Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #161 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. juli 2004 #162 Del Skrevet 15. juli 2004 HALLA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #163 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er lett å knipe der nede når man har GU, men det lønner seg ikke. Det vet jeg alt om. Da gjør det bare vondt! Jeg prøver tenke på noe morsomt eller spøke med legen, slik at jeg slapper av. Da går det mye greiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. juli 2004 #164 Del Skrevet 15. juli 2004 Unnskyld meg, altså, men denne bare MÅ jeg ha i dagboka mi! *pugge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #165 Del Skrevet 16. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juli 2004 #166 Del Skrevet 16. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2004 #167 Del Skrevet 16. juli 2004 Bra, sant? Tror det var Trøffelhelten eller TomKrus som satte meg på den der... Nå har jeg malt, jeg har malt, jeg har malt! Har malt kjøkkenbordet! ENDELIG! Det har vært knallgrønt siden vi flytta inn for to og et halvt år siden, og nå som Bjørnemannen er på biltreff så ble det ikke grønt mer! HAH! *flink* Så får vi se i morgen tidlig hvor lurt det var å male og drikke øl samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juli 2004 #168 Del Skrevet 16. juli 2004 Fantastisk liste over skjellsord!!! Som språkviter liker jeg innovativ bruk av språket. Forøvrig ønsker jeg deg en god kveld, og at kjøkkenbordet er like fint i morgen som det er akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2004 #169 Del Skrevet 16. juli 2004 Ja det håper f**n meg jeg også Mitt favorittskjellsord er herved: *drumroll* Plenfrø! *ler meg i hjel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2004 #170 Del Skrevet 16. juli 2004 Oi, jeg skal på jobb om sju timer... *ups* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. juli 2004 #171 Del Skrevet 16. juli 2004 Enda bedre enn ørnerumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. juli 2004 #172 Del Skrevet 20. juli 2004 Hæhæ, ørnerumpe... Neste må bli spurverass Nå har jeg vært brutal nå! Etter at jeg fikk malt bordet mitt (andre strøket ble heldigvis bedre enn det første...), reiv jeg ned gardinene! (Ja, jeg hadde drekki da og, men ikke så veldig mye!) Det ble så lyst og fint her! Og Bjørnemannen, som har vært tilnærmet hysterisk ang. de gardinene (han har valgt dem ut, må vite), syntes det var fint da han kom hjem. "Hvem er du, og hva har du gjort med samboeren min?" holdt jeg på å si, men da hadde det vel blitt bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2004 #173 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. juli 2004 #174 Del Skrevet 20. juli 2004 Noen som skal på Nightwish i morgen, forresten? Den ANDRE ekstrakonserten? Å, Bjørnemannen skal tatovere seg i dag... Det har jeg venta lenge på det *gledeseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 20. juli 2004 #175 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg skal på Nightwish på fredag - gleder meg masse til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2004 #176 Del Skrevet 20. juli 2004 Nei, jeg har ikke råd, føler dessuten ikke at jeg har tid... Men, så dem i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juli 2004 #177 Del Skrevet 24. juli 2004 Tøff konsert, liker siste albumet bedre enn de forrige. Synes de har utviklet seg bra Kult at bassisten synger! Men at han klarte en og en halv flaske med vodka i løpet av konserten, var rimelig... imponerende? Finner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. juli 2004 #178 Del Skrevet 24. juli 2004 Tøff konsert, liker siste albumet bedre enn de forrige. Synes de har utviklet seg bra Kult at bassisten synger! Men at han klarte en og en halv flaske med vodka i løpet av konserten, var rimelig... imponerende? Finner... Så du var der i går du også - moro. Jeg synes også at det var imponerende med en og enhalv flaske vodka i løpet av konserten, men tenke du som du; FINNER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juli 2004 #179 Del Skrevet 24. juli 2004 Nei, var der onsdag, men han drakk like mye da tydeligvis... Kanskje det bare er vann? Eller, når jeg tenker meg om, det var nok ikke det... Har sett en backstagevideo av dem, det er rølp fra Finnland til evigheten (uttales med Pirkka-aksent). Alle drekker seg fra sans og samling, utenom Tarja, som ser heller redd ut. Forresten, det var litt mye pyro, men jeg ble ikke overraska før de begynte med aquaeffekter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. juli 2004 #180 Del Skrevet 24. juli 2004 Det ble veldig varmt når de fyrte opp pyroeffektene, men deilig svalende med aquaeffektene - det ble satt pris på skal jeg si deg. Har også sett backstage video av dem + at en kompis av en venninne av meg har vært med på konsertnachspiel med dem både i Russland og i Norge og det er så mye fyll som man ser på videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå