Gå til innhold

If I could


Piper

Anbefalte innlegg

Takk Azi, tror ikke han ville dra, men han hadde ikke noe valg. Men han har det bra der han er nå, bare slitsomt for oss som sitter igjen her uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg så utrolig godt at det må være slitsomt for hodet, når man sitter kanskje med så mange spørsmål og ikke får noen gang noe svar...

Jeg kan ikke engang forstille meg hvordan dere har det.. Men kan bare tenke meg tanken savn og sorgen er stort å bære. Skal tenne lys for han idag.

Måtte hans sjel hvile i fred og håper at sorgen din ikke blir så tung å bære framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Azi, tror ikke han ville dra, men han hadde ikke noe valg. Men han har det bra der han er nå, bare slitsomt for oss som sitter igjen her uten han.

Uff har så vondt av deg :( vet hva du har vært gjennom og hvor tøfft det er.Skulle ønske jeg kunne vært der for deg men det går dessverre ikke.Fortsett du å ta en dag om gangen så skal du se det blir litt lettere etterhvert.Stor klem fra en som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk Kosemose, skulle bare ønske vi slapp å gå igjennom dette. Han var alt for ung til å dø, men ofte dør de beste tidlig. Vi må bare jobbe oss igjennom dette, men det er det vanskeligste jeg har vært med på. Men takk skal du ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff har så vondt av deg :( vet hva du har vært gjennom og hvor tøfft det er.Skulle ønske jeg kunne vært der for deg men det går dessverre ikke.Fortsett du å ta en dag om gangen så skal du se det blir litt lettere etterhvert.Stor klem fra en som bryr seg.

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...