Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juli 2004 #181 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg bare håper at de ikke finner ut at Rockefeller er for smått neste gang de kommer, for Spektrum er ikke et egnet konsertlokale, må jeg få sagt... Det er noe eget når Rockefellergulvet gynger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. juli 2004 #182 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er sant - Spektrum er for stort. Er noe med intimiteten man får på Rockefeller. Kommer de til neste år også så vet jeg hvor jeg er i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #183 Del Skrevet 24. juli 2004 Dessuten, lyden i Oslo Spektrum suger. Da er det bedre at de har flere konserter på Rockefeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. juli 2004 #184 Del Skrevet 25. juli 2004 Så enig, så enig. Så Dream Theater i Spektrum, det var mildt sagt skuffende - masse folk, ALTFOR stort lokale, dårlig lyd og null stemning. Det hjalp ikke akkurat at det var 200 meter bort til scenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. juli 2004 #185 Del Skrevet 25. juli 2004 Stikker hodet inn i dagboken din , jeg......Siden jeg også er gammel nok til og lese andres dagbok Ha en fantastisk dag videre, og nyt solen (hvis den befinner seg hos deg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. juli 2004 #186 Del Skrevet 26. juli 2004 Heisann og hopp! Været er strålende (noe som passer meg sånn midt på treet, siden det er kjedelig å jobbe når det er fint vær), leiligheten er skinnende ren og ryddig (fikk besøk av besteforeldrene til Bjørnemannen i helga, og da måtte det jo være strøkent), jeg er ferdig på jobb for i dag og det står en boks med jordbær og en kartong fløte og venter på meg i kjøleskapet... joda, livet er ikke så verst! Dessuten har jeg fått skryt av regionslederen i dag, for at jeg leverer varene hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juli 2004 #187 Del Skrevet 27. juli 2004 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. juli 2004 #188 Del Skrevet 28. juli 2004 Flink du er..... God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. juli 2004 #189 Del Skrevet 28. juli 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. august 2004 #190 Del Skrevet 2. august 2004 Hei alle sammen, god kveld Har ikke tid til å skrive så mye, må rydde litt... har nok forfalt litt siden svigerfamilien var på besøk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. august 2004 #191 Del Skrevet 2. august 2004 Innom fra Malta for aa si hei! Ekkelt tastatur og ekkel M$ Internet Exploder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. august 2004 #192 Del Skrevet 3. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. august 2004 #193 Del Skrevet 3. august 2004 *fotspor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. august 2004 #194 Del Skrevet 4. august 2004 Øyh! Hvem var det som ikke tok av seg på beina før hun gikk inn på mitt nyvaskede bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. august 2004 #195 Del Skrevet 4. august 2004 Ehmm.... Makan til overdreven finslighet, da Men; jeg tilstår jeg! *vasker og skurer til gulvet blir så glinsende rent og pent som det noengang kan bli* Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #196 Del Skrevet 6. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #197 Del Skrevet 8. august 2004 Ehmm.... Makan til overdreven finslighet, da Men; jeg tilstår jeg! *vasker og skurer til gulvet blir så glinsende rent og pent som det noengang kan bli* Fornøyd? Da lurer jeg på hvem det er som har vært her nå... for her er det ikke glinsende rent akkurat! Men det er kanskje så bra som det kan bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. august 2004 #198 Del Skrevet 9. august 2004 :titter forsiktig inn: Hvorfor forsvant du???? Det var ikke sånn skreving, det var skriving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. august 2004 #199 Del Skrevet 9. august 2004 Gratulerer med spiren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. august 2004 #200 Del Skrevet 9. august 2004 *flau* jeg rakk ikke å skrive det i min egen dagbok! Jeg er gravid! Det kommer bjørnunger i hiet! *nervøs* har ikke orden på noe som helst for øyeblikket, har tatt en test og den var positiv på fem sekunder, så jeg tror ikke det er noe rom for tvil. Skal ringe legen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå