Gå til innhold

If I could


Piper

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Kondolerer.

Det må være veldig tungt og tøft å miste en ektefelle. Og det blir ekstra tøft når man har barn som sørger i tillegg. Jeg har ingen kloke ord å komme med, da den nærmeste jeg har mistet er moren min, og det blir en helt annen form for tap.

Jeg vil ikke framstå som en bedreviter og gi råd uten at du har bedt om det. Men jeg vil bare fortelle noe mine barn sa til meg etter at de ble voksne. Jeg prøvde nemlig å ikke vise dem min sorg etter mamma, men skulle holde meg oppe for deres skyld. Da de ble voksne sa de at de skulle ønske jeg hadde snakket mer om henne og alt som skjedde.

Jeg sier ikke at du ikke deler sorgen med barna dine altså, ville bare fortelle min historie. Ønsker deg lykke til videre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal dere ha.

Jeg snakker mye med mine barn, og vi snakker mye om han og hvordan han var. Jeg vet at det er viktig for dem også. Jeg er glad for at mine barn er så store som de er, for jeg føler ikke at jeg må gjemme unna min sorg. Det er godt å dele sorgen med de, for vi savner den samme personen. Men noen ønsker å snakke mer enn andre om ting og tang, og det må jeg også respektere. Er ikke alltid like enkelt å finne noe som passer alle, men vi jobber med det hver dag.

Tøft er det for oss alle, og det er vi enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Du er en oppegående og sterk dame, piper, så jeg tvilte ikke på at du har tanke for barna dine oppe i sorgen. Håper det går litt bedre med dere, en dag om gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha. Vi tar en dag om gangen, og jobber oss igjennom dette. Det er tøft, men vi må bare gjøre det beste ut av situasjonen. I dag hadde vi urnenedsettelse, og det var godt å få den biten gjort. Litt slitsomt å vente på det, for en kommer ikke helt videre uten. Nå har alle en grav å gå til, og det tror jeg er godt for mange. Jeg selv føler han sterkest hjemme og i verkstedet hans, så det er der jeg finner roen for øyablikket.

Takk igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Dagen i går var nok tøff ja. Får håpe dere kommer litt videre nå som det er gjort. :klemmer:

Tenker på dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å lese, Piper!

Sender deg varme tanker i en vanskelig stund.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Dette var veldig trist å lese, Piper. Jeg håper du og barna finner dere til rette i den nye hverdagen, hvor enn vanskelig det måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært her lenge, under flere navn, og jeg husker deg som en klok og engasjert person med stort hjerte for familien. Derfor var det utrolig trist å lese dette her - tenker på dere :klemmer:

Kondolerer :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piper? Madammen jeg kjente?

Uansett hvem dette var trist. Gode tanker til deg :klem:

Riktig person du tenker på Azi, og takk skal du ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her lenge, under flere navn, og jeg husker deg som en klok og engasjert person med stort hjerte for familien. Derfor var det utrolig trist å lese dette her - tenker på dere :klemmer:

Kondolerer :dagens-rose:

Tusen takk skal du ha. Vi jobber oss igjennom dette også, selv om det er tøffe tak. Det er veldig trist, men beklageligvis kan vi ikke gjøre noe med det. Livet ville ta en annen vending enn det vi ville, og det er det vi må forholde oss til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig person du tenker på Azi, og takk skal du ha

Uff nå ble dette enda tristere når jeg var trossalt der når dere giftet dere.

Kjempe leit Piper. Dere var som skapt for hverandre. Men han hadde sikker sin grunn til å dra. Kanskje han kunne passe på deg bedre der han er nå enn hos deg fysisk. Beklager at ord blir fattige. Gode tanker til deg Piper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...