Gå til innhold

Bjørnehiet

Gjest Bjørnsdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter

Jeg bare håper at de ikke finner ut at Rockefeller er for smått neste gang de kommer, for Spektrum er ikke et egnet konsertlokale, må jeg få sagt...

Det er noe eget når Rockefellergulvet gynger :):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant - Spektrum er for stort. Er noe med intimiteten man får på Rockefeller. Kommer de til neste år også så vet jeg hvor jeg er i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, lyden i Oslo Spektrum suger. Da er det bedre at de har flere konserter på Rockefeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Så enig, så enig. Så Dream Theater i Spektrum, det var mildt sagt skuffende - masse folk, ALTFOR stort lokale, dårlig lyd og null stemning. Det hjalp ikke akkurat at det var 200 meter bort til scenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker hodet inn i dagboken din , jeg......Siden jeg også er gammel nok til og lese andres dagbok :hoho::hoho:

Ha en fantastisk dag videre, og nyt solen (hvis den befinner seg hos deg da :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Heisann og hopp!

Været er strålende (noe som passer meg sånn midt på treet, siden det er kjedelig å jobbe når det er fint vær), leiligheten er skinnende ren og ryddig (fikk besøk av besteforeldrene til Bjørnemannen i helga, og da måtte det jo være strøkent), jeg er ferdig på jobb for i dag og det står en boks med jordbær og en kartong fløte og venter på meg i kjøleskapet... joda, livet er ikke så verst!

Dessuten har jeg fått skryt av regionslederen i dag, for at jeg leverer varene :tunge1: hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Hei alle sammen, god kveld :)

Har ikke tid til å skrive så mye, må rydde litt... har nok forfalt litt siden svigerfamilien var på besøk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehmm.... Makan til overdreven finslighet, da :roll:

Men; jeg tilstår jeg!

*vasker og skurer til gulvet blir så glinsende rent og pent som det noengang kan bli*

Fornøyd? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Ehmm.... Makan til overdreven finslighet, da :roll:

Men; jeg tilstår jeg!

*vasker og skurer til gulvet blir så glinsende rent og pent som det noengang kan bli*

Fornøyd? :sjarmor:

Da lurer jeg på hvem det er som har vært her nå... for her er det ikke glinsende rent akkurat! Men det er kanskje så bra som det kan bli? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

*flau* jeg rakk ikke å skrive det i min egen dagbok!

Jeg er gravid! Det kommer bjørnunger i hiet! *nervøs* har ikke orden på noe som helst for øyeblikket, har tatt en test og den var positiv på fem sekunder, så jeg tror ikke det er noe rom for tvil.

Skal ringe legen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...