prostitusjon. Forskjellen på prostitusjon og "avtaler"/forventninger i forhold er nok mye mindre enn mange liker å tro.

Vil heller at typen skal gi meg blomster enn at han legger 500kr på nattbordet etter vi har knullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel fordi han ikke fikk mer enn litt pulings ut av det, ingen orgasme, ingen sprut. Da er det like mye vits i med den hundrelappen som det var vits i med sexen for han.

Er det virkelig noen som gir seg før mannen kommer da??

De kommer jo så fort at en trenger ikke være gudinne i sengen for å få han til å sprute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gir seg før mannen kommer da??

De kommer jo så fort at en trenger ikke være gudinne i sengen for å få han til å sprute.

Med en slik holdning til mannens seksualitet er det jo ikke rart du ikke får stort mer enn en hundrelapp.

Da var den gåten løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en slik holdning til mannens seksualitet er det jo ikke rart du ikke får stort mer enn en hundrelapp.

Da var den gåten løst.

Den ene gangen jeg fikk penger så var det 600kr hehe..

Vet ikke hva det sier om mine kunnskaper jeg :P

Men han kom hvertfall to ganger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg alltid har sagt; alle damer er horer, det kommer kun ann på prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh. Jeg vet ikke om det skal være en kompliment eller fornærmelse at mannen legger igjen penger til kvinnen. Om et ONS hadde lagt igjen penger til meg hadde jeg måttet gå meg selv i sømmene og finne ut om jeg virkelig fremstod som en prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor man skal bli fornærmet for det. Hvis man er fornøyd med noe så gir en gjerne den andre en liten oppmerksomhet. Det er helt vanlig blandt kjærester og folk i forhold også. Har dere mye bra sex øker sjansen for at kjæresten gir blomster eller annet han vet at du setter pris på. Penger er alltid en sikker gave.

Ånei, så dum jeg må ha vært! Jeg har jo misforstått alt! Og jeg som trodde kjæresten min gjør ting for meg fordi han er GLAD i meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil virkelig damer ha penger for sex?

Er jorda rund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg må innrømme at jeg alltid har hatt lyst til å hatt et ONS, i det jeg er ferdig påkledd hiver jeg bare noen lapper på henne og går ut døren. Deretter ville jeg gått inn igjen for å se reaksjonen, og mest sannsynlig falt om på bakken i fullstendig latterkrampe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...